Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Kæresten har sagt stop
Forfatter: 
Dato:  15-04-2005 22:15
Ja så har min elskede kæreste afsluttet vores forhold...Vi har ingen skænderier haft, ingen problemer af nogen art. Vi har altid (2år) givet hinanden plads til fritid og venner. Men nu skulle det åbenbart være slut. Jeg havde en masse fremtidsplaner, ihvertfald kunne jeg se os sammen i fremtiden, men det kunne han så ikke.. Jeg er bare så forfærdelig ked af det ligenu. Han "var" virkelig den eneste ene og jeg kan slet ikke fatte hvad der lige er sket...
Håber at i bærer over med mig, men jeg skulle bare lige ud med det...

Christina
0
0
Svar på denne tråd

Trøste kram.
Forfatter: 
Dato:  15-04-2005 22:17
... og et par vise ord - at der altid er lys forude..

Håber du finder de gode tanker frem i dig selv og tænker positivt på de gode år i har haft sammen.. :-(
.
Kh
Gitte - som bortgiver en skråstol - se foto på præsentationen.

Jeg er tilhænger af gode overskrifter til indlæg!

Broget hingst Jack D og Balder - nordbakke vallak :-)

KÆLEDYRSKOMPAGNIET

0
0
Svar på denne tråd

Det kan gøre så ondt!
Forfatter: 
Dato:  15-04-2005 22:36
at blive forladt...! For det er jo hvad man føler, at man er kasseret og forladt!

Det er så nemt for andre at sige - du kommer over det med tiden.. men hvad nytter det når det bare gør så ondt lige nu!!!

Få det ud, vær ked af det, græs alt det du kan... i sådan en situation hjælper det ikke at spille sej og stærk hvis man inderst inde er dybt dybt ylukkelig.

Tiden læger alle sår, det lover jeg dig men lige nu er det nok svært at tro på.

Mange tanker herfra...

Hygge - Lise :-)

0
0
Svar på denne tråd

Også en krammer herfra...
Forfatter: 
Dato:  15-04-2005 23:08
.... det gør bare SÅ ondt, især når man intet forstår!

Er selv blevet overfuset her til aften af kæresten, han er dødelig jalous, og ingenting kan blive til 30 høns. Ved godt at det slet, slet ikke kan måle sig med din situation lige nu, men mænd er sgu' mærkelige ind imellem!
Op med humøret og tæl de lyse timer, råb, skrig og græd og få det ud, men lad være med at være bitter, brug dine nærme venner og veninder, og sørg for at komme lidt videre hver dag, du har mange gode år endnu, også selvom det blir' uden "den eneste ene", det ku' være der dukkede en ny op med tiden - smil
;-)

knus
0
0
Svar på denne tråd

Søde Christina
Forfatter: 
Dato:  16-04-2005 09:04
Det er jeg ked af at høre.. :-(

Vi taler sammen senere ..

Ane
0
0
Svar på denne tråd

Tak for alle
Forfatter: 
Dato:  16-04-2005 09:23
jeres trøstene ord. Jeg er bare så ked af det ligenu.
Jeg kan slet ikke forstå det.
Nu skal jeg jo ligepludselig have styr på en masse ting. Hvor skal jeg gøre af hesten, hvad med bolig og hvad med min hund???? Puha jeg skal også have fundet mig en bil i en fart, for ellers kan jeg jo slet ikke komme på job eller i stalden... Det hele ser så Uoverskueligt ud lige nu...
0
0
Svar på denne tråd

ring...........
Forfatter: 
Dato:  16-04-2005 12:28
...du har mit tlf nr hvis du ønsker at snakke.

Karina
.
0
0
Svar på denne tråd

Skrevet viddere
Forfatter: 
Dato:  21-04-2005 12:49
under hyggesnak: lys for enden af tunlen...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider