Øv christina - hvor er det synd for dig at du skal have det sådan.
For de fleste går kvalmen jo væk som regel efter de første 12-13 uger - men for nogen fortsætter den desværre i mere eller mindre omfang.
Nogle døjer med det hele graviditeten, og andre veksler bare på forskellige tidspunkter.
Min kvalme/opkast stoppede som på minuttet da jeg var 13 uger henne!
Mht. til dit arbejde, så kan jeg godt forstå at du er ked af det. Men du kan altså ikke gøre noget ved det - og du bliver nødt til at lade være med at have dårlig samvittighed. Det får hverken du, dit barn eller din arbejdsplads noget ud af.
Selvom de måske virker lidt irriterede på dig - så mener de det garanteret ikke så slemt
Jeg har altid troet at graviditet skulle være møghamrende hyggeligt, og jeg skulle rigtig gå rundt og være skide dejlig og se på og alt det der - men ved du hvad - sådan er det bare heller ikke for alle.
Jeg har da i hvert fald fået noget af et chok! Jeg synes det er hårdt at være gravid! Puha - hvis der ikke er det ene, så er der sgu det andet, og jeg har på intet tidspunkt i graviditet haft den der fede følelse af at være i et med mig selv, eller haft en indre varme apparat og bla bla bla hvad bøgerne ellers beskriver....Næh du - jeg døjer hele tiden med et eller andet!
Nu hvor jeg er i uge 22 - så lækker jeg råmælk, hvilket ikke ligefrem er behageligt, det gør faktisk hammer ondt for at sige det mildt.
Jeg har ikke fået en ordentlig nats søvn i næsten 14 dage - fordi jeg ikke kan ligge på maven længere, hvilket ellers har været min faste sovestilling UDEN undtagelse i 28 år!
Jeg vågner med kramper i benene min. 2 gange hver nat - og føler mig konstant oppustet og ja....Hamrende træt! Altid træt....Ot det bliver man jo TRÆT af i længden hø hø!
Og når man har det sådan allerede nu - så er der altså laaang tid til midt i juni!
Så - jeg føler med dig Christina - og jeg håber at din "sygdom" vil give dig lidt fred snart - for helt ærligt, det er hårdt nok i sig selv at være gravid
JeEg er i hvert fald kommet godt og grundigt i tvivl om jeg nogensinde får de 3 børn jeg altid har drømt om - så tror jeg i hvert fald vi skal adoptere eller finde en rugemor