-det er rart at blive bekræftet i at man ser på sagen på samme måde.
Er der nogen af jer der ville have noget imod hvis jeg viste hende denne tråd? Hun er nemlig på hestenettet når hun ikke er i Østrig på skiferie.
Hvis nogen af jer har noget imod det, så gør jeg det ikke - det var ikke formålet med tråden, men den kunne måske også bruges til det.
Jeg har dog fået hø og spåner med, men må jo fylde buret helt op da de ellers ikke tør at gå ud og spise. Det var frygteligt atkomme hjem til - jeg ved jo ikke hvor mange timer de havde siddet inde i deres respektive huse og været bange. Pudsigt at hun ikke selv tænker over at de er på fremmed grund.
Normalt fyldte jeg faktisk buret helt op hos mit eget marsvin (nu død) for de bor jo i huler ude i naturen, og desuden har jeg kat, og hun elsker at sidde og kigge truende ned i buret

Hun gjorde det også lieg igår, men så stampede kaninen og så FLØJ hun nedenunder! Hun har stadig ikke fattet at HUN er størst......
Nå, sidespring, bambus, det var da en god idé. Der er ikke så mange frugttræer her omkring, men en kæmpe skov. Men jeg kan altså ikke kende forskel på denne årstid, det havde været lettere hvis jeg kunne huske fra i sommer hvilke der var hvad. Men da boede jeg her ikke....
Tak for tippet, Camilla, vi har en grønthandler af den slags med parallel-import du ved, han har sikkert billigt grønt. Normalt køber jeg ikke hos ham, da jeg ikke bryder mig om at grøntsagerne står ude på gaden i bilos - bvadr!
Altså, hendes mor har jo så ringet og sagt at hun ville betale - men Stine er 24 for f.....! Det er udmærket for mig, men det er sguda ikke normalt at forvente når man er voksen at ens mor redder én??
Nå, hva. Jeg kan jo være ligeglad, bare jeg får penge så dyrene får mad.
Tak for alle jeres medfølende svar!