Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Flexjob / advokat
Forfatter: 
Dato:  24-04-2005 14:30
Tros læger og special lægers råd, har jeg fået afslag på ansøgning om flexjob, bla. pga. min unge alder. Men hvad hjælper det at man ikke er så gammel når kadaveret ikke kan være med :{-(

Jeg har fået tilkendt relvidering, og det er som sådan nok også ok, hvis det bare var realidisk.

Jeg har anket afslaget på flexjob, men så er mit spørgsmål, er det en god ide at få en advokat med ind i billedet her ???

Er der andre her, der har prøvet at anke et sådan afslag ??

På forhånd tak

Mvh
Annette
0
0
Svar på denne tråd

Nej, jeg har ikke fået afslag..
Forfatter: 
Dato:  24-04-2005 20:05
min ansøgning gik rent igennem. Nu ved jeg ikke hvad du fejler men jeg har en idé om at sygdomme hvor de eneste symptomer er smerter (og det kan såmænd være slemt nok) er meget svære at få igennem dette system fordi smerter ikke er målbare. Har man derimod en lidelse hvor man bare kan tage en blodprøve, biopsi eller røntgenbillede og derfra stille en diagnose så ser situationen helt anderledes ud.

Jeg vil anbefale dig at bruge din fagforening før du går til advokat for dem har jeg virkelig haft stor glæde af at samarbejde med. De er også nyttige at have med ved lønsamtaler og den slags hvis et fleksjob dukker op til dig efter du bliver godkendt.

Held og lykke med det. ;-)

Misund aldrig nogen hans tilsyneladende lykke
Du kender ikke hans hemmelige sorger.
(indisk ordsprog)
:-)
0
0
Svar på denne tråd

Har du været
Forfatter: 
Dato:  24-04-2005 23:19
i arbejdsprøvning ellers kan du da prøve og få det igennem så du kan få et billed af hvad du kan klare og ikke minst komunen.... har prøvet afslag men her efter jeg har været gravid i mellemtiden og det desværre er gået ned af bakke fysisk er jeg godkendt til flexjob i nederste i kassen lige inden pension.... jeg var mægtig glad da det skete men man får ski hverken hjæp til at få klarlagt hviken retnings linier eller søgning af job... så kender du en tredie part der kan hjælpe dig og er inde i regler og systemet ville det nok være en god ting!

Mange Hilsner Henriette {>

SE MINE SKØNNE PLETMULER!!!
;-D ;-) B-) ;-D

medlem af
AHNA<

Den, der ler sidst, tænker langsomst
PONYTRÆF
0
0
Svar på denne tråd

også godkendt
Forfatter: 
Dato:  25-04-2005 10:42

Jeg blev også hurtigt godkendt til flexjob. Efter en operation og en udtalelse fra operationslægen var der heller ingen tvivl.
Efter en samtale med jobkonsulenten på kommunen sendte han mig i arbejdsprøvning, hvor det lykkedes mig at blive ansat efterfølgende. :-)

Anita

"hellere lugte af hest, end bare at lugte"
"vi er ikke alle lige, men vi er alle lige værdige"

http://www.krissi.dk >o<Tulle er til salg, skriv hvis du er interesseret
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider