|
|
| Der er noget galt med mig. |
|
|
men jeg er for kylling til at gå til lægen og finde ud af hvad.
Efter en abort (betivelser på min beslutning vil ikke blive kommenteret) for 3 mdr siden, har jeg ikke haft min mens.
Der er "noget galt der nede" det kan kvinder nu engang mærke, men jeg er nu lidt nervøs for havd det kunne være.
jeg har endelig ringet til lægen, men selvfølgelig har han lukket i dag, havde ellers lige samlet mod til mig.
er der noegn der har prøvet noget ligende, svar per besked center ønskes også, hvis man ikke ønsker at svar i denne tråd.
jeg er bare noget nervøs.
Desuden skal jeg vist have tjekket min hæl.
Efter et styrt for 4 mdr siden, har jeg haft utrolig ondt i den, og det er som om der er noget der rasler inde i den, så det skule da ikkeundre mig om jeg har brækket noget.
Heidi & kæmpe dyret Sandro Hvem sagde at det ikke var størelsen det kom an på?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nu ved jeg |
| Forfatter:  |
Tralle-trold |
| Dato:  |
11-03-2005 11:08 |
|
ikke hvor langt du var henne i graviditeten når du foretok aborten. Jeg tolker det som du har udført en provokert abort. Jeg kender ikke reglene i danmark men i Norge skal den udføres før 12 uge.
Når kroppen har vært gravid er den i en helt anden hormonbalance end den normalt ville vært i om du ikke havde vært gravid. Kroppen trænger tid til at komme tilbage til det normale hormonnivå.
At du derfor ikke efter 3 måneder har fået menstruasjonen tilbage er naturlig i de fleste tilfælder.
Det er defor nødvendigvis ikke noget gale med dig, men du bør som du selv sier tale med en læge både for ev at blive beroliget eller udelukke noget andet.
Selv gikk jeg 4 år uden menstruasjon efter sidste fødsel, uden at det var noget i vejen med mig.
Den perfekte ponny har ingen bestemt farge
|
livet består af både solskinn og regn og sammen bliver de til den vakreste regnbue
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mig - omvendt.... |
|
|
Jeg blødte uafbrudt i 5 mdr efter min provokerede abort.
Afsted til lægen - måske de ikke har fået hele graviditeten med.
Desuden er det heller ikke normal kotume at chekke for udvendig graviditet ved en provokeret abort. Dvs. en graviditet uden på livmoderen.
Selvom jeg blødte så længe var hospitalet meget træge til at tage mig ind til undersøgelse og scanning, så jo før du kommer igang jo bedre.
Men husk - det kan være hormonelt betinget, altså bare din krops måde at reagere på.
Fredriksborger - hva ellers?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heidi... |
| Forfatter:  |
Idenion |
| Dato:  |
11-03-2005 22:53 |
|
Jeg har sendt dig en besked via PB.
MonicaStifter af SAK! -lykkelig ejer af "krone/bølge" dyret Moonlight
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har du husket |
|
|
at møde til eftertejk efter abort har hørt om en der "glemte" det og det resulteret i at hun skulle ha fjernet det 4 månder henne så få det heller lige tjekket ellers kan det være dine homoner der er i uorden og måske sress var du helt afklaret med dig selv om at få foretaget abort!
Hurtigt til læge og få det undersøgt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet