Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

kæresten præsenteret
Forfatter: 
Dato:  26-03-2005 19:08
Hejsa!

Hmm, vil egentlig bare vide om det er mig som er unormal?
Sagen er den, at jeg står her og har muligheden for at sige ja til at komme sammen med en helt vildt sød fyr. Men jeg har haft kæreste på for et stykke tid siden og jeg mødte hele hans familie og var med til familiefester osv. Her er egnetlig problemet. Jeg bryder mig nemlig hverken om at være med til familiefester med en kærestes familie eller at have ham med til alverdens onkeler og tanters runde fødselsdager.
Der er egentlig flere ting i det.

Har egentlig ikke lyst til at præsentere en masse fyre for min familie, før jeg er virkelig sikker.

Kan ikke se nogle grund til jeg skal lærer en familie at kende, som jeg egentlig ikke kender og ved om jeg skal møde igen.

Altså det er ikke fordi jeg ikke vil præsentere ham for min nærmeste familie og jeg vil da også gerne møde hans forældre og søskende.
Derfor hvornår mødte i jeres kærestes familie?
og kan man godt tillade sig og sige man ikke vil have ham med og ikke vil med?

Jeg er 19 år
0
0
Svar på denne tråd

Selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  26-03-2005 19:59
Kan du tillade dig at sige du ikke vil med til famillie fester.

Det er da meget naturligt at man vil kende fyren godt og være sikker i sin sag, før man begynder at skal trækkes rundt tl hele famillien, og du skal da også selv bestemme om du vil have ham med til famillie fester.

Det skal da, ikke afholde dig, fra at få ny kæreste på vel ;-)

Anne

Stald Sørig

Ryttere søges se Præsentation
0
0
Svar på denne tråd

jamen jamen
Forfatter: 
Dato:  26-03-2005 20:06
Jamen, man kommer ikke til at virke negativ og fjendsk hvis man siger nej? Det vil jeg jo heller ikke. Hvad ville jer mødre sige hvis jeres børn/ unges kærester ikke ville med til en familiefest?
0
0
Svar på denne tråd

forstår dig
Forfatter: 
Dato:  26-03-2005 21:09
meget godt. Tal med din kærste om det så han ikke blive såret. så kan i begge tale med jeres respektive familier om jeres besluttning.

Glemmer aldri da jeg i en alder af 20 skulle møde min greske kærestes familie efter at vi havde været sammen i 2 uger. Dvs vi skulle til hans søster.

Søster!!! der var også hans mor som var enke, søsteren som jeg tidligere havde mødt, hendes mand og børn, videre var det 2 mere søstre som alle var ældre end mig med jeres familie, venninder af søstrene og deres mends kompisser, og en hel børnehave af børn, samt 2 naboefruer.

jeg kunne ikke noget græsk (bortsett fra nogen unævnelige ord som ikke passet sig i selskabet) Det var kun min kæreste Jannis og hans ene søster og en venninde af hende som talte engelsk. alle skulle kende på mitt gyldne hår og tale tilmig. Jannis nød det hele og jeg følte mig meget lille.

Respektive kærester har ikke vært med i familieselskab etc bortsett fra Lamri Thords fader som jeg jo var samboer med. Han var med på det hele noget jeg ikke alltid likte.

;) Den perfekte ponny har ingen bestemt farge ;)

livet består af både solskinn og regn og sammen bliver de til den vakreste regnbue

0
0
Svar på denne tråd

Da jeg mødte sviger familien...
Forfatter: 
Dato:  26-03-2005 21:22
Jeg havde ikke haft nogle sådan "rigtige" kærester før, de som jeg havde haft havde ikke eller kun kort mødt mine forældre.

Da jeg mødte Jan i 2001 boede jeg hjemme og han mødte derfor ret hurtigt mine forældre.. Der gik vel en 14 dages tid tror jeg... Men der gik ca. 5 6mdr. før han var med til fødselsdage i den nærmeste familie osv. Jeg ville være sikker på det nu også var noget...

Jeg mødte Jan i feb og mødte først hans familie i Juli måned dvs. 5 mdr. efter. dette havd ejeg det faktisk meget underligt med, jeg synes 5 mdr var længe at trække den.

grunden herfra fik jeg af vide senere, han havde netop haft en pige med hjemme til "fremvisning" lige inden han mødte mig. Det forhold var gået i stykker og han ville ikke lige komme med en ny 1 uge efter ;-)

Hygge - Lise :-)

0
0
Svar på denne tråd

det ville jeg
Forfatter: 
Dato:  26-03-2005 21:27
ikke sige noget til. Det kommer selvfølgelig an på hvor lang tid de har været kærester. Hvis de lige har mødt hinanden , eller har kendt hinanden i kort tid så vil jeg nok bare tro at vedkommende er genert.
>kærlig hilsen Mette
0
0
Svar på denne tråd

hader selv at skal med til
Forfatter: 
Dato:  26-03-2005 21:45
til kærestens familie fester, selvom vi nu har været sammen i over 3år nu og har en datter sammen så siger jeg stadig væk nej til familiefester feks i søndags var manden og vores datter til konfirmation jeg ville ikke med da begge børn ikke var inviteret med og jeg ikke ville tage nogen steder uden min den store, så han tog afsted med vores datter, og jeg blev hjemme med min søn selvom manden kom ret hurtig hjem i det der nemlig kørte en bag i mig og min søn, og det kunne han ikke godt have okay det er også hans bil hehehe, ej der skete os intet og bilen er kun let skadet, men jeg hader familiefester og især når man slet ingen kender.

så jeg forstå dig virklig godt.

MVH Sandra Winther

autostol fra fødslen af sælges.
som ny. blå/hvid.
nypris:600kr
nu 200kr
0
0
Svar på denne tråd

Hej igen
Forfatter: 
Dato:  26-03-2005 22:00
Jeg har selv en datter på 19. Hun har, haft kæreste på i ca 3 år, og det var da kun, hans forældre og bror, hun var med ude ved, og han kom selvfølgelig her.

De er ikke kærester mere, ja det er vist ved at være et år, siden de slog op.
Hun har i længre tid, været vild med en fyr, jeg ved hvordan han ser ud, det er også alt.
Og det er helt i orden med mig, hun skal have lov til at være sikker i sin sag,før hun absolut skal have ham med nogen steder hen.
Det skal hun selv bestemme, synes egentligt også at det skal være et seriøst forhold, inden man begynder at slæbe partneren rundt, til hele famillien.

Da jeg var ung, var jeg meget genert, og syntes bestemt ikke, det var sjovt at møde mostre og onkler, besteforældre osv.

Så gør, som du helst selv vil, føl dig ikke tvunget, til at deltage i famillie fester og ligende, før du selv føler du har lyst til det..

Anne K

Stald Sørig

Ryttere søges se Præsentation
0
0
Svar på denne tråd

Sandra W
Forfatter: 
Dato:  27-03-2005 00:41
jeg bliver helt HARM når du forteller at Rasmus ikke blev inviteret. Selv om han ikke er din kærestes biologiske børn så er det jo din kæreste som er hans far, og jessica hans søster. FYJ

(y) forstår godt at du ikke blev med. det ville ikke jeg heller have gjort eller så havde jeg taget Rasmus med mig på trass af hva de sa.

;) Den perfekte ponny har ingen bestemt farge ;)

livet består af både solskinn og regn og sammen bliver de til den vakreste regnbue

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider