Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Baby svømning - kan anbefales (billeder)
Forfatter: 
Dato:  01-04-2005 22:03

Mor og datter i svømmehal 1 april - bare lige 30 min babysvømning med div. øvelser inkl. dyk, plask, ryg- mave svømning og flyde øvelser.

Jeg kan kun anbefale det for dig, der har en baby. Vi startede da Tera var 5 knapt 6 uger..

*s*
.
Kh
Gitte

Jack D. - min smukke brogede hingst - tilbyder naturlig bedækning (f.eks. inkl. sommergræsning).
:-)

KÆLEDYRSKOMPAGNIET

0
0
Svar på denne tråd

lille vandhund
Forfatter: 
Dato:  01-04-2005 22:35
sikke en lille vandhund... sjovt at de er så vilde med vand :-)
* La'Chalina *
0
0
Svar på denne tråd

Helt klart!
Forfatter: 
Dato:  01-04-2005 23:31
Vi går selv til babysvømning med Jeppe, og det er bare et hit! :-D Jeppe nyder at komme i vandet, og det gør jeg også. Dog bliver det farmand der må tage turen i vandet i morgen, da jeg er ret så forkølet.

Hilsen Tina >o<
0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville...
Forfatter: 
Dato:  01-04-2005 23:48
...også gerne, men jeg har ikke mulighed for at tage i svømmehallen på de tidspunkter, hvor der er babysvømning. Og jeg er ikke selv sikker på hvordan man liiige griber det an med en baby, så jeg må undvære. Men det ser helt vidunderligt ud! :-)

Camilla

NB!!! FORFATTEREN AF DETTE INDLÆG ER ERKLÆRET RABLENDE VANVITTIG OG KAN DERFOR PÅ INGEN MÅDE HOLDES ANSVARLIG FOR SINE UDBASUNERINGER AF AKAVEDE HOLDNINGER OG MENINGER!!! :-D

0
0
Svar på denne tråd

Fortryder
Forfatter: 
Dato:  02-04-2005 10:04
Fortryder at jeg ikke tvang kæresten til babysvømning med den store.
Nu er hun næsten lige så ræd for vand som mig.

Og har jeg fået ham afsted med den lille?...nææ 8-)

Det ser ellers ud som om de kan have stor glæde af det. :-)

(Jeg må bestemt til stranden med børnene til sommer!)

kh
Minski

Har nogen set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe?
0
0
Svar på denne tråd

Jeg overgiver mig Gitte
Forfatter: 
Dato:  02-04-2005 13:33
Den tøs er bare for sød og nuttet. Jeg er ellers ikke meget for helt små børn, men hende her har da et udtryk, der vil noget.
Anne
0
0
Svar på denne tråd

Herlige billeder
Forfatter: 
Dato:  02-04-2005 14:36
Vi har også gået til svømning med Filippa siden hun var helt lille (gør det stadig) og regner også med at gå med Mikkeline når holdene starter på ny til efteråret.

Det er en skøn aktivitet for hele familien og så er det jo den bonus, at de bliver vant til (og glade) for vandet og lærer at svømme tidligt.
Filippa er knap 22 mdr og kan næsten svømme alene.

Når alt det positive er sagt, så er der desværre lavet undersøgelser der viser at klorvandet ikke er godt for de små.
Det kan give allergi og astma - og en række andre ting, som jeg bl.a har læst om på netbaby.dk.

Filippa får af og til nogen mindre udslæt på kroppen og vi er ved at finde ud af, om de bliver værre når vi har været i svømmehallen.
Hvis de gør det, så er det helt slut med at svømme indtil tøserne bliver noget større (desværre).

0
0
Svar på denne tråd

Helt sikkert.
Forfatter: 
Dato:  02-04-2005 14:45
Sikke nogle dejlige billeder.

Jeg vil også gå til baby svømning med prinsessen når hun kommer ud :-)
hilsner
Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...

Støt - forbyd dyre6 - med din underskrift

Tilmelding og info om HN-træf august 2005
0
0
Svar på denne tråd

Anne HH
Forfatter: 
Dato:  02-04-2005 15:43
.. jammen - det er jo vanilie i ens øre at høre på *gg*

.
Kh
Gitte

Jack D. - min smukke brogede hingst - tilbyder naturlig bedækning (f.eks. inkl. sommergræsning).
:-)

KÆLEDYRSKOMPAGNIET

0
0
Svar på denne tråd

helt klart ja
Forfatter: 
Dato:  02-04-2005 17:02
vi går selv til svømmning hver lørdag dog ikke i nogle grupper vi er i en svømmehal hvor de har to dejlige bassiner der er varmet op den ene lidt mere end den anden, selve babybassinet er dejligt men lidt koldt synes jeg derfor gå vi gerne hen i det rolige bassin og bader med begge børn rasmus er jo ved at lære at svømme selv med luffer på(han er knap 4år nu) og ja jessica elsker at komme i vandet hver gang. og det er altså bare dejligt.

MVH Sandra Winther

autostol fra fødslen af sælges.
som ny. blå/hvid.
nypris:600kr
nu 200kr
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider