Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Når man bliver charmeret
Forfatter: 
Dato:  30-01-2005 10:52
Hmm, jamen egentlig tror jeg ikke direkte der er noget galt 8-) Jeg knuse elsker min mand, men vi har da vores skærmydsler indimellem.

Nu sidder jeg imidlertid og er lidt irriterret på mig selv, og det skyldes et spørgsmål der konstant dukker op i mit hoved. Er det okay at kunne lade sig rive lidt med, når en man kender erklærer varmere følelser for en, end man regnede med at han havde??

Det virker måske latterligt, men jeg er charmeret og bliver varm indeni ved tanken, lidt som en ung pige igen ;-)
Og så bliver jeg vred på mig selv fordi jeg finder det unfair overfor min mand.

Sikke noget roderi, kan i overhovedet finde pointen i mit indlæg??

Altså kan i også få det sådan, selvom i er lykkeligt gift?
Vh jeanette & hendes welsh

Ingen er smukkere end den som ser skønheden i andre
0
0
Svar på denne tråd

jeg tror
Forfatter: 
Dato:  30-01-2005 11:01
Bare du finder det dejligt at blive bekræftet i, at andre også kan synes om en, selvom man er gift :-)

Så længe du ikke har tanker om at du hellere vil have ham, så er det vel ok.. Men igen, det er noget som kan ødelægge et ægteskab, hvis du begynder på for megen flirt med ham den anden.

Men hvis det bare bliver ved at du er smigret, så sker der vel intet ved det..

Mon ikke de fleste har prøvet det, på den ene eller anden måde... :-)

Mette
0
0
Svar på denne tråd

der findes
Forfatter: 
Dato:  30-01-2005 11:56
da ikke noget bedere at "se" en anden mand nyde det syn man levere som kvinde.. Hvem pokker har ikke fået den rislen fornemmelse at et WAAUUU i kroppen og en pirrenden fornemmelse at "man kan endnu" og med det mener jeg at man kan tiltrække en anden mands opmærksomhed.. Det da så livsbekræftende som kvinde at kunne det.. Har selv fået de knus som giver den pirrende fornemmelse, blot ved den andens duft eller en snert af ny sved kompineret gir "hormonelle" reaktioner fra brystvorte og heeeeeeeeeelt ned i underlivet. JA og... Hvad galt er der i at være levende og føle det.. INTET.. he he.. Og er man "utro" af det nej i guder nej sgu.. man er blot KVINDE.. :-P Jeg nyder at være KVINDE med alt der tilhøre.. B-)Og jeg er og blir aldrig min gemal utro..
:-Dwho intet vover intet vinder
0
0
Svar på denne tråd

Ja, 2-3 sek. og så tilbage til.
Forfatter: 
Dato:  30-01-2005 15:01
... virkelighedens verden... synes jeg i hvert fald. Hvis du vedholder (vedligeholder) følelsen kommer du på et sidespor i forhold til den virkelige verden og så synes jeg, at du bør spørge dig selv, OM du er i rette forhold på rette tid, eller det er på tide at følge følelsen af at blive begæret af en anden mand??

Bare en tanke..

Kh
Gitte (nu 2 dag over termin)

Stalden huser Balder, vallak og Jack D., hingst :-)
KÆLEDYRSKOMPAGNIET

0
0
Svar på denne tråd

altså Gitte
Forfatter: 
Dato:  30-01-2005 15:56
Det er jeg bare slet ikke glad for at du skriver, for sådan vil jeg ikke have det skal være forstår du :-(

Jeg bliver jo netop ked af at jeg har det sådan og vred på mig selv, og ser vi bort fra skuffelsen i at min mand aldrig er her, jamen så er jeg slet slet ikke i tvivl om at jeg elsker ham.

Måske bunder min forvirring i netop det; At vi ønsker 2 forskellige ting, eller jeg tror egentlig at vi ønsker det samme, men vores veje til dette er bestemt ikke ens 8-)
Hvor er jeg bange og ked :{-(
Vh jeanette & hendes welsh

Ingen er smukkere end den som ser skønheden i andre
0
0
Svar på denne tråd

Åh nej, jeanette
Forfatter: 
Dato:  30-01-2005 16:19
"Hvor er jeg bange og ked" ramte bare lige i hjertet på mig.
Det ser jo ud til at det drejer sig om meget mere end bare en uskyldig flirt!?

For det ER uskyldigt!
Det er da helt normalt.
Bare nyd det og lad det blive ved det - så ser jeg intet forkert i det.

Mvh Jean
0
0
Svar på denne tråd

pletskud
Forfatter: 
Dato:  31-01-2005 08:40
"skuffelsen i at min mand aldrig er her!"

Du har med andre ord et behov som din mand pt. ikke dækker. Derfor reagerer du på en anden, som - i hvert fald i din fantasi - kan dække dette behov, det er nærmest helt automatisk som sult og træthed overfor mad og en god dyne.

Derfor synes jeg du skulle blive lidt afklaret med din mand og få løst jeres fælles problem, så vil jeg tro din interesse for den anden vil dale betydeligt.

Du kan da også vælge at bruge ham som "trøstefantasi", men som Gitte skriver, kan det blive lidt af et skråplan.

:Pia
_
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider