Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Jette's Hesteshop
Forfatter: 
Dato:  31-01-2005 13:33
Er der nogle der har haft nogle oplevelser med dette sted? Er det et sted, hvor man kan sende sin hest hen i kommision med henblik på salg? Jeg har bare set stedet på nettet ved fra en bekendt, at det vist nok skulle være en salgs/kommisionsting? Nu så jeg det på nettet og blev en anelse nysgerrig......

Eva L med æslet Misse {>
0
0
Svar på denne tråd

hej eva
Forfatter: 
Dato:  31-01-2005 15:09
Er det hende i onsild??

Har kun hørt godt om hende. Har selv været der nede et par gange.

Hun giver ikke så stor pris ved køb af pony. Men hestene har det godt, så vidt jeg har kunne se og hørt.

-----MARIA-----

:-) :-) smil det smitter :-) :-)

0
0
Svar på denne tråd

Tja......
Forfatter: 
Dato:  31-01-2005 15:57
.... jeg har kun hørt godt om hende.Skal Misse sælges?

Venlig hilsen Tine :-) - it's never personal!

Hestens Urtehave-Kvalitets Urter til din hest, se præsentation for yderligere oplysninger

Rolig juniorhest købes til godt og blivende hjem
0
0
Svar på denne tråd

Jette......
Forfatter: 
Dato:  31-01-2005 17:12
Jette kigger forbi HN ind imellem, jeg har fået hjælp vedr. en efterlysning.

Men hvorfor prøver du ikke at skrive til hende hvis du har spørgsmål?

Mvh
Mette

Kat. 3 vallak sælges. Se mere på min præs.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har...
Forfatter: 
Dato:  31-01-2005 18:13
haft kontakt med Jette godt nok KUN via mail, men hun virker ok. Men derfor kan man jo godt lige hører andre, ikke sandt? Jeps Misse er til salg....Jeg synes bare det virker svært som privatperson at få noget gang i det, men måske Jette kunne hjælpe mig?! Jeg skal lige ha' snakket med gemalen om det...

Eva L med æslet Misse {>
0
0
Svar på denne tråd

Jeg snakkede...
Forfatter: 
Dato:  31-01-2005 20:29
..i telefon med hende i fredags, vedr at jeg skal sælge min vallak. Jeg fik hende anbefalet af en veninde.

Hun skulle efter sigende passe godt på hestene og sørge for gode nye hjem til dem.

Og selfølgelig vil/kan sådan en person ikke give så meget som privatpersoner, det er jo det hun skal leve af. Der skal jo være en vis fortjeneste ved det. :-)
0
0
Svar på denne tråd

Rigtigt godt
Forfatter: 
Dato:  01-02-2005 10:34
kender kun Jette for noget rigtigt godt. Jeg købte for mange år siden en hest af hende - i dag er vi snakker/ses vi ofte.
Jeg har senere både solgt og købt heste af hende - hun har mange gode forbindelser, som hun giver ud af.
Jeg syntes du skal tage en snak med hende - den er hun altid klar på.
Angående om hun er god ved hestene, så tror jeg ikke at der findes mange steder i dag, hvor hestene får samme opmærksomhed som hos hende...

Lige nogle tanker fra mig, omkring min gode veninde Jette

Gitte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider