Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

tænder
Forfatter: 
Dato:  05-04-2005 20:01
hejsa

ja så er tiden kommet for at bettemand er ved at få tænder og hans mor er ved at få pip... I dag har han grædt og grædt og nu er det snart nok... bare de tænder da for hulen snart vil komme igennem.. Han er blevet smurt med sådan noget bedøvende men det virker ikke så længe.. han har ikke bare en tand på vej men sundhedsplejesken mener at der kommer flere på engang, da han har flere store hævelser i munden.. men det sjove er at det ikke har været i forgummerne der har været hævelser.. men siderne.. først i dag er der kommet en lille hævelse i forgummen i undermunden og den er slet ikke så stor som dem i siderne, og den akn man mærke der er noget under... så mon ikke vi kan være heldig at der kommer bare en tand en af de nærmeste dage.. han er snart 9 mdr, og han skulle jo helst ikke ha gebis som 1 årig... gg

Hvad gør i andre? nogle der har nogle gode råd? føler mig godt nok noget magtesløs over at han har så ondt.. Han plejer at være så lattermild og glad men nu er han bare pyl og ked af det hele tiden.. man kan næsten ikke få et smil frem.. hulk..

Du har din stil, jeg har min,
ikke to er vi ens.
Det er det der gør hver enkelt rytter så unik
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  05-04-2005 23:51
Jeg ville lægge et par bideringe på køl og lade ham tygge i dem. Det lindrer jo når det køler. Husk, at lade være med, at lægge dem i fryseren. Jeg har læst, at det kan give forfrysninger...

Mvh Pommes

-Hvis lille søn ikke har fået nogle bisser endnu...
0
0
Svar på denne tråd

En kold...
Forfatter: 
Dato:  06-04-2005 00:59
...gulerod smager godt og lindrer de kløende gummer. :-)
Trøst ham det bedste du kan, men kad være med at anstrenge dig helt vildt for at få ham til at smile og grine - det kan være enormt frustrerende, når man er ked af det og han kan føle, at han ikke bliver taget alvorligt.. :-)
jaja...bla,bla, Camilla, folk er jo ikke dumme, vel?! Nånej, godt ord igen! ;-D

En tandbørste kan også være dejlig at klø gummerne med. Birka tyggede et par stykker til strittende flaskerensere, da hun fik tænder. :-)

Men ellers er der ikke andet at gøre end at holde ud. Det går over igen, selvom det kan tage lidt tid. Og så ser de så sjove ud, når de skal vænne sig til at bruge de(n) nye bis(ser). :-)

Camilla

NB!!! FORFATTEREN AF DETTE INDLÆG ER ERKLÆRET RABLENDE VANVITTIG OG KAN DERFOR PÅ INGEN MÅDE HOLDES ANSVARLIG FOR SINE UDBASUNERINGER AF AKAVEDE HOLDNINGER OG MENINGER!!! :-D

0
0
Svar på denne tråd

hejsa..
Forfatter: 
Dato:  06-04-2005 07:59
takker for rådene.. og ja han har en tandbørste som får tur.. og har også prøvet med lidt is for han elsker is... Her til morgen er han i bedre humør men ingen tænder endnu... han har lige været i gang med at hærge hundene... god de er så tålmodige med ham...
Du har din stil, jeg har min,
ikke to er vi ens.
Det er det der gør hver enkelt rytter så unik
0
0
Svar på denne tråd

frosne vafler er gode
Forfatter: 
Dato:  06-04-2005 22:40
det har vi brugt til jessica og rasmus og hold da op de virker godt med også køllet bideringe er gode.

MVH Sandra Winther

autostol fra fødslen af sælges.
som ny. blå/hvid.
nypris:600kr
nu 200kr
0
0
Svar på denne tråd

fortrivl ikke
Forfatter: 
Dato:  07-04-2005 07:39
vi fik først tænder da han var 10 mdr. og 5 på 1 weekend. Idag er han 16 mdr. og har stadig kun 6 tænder. Glem alt om at han skal have en hel mundfuld inden han er 1 år. de kommer når de vil. Vi trøstede på skødet og masserede gummer med børsten.
0
0
Svar på denne tråd

Tænder
Forfatter: 
Dato:  07-04-2005 11:39
Hej.... Du kan prøve at lægge nogle bideringe på køl og se om han vil have dem, det hjalp på min drend da hans bagerste kindtænder var på vej.....
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider