Puha....jeg er vist ikke særlig rar at være sammen med for tiden

Der skal ikke så meget til før jeg bliver irriteret og snerrer af folk uden grund. Og sådan plejer det altså ikke at være. Som regel skal der meget til før jeg hidser mig op over noget, men nu overfuser jeg folk uden nogen egentlig grund. Hvad sker der??
Forholdet kører som det skal, men studierne giver mig en del stress for tiden. Jeg har efterhånden ikke haft ordentligt fri siden sommerferien sidste år. Der er hele tiden et eller anden der hænger over hovedet og skal laves. Men travlheden har bare aldrig givet anledning til den galde der hober sig op inden i lige for tiden, og det er altså ikke så rart.
Jeg synes stadig studiet er det bedste der er sket for mig, men jeg orker bare ikke, at det skal køre som det gør lige for tiden resten af studiet. Er der ikke nogen der har nogle råd til, hvordan jeg kommer ud af den her onde cirkel og bliver den glade, forstående og smilende pige som jeg var for et par uger siden?
For et par timer siden fik et opkald fra en, som jeg har gjort ked af det og det slog det mig sgu lidt ud af den. Mine sure opstød skal skisme ikke gå ud over en som jeg godt kan lide.
Der er vist et par stykker jeg skal have ringet til for at sige undskyld....
Håber der sidder én derude med de vise sten, som kan give dem videre. Jeg savner dem virkelig.
KnuZ
Anne-Marie