Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

serieslave
Forfatter: 
Dato:  12-04-2005 19:41
tjaa jeg vil jo næsten ikke indrømme det, men jeg er totalt slave af visse tvudsendelser/tvserier feks den der desperate housewifes, simpelthen genial og gud nåde og trøste den der forstyrrer mig når jeg ser det.
Og de fantastiske fem kan jeg heller ikke undvære
Nu er jeg begyndt at følge med i gilmore girls fordi det kommer om formiddagen hvor jeg bare tuller rundt herhjemme, meen kan dog lige klare at undvære den.
Hvordan kan det være man kan blive så afhængig af en åndssvag tv serie?? hmmm...

Nå men var bare nysgerrig for at høre om jeg er den eneste tvseriejunkie? er der noget der bliver sendt i tv som I bare ser frem til at se uge efter uge?

Stine 8-)

0
0
Svar på denne tråd

Tv-serie
Forfatter: 
Dato:  12-04-2005 20:13
Hmm... jeg har vist været mere afhængig, end jeg er nu.

Men hvis jeg alligevel ikke har andet at lave, er jeg også vild med tv-serier. Såsom "alle tiders barnepige" og "Frasier" og "hænderne fulde" og selvfølgelig "venner".

Der er flere, men gider ikke nævne dem alle. Det er ikke noget jeg død og pine bare skal se ;-D Men jeg nyder at se sådan noget.

Jeg går heller ikke i vejen for andre former for underholdning. Fx "Boom boom" og "Aha". Eller "hvem vil være millionær"

Og nu tror alle herinde, at jeg ikke laver andet end at se tv :-D

Så er der billeder på min præsentation

Køb billigt her
0
0
Svar på denne tråd

Lost....
Forfatter: 
Dato:  12-04-2005 20:14
Lost er jeg simpelthen besat af ... det er helt vildt, jeg skal bare se den serie, men eller overlever jeg nok hvis jeg misser et afsnit af de andre serier.
Ud over Lost ser jeg gerne desperate housewifes, og jeg er enig med dig den er ret spændende. :-)

Derudover vil jeg gerne se Orange County også, det er også en god serie, men som sagt er de to ikke så vigtige som Lost.

Hilsen
Katrine
-Nothing is original
everyone imitates someone-

;-) Rigtige ryttere rider uden hjelm ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Jeps, samme mani til mig!
Forfatter: 
Dato:  12-04-2005 20:21
Jeg er også serie narkoman.

Ligesom dig, er jeg også blevet helt og særdeles afhængig af "Desperate Housewifes"... genial serie (y).

"Venner" tror jeg næsten at jeg har set alle afsnit af... stor stor krise da den sluttede :{-(.
-Som en sølle erstatning ser jeg nu "Joey", men det er altså langt fra det samme!

Hvis jeg ellers kan få min eftermiddag tilrettelagt ordetligt, vil jeg meget nødig undvære "Roseanne" og "Kongen af Queens".
-"Beverly Hills" er også ok, men den har jeg set så mange gange.

Hvis vi bevæger os ud over kategorien "serier" så vil jeg også meget nødigt gå glip af "hvem vil være millionær".
Venlig hilsen Anima
Sælges:
Amerigo springsadel,brun 17".
Kiefer Marzog dressursadel,sort 17".
Se mere info + billeder på præs.
0
0
Svar på denne tråd

u ja.......
Forfatter: 
Dato:  12-04-2005 20:23
Gilmore girls dem er jeg også helt vild med, der i forige uge hvor de viste de sidste afsnit skulle jeg bare sidde foran tv'et og blev direkte ireteret hvis der var nogen der forstyret mig!!!!!

Så er der C.S.I de serier er jeg helt vild med men kan godt undværre dem men den kører da nu på kanalen men ser det ikke rigtigt.

Ja de fantastiske 5 kan jeg også godt lide de er total seje og lidt frække 2 af dem, hehe.

Orange cauntry det er også en god serie.

Lidt skør er jeg med at skulle bare se dem men hvis jeg ikke får det gjort er det så det. De bliver jo alligevel vist 117 gange på et år.
Knus & kram fra Anna-sofie
"Hygge Gumpernes Klub"
0
0
Svar på denne tråd

Tru Calling
Forfatter: 
Dato:  12-04-2005 21:06
om søndagen. Det er bare vildt godt.
Og Joey er også godt syns jeg.
Hmm så kan jeg også godt lide at se Lang fra Las Vegas og Venner på Tv2 Zulu.

Knus Lene :-D
0
0
Svar på denne tråd

@!#$ and the city
Forfatter: 
Dato:  12-04-2005 21:30
Puha......mega slave.

selvom den for altid ER slut og det er genudsendelse og man har dem alle på DVD......jeg KAN ikke slippe de herlige tøser

0
0
Svar på denne tråd

toppen
Forfatter: 
Dato:  12-04-2005 22:47
er simpelthen Langt fra Las Vegas, den er jeg helt vild med, men også C.S.I. og s.. and the city, og så Skadestuen, den kan jeg bare ikke undvære :-)
LEV MENS DU GØR DET
ELSK MENS DU TØR DET

Græs og staldplads søges, se min annonce på markedspladsen

Er IKKE medlem af rygklapperklubben (RKK)
0
0
Svar på denne tråd

Jow da...
Forfatter: 
Dato:  13-04-2005 11:19
McLeods døtre var et hit tidligere, men jeg har ikke nerver til at gennemgå den en gang til :-P med alle de op- og ned-ture der nu engang er. Sarte mig... :-)

Til gengæld ser jeg nu Crossing Jordan, en serie om nogle der arbejder på et lighus og løser mordgåder og så Providence. Sidstnævnte mest fordi den bare er sød og så er det jo også ret vigtigt at begge serier ligger midt på dagen INDEN huset bliver invaderet af terrortvillingerne der vil se Cartoon Network eller hopper rundt og larmer :-)
0
0
Svar på denne tråd

Er også tv slave
Forfatter: 
Dato:  13-04-2005 11:52
Desperate housewifes, og skadestuen SKAL jeg bare se :-)

Og så er jeg også helt vild med langt fra Las Vegas, men dem har jeg set alle sammen (flere gange endda) Men opdager jeg det bliver vist, skal jeg alså lige se :-)

MVH

Jeanne

Nu kun 5 uger, til Termin
0
0
Svar på denne tråd

det samme som
Forfatter: 
Dato:  13-04-2005 12:18
jeg ser det samme som Louice E. men inden jeg fik slutningen af mc.leouds døtre var jeg helt lost hvis jeg ikke fik set dagens afsnit... sådan har jeg det ikke med crossing Jordan og Providence..
og hov det er snart serie tid .......

Sussie

Du kan ikke ændre andre mennesker,men du kan ændre din måde at opfatte dem på.
0
0
Svar på denne tråd

Ex-junkie?
Forfatter: 
Dato:  13-04-2005 13:34
For nogle år siden (5 måske?) holdt jeg også meget af alle de serier, der kørte sådan fra kl. 19 og frem eller deromkring. Så dem som regel de to-tre aftener om ugen, jeg havde tid.

Men så købte jeg hest... og holdt så småt op med at se tv. Da det gik i stykker for et par år siden, var det derfor ikke savnet. Det blev aldrig lavet.

Og nu? Ser jeg aldrig tv. Følger derfor af naturlige årsager ikke med i en eneste serie. Har aldrig set 'Nicolai & Julie', 'Strisser på Samsø', 'Krøniken' eller nogle af de andre serier, alle danskere snakker om.

Og jeg savner det ikke :-)

Totte
0
0
Svar på denne tråd

Tirsdag 22.05
Forfatter: 
Dato:  13-04-2005 15:05
CSI på TV Danmark . En god serie og man lære hvordan man ikke skal gøre ;-D

Illum
0
0
Svar på denne tråd

jeg er vild med den serie
Forfatter: 
Dato:  28-04-2005 07:57
desperate housewifes. Og drejningen angående Carlos, det er bare spændende.

jeanette

0
0
Svar på denne tråd

Helt klart
Forfatter: 
Dato:  28-04-2005 08:06
Desperate housewifes som selv min mand ikke kan holde sig fra (den er også fyldt med dejlige kvinder).
Tidligere var det @!#$ and the City som var nr. 1.

Anne
0
0
Svar på denne tråd

Frygtelig ang serier
Forfatter: 
Dato:  28-04-2005 10:36
Jeg er frygtelig ang serier...

NU kan jeg godt undvære at se det hver dag...

men ser Alle elsker Raymond og Fingrene væk fra min teenagedatter hver morgen.

Når jeg har chancen ser jeg Venner, Alle tiders barnepige, Beverly hills 90210, Dawsons creek, Angel, Buffy, Gilmore Girls, Will og Grace...
Så er der de fantastiske fem og rejseholdet, must see's :-)

Har set samtlige afsnit af Matador, klasse serie, den skal man have set!!!

Og selvfølgelig så jeg også s*x and the city i sin tid ;-)

Men ellers, så ser jeg næsten hvad som helst af serier... Bare ikke Glamour, Horton sagaen, Dallas og alle sådan nogle...
Og ser faktisk heller ikke Desperate Housewifes, har ikke set et eneste afsnit af den eller Krøniken.

:-D Knus fra mig :-P
0
0
Svar på denne tråd

Krøniken...
Forfatter: 
Dato:  28-04-2005 12:38
er et hit her i huset. Det var Rejseholdet også. I øjeblikket ser jeg Desperate housewifes....

Mvh Pommes
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider