Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Altid syg, hvad gør man?
Forfatter: 
Dato:  05-04-2005 13:52
Jeg som aldrig er syg, er simpelthen begyndt at skrante mere og mere.

Jeg tror muligvis det har noget at gøre med den stress der opstod i forbindelse med min mors mands død i december.

Jeg kan have det fint den ene dag, næste dag vågner jeg op med ondt i halsen og hovedpine, næste dag har jeg det fint igen.

Hvad gør man ved det?

Det er yderst belastende, især da jeg lige har fået nyt arbejde. Heldigvis er der ikke så mange vagter endnu, men alligevel, det ender da med at de bliver trætte af mig.

Øv hvor er jeg træt af min krop :-(

Some people knows how to appreciate irony...
0
0
Svar på denne tråd

Det kan være
Forfatter: 
Dato:  05-04-2005 14:31
at dit immunforsvar er nede og så skal der jo ikke så meget til før man ryger ned igen.

Tager du vitaminer?
Prøv også at drikke et glas appelsinjuice om dagen.

Håber du snart kommer op og køre igen - det er hårdt og irriterende at være syg altid. Især, når man lige er startet på nyt job.

God bedring :)

De, der siger, at det ikke kan lade sig gøre, skal lade være med at afbryde dem, der allerede er i gang med det.
0
0
Svar på denne tråd

Tak Vicki79
Forfatter: 
Dato:  05-04-2005 14:41
Jeg spiser ufattelige mængder frugt og spiser varieret, jeg spiser dog ikke vitaminpiller, men det burde vel heller ikke være nødvendigt hvis man spiser alle fødevarergrupper (dog ikke på en gang).
0
0
Svar på denne tråd

zoneterapi
Forfatter: 
Dato:  05-04-2005 15:25
Mit immunforsvar har også været meget dårligt, og jeg var bare syg konstant "i mine unge dage" (ok for omkring 4-5 år siden) Jeg begyndte så at få regelmæssig zoneterapi, og det hjalp. Jeg har ikke været syg én eneste gang de sidste 3 år, og er meget mere i balance med mig selv og ikke nær så stresset. Jeg ved det er dyrt, men synes det er en god prioritet i forhold til at man får det så godt..
Katja

>o< Alt det, der irriterer os hos andre,
kan føre os til en forståelse af os selv
>o<

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har også
Forfatter: 
Dato:  05-04-2005 15:31
været evig og altid syg med ondt i halsen og forkølelser. Jeg begyndte at tage zink da jeg tog en test (kan købes i matas) for zinkmangel. Av da jeg var da virkelig i underskud af zink (er godt for slimhinderne og immunforsvaret). Jeg har kun været forkølet een gang i vinters (oktober :-) )

God bedring med dig :-)

Beagle.

0
0
Svar på denne tråd

Zink og Cvit
Forfatter: 
Dato:  05-04-2005 15:42
Hejsa

Jeg kan fuldt ud tilslutte mig Beagle's indlæg, tror faktisk hende og jeg HAR udvekslet de erfaringer engang, har vi ikk' det Beagle?

Men jeg er (7-9-13) aldrig syg og jeg er sikker på dette skyldes (trods jeg er storryger) at jeg fast tager Cvit og zink hver dag. Zink startede jeg på for en del år siden, primært p.g.a. min hud (er ved at være godt gammel og rynket!!), Cvit tager jeg p.g.a. af min rygning, men i tilgift her jeg fået et super immunforsvar.

Ud over det tager jeg e kraftigt Bvit hver dag, det p.g.a. hud, hår og negle.

Mvh Dorte

Sind har det som faldskærme, det virker kun når det er åbent >o<
0
0
Svar på denne tråd

Hvis du er
Forfatter: 
Dato:  05-04-2005 18:06
interesseret kan jeg anbefale Reiki Healing, det virker på mig. Jeg er selv healer...

C
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could
ever be
-Queen-
0
0
Svar på denne tråd

Tak Céleste (og jer andre)
Forfatter: 
Dato:  05-04-2005 19:01
Men jeg tror nu jeg går ned og køber nogle c vitaminer imorgen ;-)

Det bliver sikkert godt nu når solens D-stråler bryder frem.
0
0
Svar på denne tråd

Ok, det
Forfatter: 
Dato:  06-04-2005 00:30
var et tilbud... :-)

C

You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could
ever be
-Queen-
0
0
Svar på denne tråd

Husk zink
Forfatter: 
Dato:  06-04-2005 08:22
Hej Arose

Husk nu også at købe zink, Cvit. alene gør det ikke.

Mvh Dorte

Sind har det som faldskærme, det virker kun når det er åbent >o<
0
0
Svar på denne tråd

Ja mor Dorthe
Forfatter: 
Dato:  06-04-2005 12:42
Skal nok :-D

Céleste : Det ved jeg og jeg sætter bestemt pris på dit tilbud :-)
0
0
Svar på denne tråd

Jern nok
Forfatter: 
Dato:  06-04-2005 13:52
Få evt. din læge til lige at tjekke din blodprocent. Det kan gøres med et enkelt stik i fingeren.
De fleste opdager en lav blodprocent ved at de er meget trætte. Men altså - det skader vel ikke lige at blive tjekket...
0
0
Svar på denne tråd

Holm...
Forfatter: 
Dato:  07-04-2005 18:08
Jeg har faktisk næsten lige fået tjekket min blodprocent, den er helt normal :-)

Jeg tror såmen bare at jeg mangler de vitaminer som så mange foreslår :-)
0
0
Svar på denne tråd

Det kan
Forfatter: 
Dato:  08-04-2005 20:04
Altså også være stress, som gør det.

Jeg var i en lang periode, konstant syg , ondt i halsen, ondt i hovedet, havde hede ture, begyndende astma, det hold på i over 2 år og blev bare værre.
Jeg fik taget blod prøver flere gange,og var igennem diverse undersøgelser, prøvede flere forskellige medikamenter.
jeg blev langtids sygemeldt, og efter et par måneder var de fleste af symtomerne forsvundne, ½ år efter var alle symtomer forsvundne.
Lægerne mener, nu at det var stress symtomer,fordi jeg kørte mig selv for hårdt og ikke gearede ned.

Jeg kan mærke lige så snart jeg presser for hård på at symtomerne dukker op.så er det tid til at geare lidt ned..

Anne

Stald Sørig

Ryttere søges se Præsentation
0
0
Svar på denne tråd

Tror det er stress
Forfatter: 
Dato:  08-04-2005 20:43
Som AnneK.
Pas på med det, du kan få fysiske sygdomme af det, der varer livet ud. Depressioner- og for højt blodtryk.

Det tog mig ikke under to år at slippe af med det, og i dag kan jeg ikke tåle ret meget stress uden at få det dårligt.

Jeg blev stresset i et job- men man får da næsten mere stress af at gå ledig?!

MVH xtiny

<--!whitay> i just wanna kill mysql
<--!whitay> myself*
<--!heaika> that's an odd warning..
<--!whitay> mmm stupid reflex typing
bash.org

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider