Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Dejlige unger jeg har! :-)
Forfatter: 
Dato:  08-02-2005 18:08
Jeg blev ringet op på arbejdet i dag af min 9 årige søn. Han spurgte om den mest besynderlige ting:

"Mor, hvordan tænder man opvaskeren??"

Der må have været totalt stille i adskillige sekunder, før jeg fik sagt: "Øhhh...hva'??" ?:-) og derefter: "Jamen vent til jeg kommer hjem..".

Sønnike lod sig ikke sådan affeje, så han fik en lille instruktion over telefonen.

Da jeg så kom hjem var hele huset støvsuget, og gulvet i køkkenet vasket ;-D
Prøv lige at spørge om det var en glad mor der kiggede rundt i huset, og derefter gave begge unger et kæmpe knus!

Uanset hvor meget de unger er til salg med jævne mellemrum, så ved de lige hvordan de skal glæde en mor!! {>

Jeg vil gå ud og fodre, og derefter vil jeg såmen lave en kop varm kakao til mine 2 dejlige børn.

God aften til jer alle :-)

Mette
Kat. 3 vallak sælges. Se mere på min præs.
0
0
Svar på denne tråd

jamen -
Forfatter: 
Dato:  08-02-2005 18:17
næste gang de er til salg, har du nok nemmere ved at finde en køber :-D

Sådan noget måtte mine unger også gerne finde på.
man bør kunne grine af sig selv, før man griner af andre.
{>
0
0
Svar på denne tråd

min datter havde også
Forfatter: 
Dato:  08-02-2005 19:17
en gang vasket op da jeg kom hjem.. sammne med hendes veninde..

Jeg måtte desvære da hun var gået i seng tage det ud igen og tørre det ordenligt..

Men tanken var nu sød man skal nyde det så længe det vare , for lige pludselig gider de ikke mere .

www.ebbaz.dk
0
0
Svar på denne tråd

forkælede forældre
Forfatter: 
Dato:  08-02-2005 21:06
Mine unger 9 og 5 er ikke meget for rengøring, men de tømmer tit opvaskeren og sætter i den igen, men det bedste er når de kommer med en bakke med dejlig kaffe og ristet brød og ost til morgenmad på sengen, så er de slet ikke til salg for noget som helst bud

....INA
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider