Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Simpelthen for langt ude (Job)
Forfatter: 
Dato:  01-04-2005 14:46
Her hos os er vi åbenbart så unge at vi burde gå i börnehave, for folk kan ikke finde ud af at de ikke skal gå ud og ryge når her er travlt, eller når der er nogen ude at ryge, hvilket er resulteret i at vi skal gå til chefen og hente en lille blå brik, når vi skal ud og er der ingen små blå brikker så må vi vente.
Vi har så 10 min. fra vi tager den brik til vi aflevere den igen.. Ja Ja fint nok
Men nu er en af mine kollegaer taget op i byen for at ??? og chefen har fortalt ham at han skulle tage en af disse famöse brikker med, han har nu väret väk en halv time :( Jeg ryger jo ikke mere, men folk de brokker sig, og det kan FAN.. godt forstås.
Sikke dog en börnehave :(

Hilsner
Lisab. ;-D
0
0
Svar på denne tråd

hvor mange
Forfatter: 
Dato:  01-04-2005 14:49
gange i løbet af en dag må man så tage en brik?

;-D

sikke et tiltag

0
0
Svar på denne tråd

Det må man.
Forfatter: 
Dato:  01-04-2005 14:57
Ja det må man jo så en gang i timen, og max 10 minutter, så meget er der vel ingen som går ud, men folk har det med at gå ud på samme tid :(

Hilsner
Lisab. ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Tumpet
Forfatter: 
Dato:  01-04-2005 15:25
foretagende.

Hvad med at tage konsekvensen og forbyde rygning. Det briksystem er uværdigt for alle.

Jeg er ikke-ryger og jeg ville blive edderrasende, hvis rygerne hos os måtte få 10 min. ekstra pause pr. time. Her kan man da tale om omvendt diskrimination.

Jeg ville kontakte min fagforening, hvis sådan noget skete i mit firma.
0
0
Svar på denne tråd

Må man virklig
Forfatter: 
Dato:  01-04-2005 19:30
Gå ud 10 min. for hver time ???

Dvs. at man kan faktisk få løn for fx. 7 timer ( om dagen ) og så kun arbejde 6 timer eller måske kun 5,5 hvis man ikke selv betaler sin frokost . For skørt ..

Illum
0
0
Svar på denne tråd

Sjov regl..
Forfatter: 
Dato:  01-04-2005 21:46
På mit arbejde har vi også pause for hver time, 4 små pauser og 2 spisepauser. Det er alle der holder de 6 pauser, også ikke-rygere.. Man vænner sig hurtigt til det og de er svære at undvære.. Men vi skal ikke hente en brik....
0
0
Svar på denne tråd

Vi ikke rygere
Forfatter: 
Dato:  01-04-2005 22:21
Må skam osse gå ud 10 minutter hver time, bare vi husker brikken - Jeg synes bare vi er da for en i H voksne mennesker og skulle da kunne finde ud af det uden brikker... 8-)

Hilsner
Lisab. ;-D
0
0
Svar på denne tråd

ha ha, tja
Forfatter: 
Dato:  02-04-2005 00:51
det virker som en barnlig ordning.

På den anden side må man jo sige, at dit firma på den måde sørger for at alle medarbejdere har mindst een brik at flytte med :-) Dog skulle man mene, at de på anden vis burde have sørget for at have kompetente medarbejdere så supplerende brikker ikke var nødvendige ;-)
De bedste hilsner,
Lotte K.
:-)
0
0
Svar på denne tråd

Det at have planlagt pauser
Forfatter: 
Dato:  02-04-2005 05:07
Hos os har vi et system der vider hele vores vagt den pågældne dag, sam vore pauser - den ligger hele tiden minimeret på PC'en, og 5 min før hver pause popper den op med en påmindelse - og så igen når der er pause.

De pauser skal følges, har man en kunde, tager man pausen bagefter - men på anden vis skal pausen overholdes - eller stemmer det ikke overens med prognosen for hvor mange der skal være på tlf.

Det smarte ved vores system er at commandcenteret og vores nærmeste leder kan se om vi overholder vore tider - og vi skal nok få at vide hvis det ikke ser pænt ud.

smart og effektiv måde :-)

vi har 10 min pr 1½ time, dette fordi vi sidder ved pc'er og skal hvile øjene efter et vist tidsinterval.

og så har vi naturligvis vores selvbetalte frokostpause, som også er lagt ind i systemet.

altså vi har pause med max 1½ time i mellem, og alt efter hvor lang vagten er - passes pauser ind.

Karina82

Den, som ikke laver fejl, laver som regel slet ingen ting

Formidler salg af Haflingere
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider