Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Dumme tarotkort
Forfatter: 
Dato:  07-03-2005 15:37
Ja ser I, går tog jeg jo til helsemesse, da min søster er helt vild med sådan noget og ofte har ville trække mig med til messen.

jeg havde besluttet, at jeg ville prøve at få en eller anden til at læse mig -tarotkort, clayoriance eller håndlæsning.

jeg tager derned og går lidt rundt og synes egentlig at det er noget mærkeligt noget, men beslutter at jeg vil prøve nu, hvor jeg var der.

jeg finder et eller andet kvindmenneske, som skal have 150 kr for at lægge tarotkort for mig. Jeg fortæller hende, at jeg ikker er så meget for sådan noget og at hun ikke må sige noget dårligt. Hun beroliger mig og siger, at man kun fortæller positive ting.

Inden jeg går derfra har hun så fortalt mig, at jeg ikke passer sammen med min kæreste og at det nok ikke vil fungere -vi har det hammerende godt sammen 8-)og at vi højest sandsynligt ALDRIG vil få børn ?:-)

Dumme kælling, jeg var så arrig da jeg gik derfra!

heldigvis sagde hun en masse ting om min personlighed, som ikke passede, så jeg håber da ikke at hun har ret!

Ihh hvor jeg fortryder, at jeg gjorde det!

Nogle af jer der har prøvet noget lignende?
0
0
Svar på denne tråd

Nej ikke hos fremmede
Forfatter: 
Dato:  07-03-2005 15:42
Og kortene er altid tvetydige .

De kan læses som gode og som " dårlige "

Illum
0
0
Svar på denne tråd

ja det
Forfatter: 
Dato:  07-03-2005 16:08
... har jeg, og det der blev sagt, passede bare så godt :-)

Men omvendt er jeg så skeptisk overfor den slags, at jeg ikke rigtigt "tror på det".

Ligesom beskrivelsen af mit stjernetegn også passer på mig. Men det anser jeg nu også for at være en tilfældighed...

Men hende der lagde kortene for mig er overkonstabel af 1 grad. i hæren, så det gjorde hende lidt mere troværdig i mine øjne. Der var ikke meget sid-i-rundkreds-og-syng-sange-mens-vi-brænder-røgelse over hende.

0
0
Svar på denne tråd

Ja da......
Forfatter: 
Dato:  07-03-2005 16:30
og de har passet fint.

Iøvrigt lægger jeg selv tarotkort, og de har hidtil passet godt nok ifm med de spørgsmål jeg er blevet præsenteret for ;-)

Man skal huske at tarot såvel som horoskoper ikke giver svar eller dekreter - men muligheder. Og forklarer de tendenser der gør, at tingenes tilstand er nået hertil, og hvordan de bedst kan løses af dig selv.

Man kan aldrig give andre ansvar for ens liv - det skal man selv tage ansvar for - men man kan få hjælp til selvhjælp ved at få hjælp til at få øje på nye muligheder.

De muligheder der gives dig af tarotkortene er iøvrigt afhængig af tolkningen ligesom i horoskoperne - og er tolkningen dvs personen der tolker ikke god nok - så vil svaret jo blive derefter.

Tarot er kun et redskab og ikke en spådom. Fuldstændig som når man laver clairvoyance og lægger horoskoper mv.

Hilsen May-Britt B-)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har fået
Forfatter: 
Dato:  07-03-2005 17:56
Lagt et horoskop, af ham fra den 6 sans, det kostede en del og jeg modtog en helt stak a4, mindst 20 sider.
Hvor alt hvad der stod var meget tvetydigt, der stod slet ikke noget konkret.
Heldigvis havde jeg ikke betalt, men modtaget et girokort, Jeg skrev simpelhen til Ham ,at det horoskop ville jeg ikke betale for, da det jo slet ikke passede på mig og den situation jeg stod i.
Og heldigvis passede det ikke, det som stod,
for efter horoskopet, skulle det komme til at gå meget dårligt både økonomisk og i vores ægteskab.

Men i virkligheden, går det hele rigtig godt, jeg har fået min pension, så jeg er økonomisk sikret, min mand mistede sit arbejde , men har nu et som er bedre betalt. Jen har modtaget en stor check fra mit pensions ordning, noget som hedder revaliderinsydelse.
og ja vi har det bare godt sammen.

Det er nu ca 8 mrd. siden jeg modtog horoskobet, og intet er gået i opfyldelse af han forudsigelser.
og jeg har heldigvis ikke betalt,for lortet..

Stald Sørig

Ryttere søges se Præsentation
0
0
Svar på denne tråd

Håndlæsning
Forfatter: 
Dato:  08-03-2005 03:21
Jeg har prøvet håndlæsning, og det var en ret skræmmende oplevelse, men også meget spændende.

Håndlæseren startede ud med at fortælle lidt om min fortid, og min personlighed, og der kom hun så tæt på at jeg var nød til at tage resten rimeligt seriøst.

Jeg vil tro set i bagklogskabens klare lys at ca 80% har passet.

Også håndlæsning viser muligheder, og man vælger selv sit liv. Og et par af tingende jeg blev "læst" til har jeg desideret valgt fra.

Så jeg tror på at der er noget om det. Men jeg må sige at jeg ikke er blevet overbevist om tarat kort og horoskoper. Men det kan være jeg aldrig er rendt på den rigtige.

Linda

Døm ikke din "Nabo" udelukkende med bagrund i "Dine egne" erfaringer

Spørg ind til problemet hvis du ikke forstår det, måske misforstår vi hinanden.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har prøvet...
Forfatter: 
Dato:  09-03-2005 20:34
Både tarotkort og håndaflæsning og må klart sige, at håndaflæsning er meget meget mere dybdegående end tarotkort.

Dog kunne begge fortælle en del om mig og mit liv. Men håndaflæseren var meget mere konkret og detaljeret.

Jannie
Webdesign og grafisk arbejde!

Min hest {> Mine hunde

KAT. II SPRINGPONY SÆLGES - SE MIN PRÆSENTATION

0
0
Svar på denne tråd

Tarotkort
Forfatter: 
Dato:  09-03-2005 21:37
Hej Sanne. :-)

Nu vil jeg ikke ligefrem give tarotkortene skylden for det passerede - men nærmere kortlæggeren.

Tarotkort kan sammenlignes med læsning i bundfald fra theen - som aflejrer sig i koppen - eller hende, der sidder med en krystalkugle foran sig ...

Hvis personen, der skal tyde tegnene, er inkompatibel - så betyder det ikke en snus - om hun/han kigger på aflagte cigaretskod eller sammenkrøllede papirstumper i stedet for. ;-)

Tarotkort kan læses og tydes på MINDST to måder - og gerne flere ...

Det enkelte kort, som trækkes, kan vise "død og helvede" - hvor det næste derimod viser, hvordan det kan undgåes.

Man må aldrig nogensinde lade en tilfældig tarokkortlæser eller en anden person på en helsemesse (eller andre steder) få afgørende indflydelse på ens videre liv!

Når dette så er sagt - så tager man nok aldrig skade af at få vendt og drejet nogle perspektiver, som bla. kortene kan give een. :-)

Nogle gange dukker der ting op - som man ikke lige har tænkt så dybt over - og så kan det blive et godt grundlag for selvransagelse. :-)

F.eks. har jeg fået at vide, at jeg er diktatorisk og fordømmende ...

Hmmm ... ALDRIG I LIVET!!! ...

Men hmmm ... måske ER der noget om snakken?? :-P

Jepssss .. Den er go' nok - når jeg tænker nærmere over det ...

Og dét har jeg så taget til efterretning. B-)

Men ligegyldigt hvad - så er man selv herre over sit liv, selv styrmand på sin båd osv... ;-)

Man KAN jo dårligt lade andre få skylden for den retning, ens liv har taget - vel?

At man er blevet behandlet dårligt, blevet mobbet, har haft en fordrukken far og en mor uden uddannelse ... Dét er så eens egen fordømte PLIGT at gøre sig fri af - og derefter skabe sit EGET gode liv!

Nemt sagt - og svært gjort!

Men HVEM kan ellers gøre det???

Venlig hilsen
Nina
0
0
Svar på denne tråd

Tarotkort...
Forfatter: 
Dato:  09-03-2005 22:48
...er - som al anden spådom - ret ubrugeligt i det lange løb. Man kan bruge det til at få sat tingene i perspektiv og til at vække stof til eftertanke. Men de kan IKKE UNDER NOGEN OMSTÆNDIGHEDER (undskyld, jeg råber, men det bør understreges kreaftigt! :-) ) forudsige din fremtid. Og det kan de ikke fordi vi besidder det, der hedder den frie vilje! De kan forudsige en mulig vej for os - én ud af måske 1000! Hver eneste dag tager vi hundreder af beslutninger, der påvirker vores liv, og af og til følger vi en pludselig impuls og gør præcis det modsatte af hvad vi ellers ville have gjort. :-)
Tarotkortene kan pege på nogle egenskaber hos dig, og for mig lyder det altså som om, at den kære "spåkone" har fejltydet kortene. Hun er kommet med udtalelser som hun ikke har belæg for.

EKs: Spørger du "Passer min kæreste og jeg sammen og vil vi leve lykkeligt med børn og villa og vovse?" Og hun så blandt flere kort vender døden, så betyder det ikke, at jeres forhold er dødsdømt! Det kan betyde, at jeres forhold som I har kendt det indtil nu er på vej ind i en ny fase (f.eks. at der snart kommer småfolk til). Et kort kan aldrig læses alene og skal ses i en sammenhæng, og som med alle andre orakler, så har kortet altid mindst 2 betydninger. Undtagen Tårnet, der altid betyder ødelæggelse (af ét eller andet!).
Så hvis jeg var dig, så ville jeg ærgre mig over, at have brugt 150 kr på en ikke kompetent spåkone, og så hoppe op og falde ned på hvad hun sagde. :-)

Camilla

NB!!! FORFATTEREN AF DETTE INDLÆG ER ERKLÆRET RABLENDE VANVITTIG OG KAN DERFOR PÅ INGEN MÅDE HOLDES ANSVARLIG FOR SINE UDBASUNERINGER AF AKAVEDE HOLDNINGER OG MENINGER!!! :-D

0
0
Svar på denne tråd

Og jeg vil understrege
Forfatter: 
Dato:  09-03-2005 22:55
Himmelfjers udtalelser.

For kortene kan læses, som man ØNSKER at læse dem - men en god regel er:

ALDRIG at komme med negative udtalelser ang, HVEM man bor sammen, HVEM man er i familie med - eller HVEM man arbejder sammen med - eller omgåes i det daglige!

DETTE kan ikke understreges nok!

Så derfor:

GLEM alt om denne person - hun er ikke fair!

Øhmm ... Må jeg lige spørge, om hun er mørkhåret med krøller og lidt overvægtig?

Jeg vil ikke nævne nogen navne - men hun er næsten stensikker på de fleste helsemesser.

Venlig hilsen
Nina
0
0
Svar på denne tråd

det pudsige er
Forfatter: 
Dato:  10-03-2005 15:50
at jeg slet ikke spurgte om jeg passede sammen med min kæreste ect. Da hun havde talt lidt og lagt de første syv kort, spurgte jhun om der var noget jeg ville vide og jeg sagde nej. hun sagde så om jeg ikke ville vide om der snart kom børn til og jeg svarede, at det ville jeg da gerne, men vi påtænkte ikke børn pt.

hun begyndte så at vænne kort og sige alt det jeg har skrevet ovenfor :{-(

Prøver på ikke at tænkte på det, men det går mig på at hun sagde at vi ikke ville få børn, for det er da virkelig noget af et slag -håber bestemt ikke at det er rigtigt
0
0
Svar på denne tråd

Hvis ikke....
Forfatter: 
Dato:  10-03-2005 22:53
...du har stillet et klart formuleret spørgsmål på forhånd, så kan kortene ikke svare. Hvis hun havde lagt kortene INDEN du spurgte om noget, så vil kortene give et billede af dit liv som det er nu, d.v.s. ingen børn, måske har du og din kæreste haft en mindre krise i forholdet eller noget, og hun fejlfortolker så hele molevitten!
At I ikke har børn nu, betyder jo ikke, at I aldrig får det! :-) At man har haft en enkelt skænderi betyder jo ikke, at man ikke passer sammen, o.s.v.
Nej, glem hende! Hun har ikke anet hvad hun havde med at gøre! :-)
Richard sidder og ryster på hovedet! Han har lagt tarotkort siden han var 17-18 år og er ret hård til det. (Han læser også hænder og kaster runer og kan se spøgelser og er p*sse alternativ! ;-D )Han siger, at hende konen da skulle have en r*vfuld! Så kunne det være hun kunne lære sine ting ordentligt inden hun begynder at tage penge for det! :-)
Så glem det! Glem hende! Hun var bare endnu en kvaksalver! :-) ;-) :-)

Camilla

NB!!! FORFATTEREN AF DETTE INDLÆG ER ERKLÆRET RABLENDE VANVITTIG OG KAN DERFOR PÅ INGEN MÅDE HOLDES ANSVARLIG FOR SINE UDBASUNERINGER AF AKAVEDE HOLDNINGER OG MENINGER!!! :-D

0
0
Svar på denne tråd

har overvejet
Forfatter: 
Dato:  11-03-2005 18:42
at få læst mine hænder, men er bange for at personen når til samme konklusion, for så er jeg da virkeligt på den.

nej ingen kriser, men forandring -vi har netop købt lejlighed og det fortalte jeg hende
0
0
Svar på denne tråd

Ja, der...
Forfatter: 
Dato:  12-03-2005 23:53
..kan du bare se. Hun har da ikke haft begreb om hvad hun har foretaget sig! :-)

Hold din hånd op forand dig med håndfladen op ad. Luk den løst sammen, så fingrene er bøjet ind over håndfladen, men uden at de rører håndfladen. På siden af hånden under din lillefinger er der en dyb "rynke", når du holder hånden sådan. Og over den og mellem din lillefinger, der kan du se nogle små hårfine linier på mellem 0,5 til 1½ cm's længde. Hvor mange er der af dem?

Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Ej Himmelfjer..
Forfatter: 
Dato:  13-03-2005 00:26
... nu blev jeg jo lige nysgerrig og prøvede det med hånden (ja er mærkelig, men måtte prøve). Hvad skulle de "riller" kunne se????
Er vildt nysgerrig:)

Tina

Tak for sangen og tak for alt.
Floating in a sea of darkness, days turning blue, a vivid fantasy, a vision of you
0
0
Svar på denne tråd

børn...
Forfatter: 
Dato:  13-03-2005 10:23
Tina: Det skulle vist vise hvor mange børn man får...

Marlene

0
0
Svar på denne tråd

Funny...
Forfatter: 
Dato:  13-03-2005 10:38
... så kommer det forhåbentlig til at passe godt. For den vidste kun en og det var nok den jeg fik fjernet sidste år.

Tina

Floating in a sea of darkness, days turning blue, a vivid fantasy, a vision of you
0
0
Svar på denne tråd

Tina....
Forfatter: 
Dato:  13-03-2005 12:45
...Det kommer an på hvilken hånd, du kigger på... ;-D

Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Hvad så når....
Forfatter: 
Dato:  13-03-2005 15:31
....man snart er 45 år og kun har fået 1 barn, men på venstre hånd er der 3 små linjer og på højre er der 2 ??
Er rynkerne så bare tegn på alderdom ?? ;-)
Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd

Yeps......eller......
Forfatter: 
Dato:  13-03-2005 16:29
på min ene hånd er der 2 striber - den der viser fremtid - og på den der viser, hvad der ER sket er der 1 stribe? For jeg har nemlig 3 børn ;-)

Jeg synes også kiromati i teorien er spændende - men det passer desværre ik' lige på mig ;-)

Hilsen May-Britt B-)

0
0
Svar på denne tråd

For guds skyld Himmelfjer..
Forfatter: 
Dato:  13-03-2005 17:47
... altså nu troede jeg lige at jeg var sikker:) men på min anden hånd er der to streger:(
hvad hånd skal jeg dog kigge på????

Tina

0
0
Svar på denne tråd

Håndlæsning
Forfatter: 
Dato:  13-03-2005 23:06
Ja, nu er jeg altså også ved at dø af nysgerrighed!
Hvor kan man egentligt få lavet håndlæsning henne? (sydjylland), har altid godt kunne tænke mig det.

Var for et par måneder siden til et foredrag ved en bekendt, Dortea Berg-Jensen, hvilket var super spændende.
I den sidste runde går hun rundt og laver "mini" sessions på de deltagende, og hun stopper så bl.a. ved mig, og her får jeg nogle personlige ting at vide, som ingen andre kender til, bla. at jeg har en meget kraftig lugtesans og at jeg straks bemærker hvordan lugten/duften er når jeg f.eks. kommer ind i et hus, hvilket er så sandt.

Derudover sagde hun at jeg burde gøre noget ved de tanker, jeg har haft vedr. videreuddannelse, for hun så mig egnet i en mellemleder eller leder stilling, hvilket ikke ville være utænkeligt indenfor de næste 2-3 år, det var kun 2-3 dage forinden foredraget, at de tanker var begyndt at dukke op, endvidere havde jeg kort luftet dem for min mor i bilen på vej derud.
Til sidst roste hun mig meget for mit arbejde, og der min mor sad stolt ved siden af og skinnede som en sol :-D (da nogle af hendes kollegaer sad nede bagerst i salen)

Derudover fik min mor en hilsen fra hendes bedstemor, der døde for 12-13 år siden.
En meget rørende aften, for os begge.

Men nu har jeg taget konsekvensen, og prøver at følge skæbnen, er ved at melde mig ind på en videregående uddannelse på IBA i Kolding til sommer.
Har ikke ønsket at fornye min kontrakt ved en ret kendt online rideudstyrs forretning, vil prøve at tjene nogle ordentlige penge, hvilket jeg så gør nu.

Mvh.Sara P* 8-)
Du skal ikke kaste med pindsvin,
hvis du selv sidder i en gummibåd!
0
0
Svar på denne tråd

Det er jo netop...
Forfatter: 
Dato:  14-03-2005 01:20
...kun teoretisk det hele. Med håndlæsning som med alt andet, så kan det kun ses vejledende. :-)
Venstre hånd er dét, du er, højre hånd er dét, du viser. Der er jo ofte forskel på hvad man hemmeligt og inderligt ønsker og er og står for og så til hvad man siger og viser til verden. :-)
Man kan ikke sige at den ene hånd er fremtid og den anden fortid, for ens hænder ændrer sig hele tiden.

Lisbeth>> Dine hænder siger, at du har ønsket flere børn og har haft mulighed for at få dem, men af grunde, som jeg jo ikke kender til blev det bare ikke sådan. :-)

May-Britt> Var de alle 3 planlagte eller var den ene "en smutter"? :-)

De små streger på hånden viser ikke definitivt hvor mange børn man får eller ikke får. De viser hvad der er mulighed for. Men vi har jo den dér frie vilje, så nogen vælger måske slet ikke at få børn, selvom deres hænder siger, at de skulle have 4. Nogen får en ikke-planlagt efternøler. Nogen adopterer. Mange ting spiller ind, og hænderne kan aldrig give et endegyldigt svar. Undtagen at det, der ligger bag os, det, som ikke kan ændres, dét står i vores hænder og det kan man jo ikke lave om på! :-)

Jeg er ikke så god til at læse hænder, men Richard var rigtig hård til det, da vi mødte hinanden. De sidste år har han dog ikke gjort noget i det, så han er ved at glemme de små finesser. Men han kan stadig bestemme kønnet på den gravide mors barn (han har ikke taget fejl endnu. ;-) ) og kan se sådan noget med forandringer, kærlighed, arbejde, karriere og familie. Dét folk altid spørger om! ;-D

Da vi mødte hinanden for 9 år siden fortalte han mig, at mit første barn ville blive en pige, så ville jeg få en dreng, og selv om jeg kun ville have 3 børn, så ville det blive til 4 fordi nummer 3 ville være tvillinger! Han har haft ret med de to første, så nu må vi så se med de(n) næste! :-D

Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Himmelfjer......
Forfatter: 
Dato:  14-03-2005 08:00
Hej igen ;-)

Hvornår er et barn en "smutter"? Alle mine børn har været ønskebørn, de 2 er bare kommet på et andet tidspunkt, end jeg måske umiddelbart selv ville have valgt ;-) Må dog ved nærmere eftersyn i dagslys sige, at der nok ER 4 streger på venstre hånd - og jeg har jo ufriviiligt mistet et foster i 12. uge for mange år siden. Højre hånd har 2 striber.

Det er spændende med din udlægning af højre og venstre - jeg kender andre der gør det lidt anderledes.

Men som du selv skriver, så er det jo som med alt andet retningslinier og muligheder - og alt afhænger af tolkerens dygtighed og evne til at koble ;-)

Hilsen May-Britt B-)

0
0
Svar på denne tråd

Kommentar til Saras beretning.....
Forfatter: 
Dato:  14-03-2005 17:15
...om Dortea Berg-Jensen, som er clairvoyant og så vidt jeg ved, er det noget ganske andet end at læse i hænder.
Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd

EEJJJ Himmelfjer
Forfatter: 
Dato:  14-03-2005 18:07

...Og det får jeg først at vide NU... :) :)

Sååå skulle Richard da have været hele huset rundt, og have kikket mig i hænderne.. ØØØVVV

:) :) :) :) :)

Mkh.
Else.

:-D Man lugter ikke af hest, man dufter! :-D

"HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!

:) :) "Kunne du tænke dig at spare penge.. ????" :) :)
:) :) "Hvis ja, så skriv til mig...!!" :) :)
0
0
Svar på denne tråd

ElseG...
Forfatter: 
Dato:  15-03-2005 00:30
...det må han da bare gøre en anden dag så! ;-)
Så kan jeg overnusse den skønne Bee imens! :-D :-)

May-Britt> Som du beskriver det, så passer stregerne på venstre hånd så godt nok. ;-) Og umiddelbart vil jeg så gætte på, at du måske selv er "overrasket" over at have fået 3 børn...at du måske altid inden i dig selv havde forestillet dig, at du kun skulle have 2...? :-)

Jeg tror det er sjældent at man finder to håndlæsere, der gør det på helt samme måde, men for det meste er det alligevel brugbart fordi vores hænder er med i alt hvad vi gør. Prøv og tænk hvad vi udsætter vores hænder for...! ;-) Så det er dér vores liv står tydeligst til at læse. Men hænderne og linierne i hænderne ændrer sig jo konstant, så derfor kan det altid kun være vejledende og ikke endegyldigt. :-)

Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Himmelfjer.......
Forfatter: 
Dato:  15-03-2005 08:26
He he - næ du - jeg har altid tænkt mig, jeg skulle have 4 børn ;-)

Hilsen May-Britt B-)

0
0
Svar på denne tråd

Jamen...
Forfatter: 
Dato:  15-03-2005 09:10
..så er din højre hånd jo fuld af løgn! ;-D

Mine hænder siger, at jeg skal have 5 (GULP!) børn....men jeg har nu tænkt mig max. en graviditet mere! Men man ved selvfølgelig aldrig...der kan jo komme trillinger (GISP!!)... :-@ ;-D

Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Himmelfjer......
Forfatter: 
Dato:  15-03-2005 09:31
;-D ;-D ;-D

Der kan man jo bare se ..... :-@

Måske man skal håbe for dig, at din også er det..... ;-D Trillinger lyder heavy...... :-@

Hilsen May-Britt B-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider