Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Kvinder med overskæg - øv da!
Forfatter: 
Dato:  08-03-2005 10:02
.. ja undskyld endnu et indlæg fra min side af.. Men sikken en masse tanker jeg går med her i min barsel *gg*

Altså - kvinder med overskæg - særlig ucharmerende, ikk?

Hånden på hjertet - jeg har selv været der (bare en lille smugle). Troede bare, at det var fordi der var så støvet i stalden at støver ligesom lagde sig på overlæben, men nej!!

Heldigvis for mig, har jeg en veninde der er materalist uddannet og ikke bleg for at påpege "ting" man kan ændre - så hun foreslog mig at bruge "skæg og andet hårvækst lysning"... Så var det pludselig slut med "støvskægget"... Kan i øvrigt købes i Matas - koster omkring 80,- kr og der er til årevis brug.

Så med-kvinder og stærke mænd - kender i nogle hunkøn der trænger til at få fjernet overskægget på en fin måde - så anbefal dem en tur med dette lysnings-kit *s*

Indrøm - det er edder ucharmerende med overskæg - uanset om det så er p-piller, støv, hormonforstyrrelser eller andet det giver det..

Knus &
.
Kh
Gitte

Ejer af pinto hingsten Jack D. (tilbyder naturlig bedækning f.eks. inkl. sommergræsning), og nordbakke vallak Balder :-)

KÆLEDYRSKOMPAGNIET

0
0
Svar på denne tråd

Til de hårdføre...
Forfatter: 
Dato:  08-03-2005 10:16
...kan man få specialdesignede kold-voks-strimler i bl.a. Føtex - til bikinilinie og ansigt.

Ritsch-ratsch - der er strimler i til laaaaang tid (medmindre man VIRKELIG er skægget...)

:-) 99E :-)

Talent is what you are born with.
Skills can be developed.
Try is intestinal fortitude or guts, that never-give-up-factor.
Luck I spell W-O-R-K, and is defined as when preparation meets opportunity.
Natur Heste.dk - Naturligt Hestehold, Naturlig Hovpleje mm.
0
0
Svar på denne tråd

Eller man
Forfatter: 
Dato:  08-03-2005 10:22
kan lige lade skraberen køre en tur når man barberer sig under armene :-)
Og tage de lange stive sorte hekse-skæg hår med en pincet :-)

Men ja, der er mange der har lidt rigeligt hår der også og charmerende er det ikke.. Og hårene bliver tilsyneladende mørkere med alderen.. og der kommer flere af de sorte.. - æv..

Mvh

-Helle

** Jeg har i dette indlæg givet udtryk for min personlige holdning - og denne står jeg ved - lige indtil jeg ændrer mening ** ;-D

** Der findes 10 slags mennesker i verden: Dem der forstår binært, og dem der ikke gør ** :-D
0
0
Svar på denne tråd

Overskæg??!?!
Forfatter: 
Dato:  08-03-2005 10:44
Hrmpf!
Og jeg som troede det var KNURHÅR??
:-P

PLejer nu også at vokse dem i ny og næ - med undtagelse af et enkelt VIRKELIG vedholdende eksemplar, der ikke bare vokser dobbelt så hurtige som de andre, men også sidder et VIRKELIG synligt sted....og er SORT.
8-)

Den der med skraberen - dén får du mig ikke med på HHansen: knurhår er garanteret ikke MERE flatterende, når de vokser ud som STUBBE!
:-D

(vil heller ikke kendes ude i byne som "kvinden med kl. 17-skyggerne" ;-D)

med venlig hilsen
atengstedt

Man skal aldrig slås med et svin.
Begge parter bliver beskidte, men svinet kan lide det!
(desuden er svinet ofte den stærkeste...)

Link til debatten om FMS!
0
0
Svar på denne tråd

Mega griner - knurrehår *gg*
Forfatter: 
Dato:  08-03-2005 11:07
.. ja hvorfor ikke *ss*

Kanon betegnelse.. (y)
.
Kh
Gitte

Ejer af den smukke brogede hingst Jack D. (tilbyder naturlig bedækning f.eks. inkl. sommergræsning), og nordbakke vallak Balder :-) Bestil tid nu til bedækning

KÆLEDYRSKOMPAGNIET

0
0
Svar på denne tråd

måske....
Forfatter: 
Dato:  08-03-2005 11:32
mankunne smørre sig helt ind i det der matas noget 8-) så man kan komme af med den lodne underuld ;-D

Sussie

0
0
Svar på denne tråd

stubbe???
Forfatter: 
Dato:  08-03-2005 12:16
Der ER faktisk ikke så slemt med stubbe hvis man tager det hveranden eller 3. dag..

Altså det gør jeg ihvertfald, mine hår er lyse og ses derfor ikke ret meget når de er korte... Og det er jo meget lettere end voks og alt det der :-D

Men har også nogle få af de sorte, og JA de vokser hurtigere... Men det er en fordel, for så kan man snuppe dem med pincetten ;-D

Oh som vi da lider allesammen ;-D

Mvh

-Helle

** Jeg har i dette indlæg givet udtryk for min personlige holdning - og denne står jeg ved - lige indtil jeg ændrer mening ** ;-D

** Der findes 10 slags mennesker i verden: Dem der forstår binært, og dem der ikke gør ** :-D
0
0
Svar på denne tråd

Barbering??
Forfatter: 
Dato:  08-03-2005 12:50
Hej Helle

Jeg vil nu nok fraråde at bruge barberskraberen til "dunene" på overlæben. Uanset man er beriget med lyse hår, ændrer de altså "struktur". En ting er at "stikke og kradse" andre steder, men fanme ikke ikke hovedet. Beklager, jeg er sådan der hurtigt får spottet dem ud i f.eks. køen i supermarkedet m.m., som har være mindre heldige med "morgenbarberingen".
Så Gittes råd med blegning, syntes jeg lyder bedre.

Jeg er også en af de "heldige" der har lyst skæg :-D, men jeg er også dunet på kinder og det ville være meget synligt, hvis jeg pludselig var "blank" på overlæben, men dunet ellers, så jeg lader dem være og tager så indimellem en tur med en pincet.

Ang. koldvoksstrimler, så har det aldrig lykkedes mig at få så meget som et hår til at følge med strimlen, hvorimod varmvoks virker.......ritsjjjjj....piv :{-(

Mvh Dorte

Sind har det som faldskærme, det virker kun når det er åbent >o<
0
0
Svar på denne tråd

knurhår
Forfatter: 
Dato:  08-03-2005 13:29
Min mormor fortalte altid en historie fra den gang jeg var lille. Jeg sad på køkkenbordet i morgensolen med armene om halsen på mormor.

"Ih, mormor hvor er du SØD!"

"tak min skat, i lige måde!"

"Du ligner en lille MISSEKAT!"

"..........."

:Pia
0
0
Svar på denne tråd

ha ha knurhår
Forfatter: 
Dato:  08-03-2005 17:06
Det hedder ikke "Knurrehår" - Gitte - selvom det lyder sødt....

Men nu hvor du går dér og småkeder dig og får øje på forskelliget i spejlet vil jeg bare berige dig med at disse "ting" altså kan skyldes andet end "hormoner, p-piller" og hvad du nu skrev.
Prøv at rejse lidt sydpå -ALLE kvinder har overskæg....
Og mine tre døtre: de har en mørkhudet fader og har selv lys hud, brunt hår - OG sort overskæg.
Og hvor fedt er det, når man er 13,14 - eller hvornår det nu startede.
Selv er jeg meget lys, så dette fænomen skyldes alene faderens gener......
Så jeres små problemer med et par dun på overlæben - dem kan I godt glemme.
Men - tilbage til det egentlige - de to af dem barberer det simpelthen af med skraberen - og de får altså ikek stubbe. de gør det vel hyppigt , emn resultatet er helt ok - glat hud ingen stubbe.
Hilsen Lone

Hodie mihi - Cras tibi
0
0
Svar på denne tråd

hahaha pjemm
Forfatter: 
Dato:  08-03-2005 20:43
sød historie - børn er nu skægge! (fik I den??)
0
0
Svar på denne tråd

Av - voks...
Forfatter: 
Dato:  08-03-2005 21:13
... er noget frygteligt noget - men det virker.

Og kan jeg ikke holde tanken ud, så bruger jeg skraberen. heldigvis er det ikke hele tiden det er slemt, men der ER jo et par dage på måneden, hvor der pludselig er lidt "Pancho Villa" over det. Og selv om blegning er smart - til de lette tilfælde - så tror jeg ikke at et BLOND "cykelstyr" vil klæde mig...
*£isbeth & Baloo*
No act of kindness, no matter how small, is ever wasted.
Aesop,
(The Lion and the Mouse)
0
0
Svar på denne tråd

*Griner...
Forfatter: 
Dato:  09-03-2005 07:09
...ved tganken om MØRKE Lisbeth med et MEGET blond KÆMPE-overskæg á la Mexikansk bjergbonde...!*

:-D

Nej, blegning er ikke altid en god ide... :-D

:-) 99E :-)

Talent is what you are born with.
Skills can be developed.
Try is intestinal fortitude or guts, that never-give-up-factor.
Luck I spell W-O-R-K, and is defined as when preparation meets opportunity.
Natur Heste.dk - Naturligt Hestehold, Naturlig Hovpleje mm.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider