Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Stjernekiggeri
Forfatter: 
Dato:  20-01-2005 19:48
Nu har jeg ikke røget i over et år, og jeg glemte at give mig selv en fødselsdagsgave i oktober, og jeg havde bare lyst til at forkæle mig selv, så jeg har købt en super god 10x50 kikkert til mig selv i dag!

Så nu skal der kikkes på stjerner! Der er en komet som jeg lige kan nå at få set, inden den forsvinder, hvis ellers jeg kan se den for månelyset (y)

Jeg glæder mig til foråret, så kan jeg sætte mig ude hos æslerne om natten og se på stjerner. Så nusser de omkring mig og vi hygger (når de ikke bliver for ivrige!) :-D De elsker at blive kløet bag på bagbenene, så jeg har som regel 3 stk. bagdele lige foran mig, og kratter jeg ikke nok, bakker de frække bæster ind i mig for lige at gøre opmærksom på hvor de vil kløs - NU! ALLE 3 samtidig (hvem der bare var en blæksprutte :-P

Åh det er skønt at glæde sig, og nu vil jeg gå ud og se på månen i min nye kikkert Juhuuu!!

"Æsler er bare dejlige"
0
0
Svar på denne tråd

Stjernekiggeri
Forfatter: 
Dato:  20-01-2005 22:49
skønt at vide, vi ikke er de eneste der nyder at sidde på folden med den store stjernekikkert og følge med i, hvad der sker i det store rum og samtidig have et par krikker at nusse med ;-) troede ellers det var os der var lidt underlige ;-)
lillefis
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider