|
|
| av min babs.... |
| Forfatter:  |
camillalai |
| Dato:  |
29-01-2005 11:52 |
|
Hej alle sammen.
I går aftes fik jeg pludseligt ondt i det højre bryst. Og det har jeg stadig. Det er ikke sådan indeni det, men føles nærmest som om jeg har fået et brandsår (samme slags smerte) på brystet. Det er på den øverste halvdel, og mest lige ovenover brystvorten. Der er ikke noget at se på huden, og jeg har altså IKKE brændt mig!
Jeg var faktisk nødt til at gå rundt uden bluse på i går aftes, fordi det gjorde ondt, når tøjet rører. Det gør det stadig, men skal jo ind og se Apassionata i aften, og kan jo ikke komme topløs derind. Så jeg må bide smerten i mig. Men har nogen af jer oplevet sådan noget før???
Hvis ikke det forsvinder til mandag, må jeg hellere få en læge til at se på det.
Hilsen Camilla.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| av for den da |
|
|
Jeg har oplevet noget lignenedene. Samme smærte som du beskriver og intet at se.
Det viste sig jeg haved fået en meget lille splint i. (tror faktisk det var fra halm)
Puha en lettelse at så den ud..
Håber du finder ud af hvad det er..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ring dog lige til vagtlægen. |
|
|
.. tænk hvis du har fået en brystkirtelinfektion - det er ikke sådan lige til at spøge med.
Håber at se billeder fra Forum *ss*
Kh Gitte (nu 1 dag over termin) Stalden huser Balder, vallak og Jack D., hingst KÆLEDYRSKOMPAGNIET
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet