Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Knude i nakken :(
Forfatter: 
Dato:  11-04-2005 09:58
Jeg har fundet en knude i nakken :( Har ringet til lägen !
Det som undre mig er at jeg har det fint, altså ingen träthed og ingen vägttab - Og den sidder i venstre side, som er den side jeg overbelaster mest, jeg spänder MEGET og bärer tit rundt på mine drenge som er ved at väre godt tunge i bagdelen :)
Jeg sover ad H til om natten, da begge drenge stadig godt vil over midt om natten, og de fylder, så jeg ligger gerne helt krummet sammen i et hjörne af sengen.
Jeg har ondt i nakken og i skulderene, jeg sidder forkert både hjemme og på arbejde, selv tandlägen spurgte om jeg spändte meget...
Mit spörgsmål er vel, kan denne knude ha noget at göre med det jeg har skrevet her ??? Jeg skal selvfölgelig ha det tjekket.
Er der evt. nogen som kan anbefale at bruge kiropraktor ?

Hilsner
Lisab. ;-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 knude...
Forfatter: 
Dato:  11-04-2005 10:11
Jeg har også en kunde i siden, midtvejs på ryggen ude i siden, lægen siger det er en muskelknude, men man bliver så bekymret...

Jeg er dog stadig bekymret, selvom lægen siger muskelknude, så er man jo bange for det som er værre...

Det lyder som om du også har sådan en, især når du spænder sådan.

Mette

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det kan også
Forfatter: 
Dato:  11-04-2005 11:52
være noget så harmløst som en fedtknude.

Jeg har selv én på ryggen. Den generer ikke og er ikke ret stor - godt og vel som en 25-øre.
Og de er ganske uskadelige :)

Men få lægen til at tjekke hvad det er inden du begiver ud i dyre kiropraktorer mm.

God bedring :)
De, der siger, at det ikke kan lade sig gøre, skal lade være med at afbryde dem, der allerede er i gang med det.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Fedtknude
Forfatter: 
Dato:  11-04-2005 12:57
Eller muskel knude kan jo godt väre :) OG det er da sikkert heller ikke andet, men man må jo hellere få det tjekket..
Den gör ikke ondt, og den genere mig ikke, jeg havde såmän ikke opdaget den, hvis ikke jeg sad og masserede min nakke :)

Men jeg spänder meget og sidder helt forkert :(

Hilsner
Lisab. ;-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har..
Forfatter: 
Dato:  12-04-2005 10:03
et par knuder på halsen. Var ret nervøs da jeg gik til lægen, men det var heldigvis ikke noget alvorligt.

Mvh Pommes
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider