Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Er jeg stresset?? Lidt langt..
Forfatter: 
Dato:  07-03-2005 11:27
Jeg vil gerne høre fra nogen som måske har forstand eller erfaringer med stress. Jeg er nemlig bange for, at jeg er på vej ind i en ond cirkel.
Jeg har altid været en rigtig humør bombe. Jeg blev mor til en lille dreng for 14 mdr siden. Det var hårdere end jeg nogensinde havde regnet med. I starten syntes jeg ikke at faren hjalp meget til, og jeg blev virkelig nedslidt. Der er dog ingen problemer nu, han tager ham lige så meget som jeg. I sommer 2004 blev jeg meget uventet gravid, og vi fik en abort. Efteråret købte vi en byggegrund og gik igang med at arrangere møder med arkitekter og firmaer, samtidig med at jeg startede arbejde og vi skulle blive færdig med vores nuværende bolig så vi kunne sætte til salg. I oktober fandt jeg på at vi skulle giftes, og fik arrangeret lynbryllup i november. Sidst i november satte vi til salg og der gik 14 dage med fremvisninger.

Den sidste måned er det som om at jeg meget hurtigt mister grebet og jeg har det som om at jeg ingenting kan overskue, og jeg går helt sort og har lyst til at græde. Jeg har også været en del syg med influenza og forkølelse, og det har virkelig naget mig at jeg hele tiden skulle være syg. Min mand er klar over mit problem, og aflaster mig så meget han kan, men jeg kan mærke i min mave at det ikke er ovre endnu. I påsken flytter vi ud i en husvogn, hvor vi skal bo indtil vores hus er bygget færdigt, og vi er slet ikke begyndt at pakke vores ting endnu.
De sidste 14 dage er jeg vågnet tidligt om morgenen med ekstremt hovedpine og jeg er træt!!!
Er jeg ved at bevæge mig ind på farligt område?????
Hjælp please..

Knuz Betina ?:-)
0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror selv
Forfatter: 
Dato:  07-03-2005 11:50
du har svaret på dit spørgsmål....

Jeg blev helt stresset bare af at læse dit indlæg, det var da gevaldig mange projekter i har haft/og har gang i.

Det er klart at du hurtigt bliver syg, stress nedsætter dit imunforsvar gevaldigt, så du samler alt op.

Jeg kender en (her i hustanden ;-)) der har stress, og hans symptomer er de samme som dine. Hovedpine, og en ekstrem træthed (forhøjet, behandlet blodtryk).
Hans er dog arbejdsbetinget. 10 daglige arbejdstimer, og telefon om aftenen og i weekenden. (bare i denne weekend har der været 11 arbejdsbetingede samtaler)
:-(

Du er nødtil at slappe af, enten på den ene eller den anden måde, ellers er der for langt op af hullet igen. Måske var det en ide at gå til lægen og blive tjekket i hoved og r**.

Held og lykke.

Kærligst Kirsten

Tænk før du taler - især hvis du har tænkt dig at sige det, du tænker.
:-D

Nogle spreder glæde hvor de går. Andre når de går…

:-D :-D :-D
0
0
Svar på denne tråd

depression
Forfatter: 
Dato:  07-03-2005 16:45
prøv denne test

0
0
Svar på denne tråd

stress
Forfatter: 
Dato:  08-03-2005 09:44
hejsa

jeg vil mene at du har stress.

Jeg kan kende symptomerne, fik nemlig selv stress for 2 år siden, men jeg overså at jeg var stresset, og det gik så over i en depression.

Jeg syntes at du skal gå til din læge, og så talt om de problemer du evt. syntes du har. Man kan godt nå at tage stress i opløbet, inden det udvikler sig til depression. Det vigtige er at man får talt om de ting, man syntes er til besvær.

Jeg kan henvise dig til følgende link.

Dete er en site med mennesker der har stress, depression, og psykiske problemer i al almindelighed. Jeg bruger selv sitet meget, når jeg kan mærke at jeg stresser, eller bare har brug for at laste af. Alle dem der er derinde er utroligt søde, og hjælpsomme.

Du er også mere end velkommen til at læsse af på mig, jeg ved nemlig hvad det drejer sig om :o)

husk at slappe af, og nyd dig selv, og din familie.

Knus fra migwww.depnet.dk
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider