Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Er møg spændt...
Forfatter: 
Dato:  11-04-2005 10:59
Puha det er gået hurtigt...

Vi har længe kigget efter små gårde og nedlagte landbrug i det håb at vi måske en dag fandt en instandsat guldgrube midt i byen med masser af jord til ingen penge.... UTOPI ja.

For 2 uger siden tog vi så ned til en kollega der har gården til salg i den tro at vi bare skulle se hvad man fik for pengene nu til dags; med os var vores fraskilte kammerat der bor hos sine forældre.

I onsdags blev vores eget hus sat til salg, igår skrev vi under på gården; kammeraten vil flytte med da der er 2 separate boliger.
Vores eget bliver relativt nemt at sælge, men problemet ligger i at finde en bygningstekniker til at lave tilstandsrapport der har tid..... Alle skal åbenbart sælge huse for tiden.... Har været købere (7 par) i går, men de vil selvfølgelig se en rapport.....

Midt i det hele skal vores tæve have hvalpe, det sker forhåbentlig i weekenden hvis ellers der er ro om hende. Håber virkelig det snart er solgt, jeg har rigeligt at gøre rent hver gang der kommer nogen og kigger UDEN hvalpe.

Men gården er drømmeboligen - lutter Morten Korch idyl, kuperede folde til hypperne, lille skov, lille sø, ridebane og masser af ridemuligheder. Desuden tæt på motorvejen, hvor det kun er 15 min herfra hvor vi bor nu.

Sidder nu kun og venter på at ejendomsmælgeren ringer og siger at han har fundet en tekniker, der kan NU, så jeg kan komme på landet og bo........
Fredriksborger - hva ellers?


0
0
Svar på denne tråd
 
 Til lykke. Det er da
Forfatter: 
Dato:  11-04-2005 14:19
super dejligt at selv utopiske drømme kan gå i opfyldelse.
De bedste hilsner,
Lotte K.
:-)
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider