Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Flad mave
Forfatter: 
Dato:  25-03-2005 22:20
Jeg har nu i noget tid gået i motionscenter, for at se om jeg kunne træne den efterhånden 5 år gamle topmave væk, som blev der efter at jeg var gravid, men synes ikke rigtig jeg ser nogen forandring 8-)

Går den nogensinde væk ?:-)
Er der nogle gode forslag til at få den væk ?

Det skal lige siges at jeg vejer min normalvægt, og ellers ikke er utilfreds, men jeg elsker at gå i lavt taljede bukser, og synes altså ikke at topmaven er så smart og moderne i den forbindelse 8-)
LEV LIVET MENS DU GØR DET
ELSK MENS DU TØR DET

billigt stalddækken sælges
0
0
Svar på denne tråd

Hold altid
Forfatter: 
Dato:  26-03-2005 11:41
maven stram det er muligt at gøre . Man skal bare huske på det . ALTID og så bliver den muskel stram igen .

Og dog , måske ikke, det er prisen for børn .

Illum
0
0
Svar på denne tråd

Tja, jeg tror at det er forskelligt
Forfatter: 
Dato:  26-03-2005 16:50
Min mave var væk efter et par måneder, men jeg tror at det er meget forskelligt - jeg tror at mit skind er ret elastisk, for jeg fik ikke et eneste strækmærke efter nogen af mine graviditeter - og min mave var faktisk så stor, at jeg blev scannet fordi de troede at det var tvillinger.

0
0
Svar på denne tråd

tja......
Forfatter: 
Dato:  26-03-2005 16:57
Jeg har heller ingen strækmærker, og tabte mig da også hurtigt igen (red og passede stald 1 uge efter jeg kom hjem) men er alligevel endt med den der topmave, som jo altså ikke er så moderne i visse bukser :-D
LEV LIVET MENS DU GØR DET
ELSK MENS DU TØR DET

billigt stalddækken sælges
0
0
Svar på denne tråd

Hej.......
Forfatter: 
Dato:  26-03-2005 19:57
Flad mave...
Jeg er instruktør og arbejder med at gøre maver flade :-D
Og ja, det kan altid lade sig gøre med rigtig kost, masser af fedtforbrænding/kredsløbstræning og maveøvelser for både de indre, de ydre lige og skrå mavemuskler.
Har du brug for råd så skriv...
VENT IKKE PÅ FREMTIDEN MEN GÅ DEN I MØDE :-D :-D
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har fået min
Forfatter: 
Dato:  26-03-2005 22:26
mave pæn og flad igen med pilates ! Timer med skøn hård pilates har lønnet mig med en stram fast krop tillige den flade mave plus en masse energi :-)

Beagle med Albert snart 9 mdr. tiden går altfor stærkt !

0
0
Svar på denne tråd

Hvad er pilates ?
Forfatter: 
Dato:  04-04-2005 08:34
Hjälp en dum ! Jeg ved ganske enkelt ikke hvad det er
0
0
Svar på denne tråd

Pilates er en
Forfatter: 
Dato:  04-04-2005 11:04
særlig motionsform med lange stræk og mange øvelser som gør musklerne lange og smidige. Plus det strammer kroppen gevaldigt op. Mange dyrker det i stor stil og ligesom jeg nu.

Pilates.

Linket er på engelsk, men kig alligevel.

Beagle.

0
0
Svar på denne tråd

Der har været...
Forfatter: 
Dato:  04-04-2005 13:42
... adskillige reklamer for Windsor Pilates på tallerken-kanalerne - sikkert TV-shop eller noget i den stil.

Er det noget du dyrker hjemme ved hjælp af en instruktionsvideo, eller foregår det i et studie?

Hilsen Sif - der egentlig også godt ville strammes op, men som er så skrækkelig doven...

0
0
Svar på denne tråd

Jeg går hos
Forfatter: 
Dato:  04-04-2005 13:46
en instruktør i Lyngby. Når jeg kan udføre øvelserne korrekt må jeg lave dem derhjemme. Jeg har ikke set dem i tallerkenkanalerne :-) Det duer ikke at lave dem derhjemme for laver man dem forkert virker det ikke.

Den hårde måde: lær det hos en instruktør. Så skal/kan du se resultater.

Beagle.

0
0
Svar på denne tråd

Må man
Forfatter: 
Dato:  04-04-2005 15:45
få adressen i Lyngby? Hvis man spørger pænt?

C
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could
ever be
-Queen-
0
0
Svar på denne tråd

Céleste,
Forfatter: 
Dato:  06-04-2005 22:17
du spørger meget pænt men jeg må skuffe dig. Hun har 3 års ventetid, pt kan hun ikke overkomme alle de klienter som gerne vil have privatundervisning hos hende. Man får mest ud af pilates hvis man har en privatunderviser ved siden af sig hele tiden så man ikke laver fejl og får dårlige vaner.

Jeg ved inde på Vesterbro er der et studie hvor de kører hold med pilates, ikke det mest optimale. Men så lærer man lidt..... men privatundervisning vil jeg anbefale, dels så man lærer at gøre det korrekt og at man hurtigere kan lave øvelserne derhjemme. Nu må jeg lave tre øvelser hjemme og det bliver gjort mens jeg leger på gulvet med Albert.

Beagle.

0
0
Svar på denne tråd

ÆV og ØV!
Forfatter: 
Dato:  07-04-2005 22:45
Det er jeg edder ked af at høre!!!!! :{-( :-(

Hm, det skulle nok også være privat for mit vedkommende...jeg er lettere blufærdig...

Tak alligevel.

Céleste
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could
ever be
-Queen-
0
0
Svar på denne tråd

AquaGym
Forfatter: 
Dato:  09-04-2005 00:29

Min bedre halvdel og jeg er begyndt at gå til Aqua-Gym 1 gang ugentligt. :-)

Gymnastikken foregår i 34 grader varmt vand med en dygtig instruktør. (y)

Nu er det ikke fordi, jeg har fået slap mave - men jeg/vi syntes generelt, at vi trængte til lidt motion ovenpå vinteren. :-)

Og det er alletiders!! :-)

Mange af øvelserne foregår med "genstridige" skumgummipølser og -plader - og opdriften på sådanne "fyre" er ret stor! ;-)

Andre øvelser foretages som "gang gennem vand" eller "hop på stedet" osv. ... :-)

Kort sagt er det en alsidig form for motion - og så er det tilmed skægt!! :-D

Det kan hermed anbefales kraftigt. :-)

Venlig hilsen
Nina
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider