Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Opbagt sovs på soyamælk ?
Forfatter: 
Dato:  14-01-2005 18:01
Kan man det ? og smager det ordentligt ?

Camilla

Der er ikke noget jeg ikke kan, kun noget jeg ikke har lært endnu.

0
0
Svar på denne tråd

Det....
Forfatter: 
Dato:  14-01-2005 18:08
Det kunne jeg ikke umiddelbart forestille mig.... jeg syntes i forvejen at soyamælk smager underligt... hvad med at bruge vandet fra kartoflerne eller de andre grøntsager i stedet.....

Men der sker vel heller ikke noget ved at prøve at opbage sovsen med soyamælken, så må I jo bare smide den ud hvis den smager af h... til.

Hilsen
Katrine
-Nothing is original
everyone imitates someone-
0
0
Svar på denne tråd

nu kan jeg
Forfatter: 
Dato:  14-01-2005 18:09
ikke lige huske om det er soyamælken som smager lidt vanilie agtig..

på et tidspunkt måtte jeg ikke få mælk, og jeg brugte så havre mælk og soya mælk.. men kan ikke huske hvilken af dem som smagte sødligt af vanilie. Jeg mener det var soyaen.

men du kan godt lave sovs af begge mælk, men smag lige på mælken inden.

Mette
0
0
Svar på denne tråd

Hvis det
Forfatter: 
Dato:  14-01-2005 18:17
er den almindelige soyamælk, uden smag - så bruger du den bare som almindelig mælk til opbagt sovs :-)

Hvis der også skal lidt krydder/smag i så kan INGEN smage at den ikke er lavet på mælk.

Bon appetit :-)

Mvh

-Helle

** Jeg har i dette indlæg givet udtryk for min personlige holdning - og denne står jeg ved - lige indtil jeg ændrer mening ** ;-D

** Der findes 10 slags mennesker i verden: Dem der forstår binært, og dem der ikke gør ** :-D
0
0
Svar på denne tråd

fy for p.......!
Forfatter: 
Dato:  14-01-2005 19:09
hahaha min første tanke var også "fy for pokker, hvordan kan man få lyst til at lave det??"
haha, undskyld mig min kræsenhed.. Det smager jo sikkert fint hvis man kan lide det :-)
/Louise

-søger job nær Maribo hvis du kan hjælpe så læs venligst min præsentation

Dyreværnsloven
Underskriftindsamling til sikring af slagtedyrs velfærd (inkl. heste)
0
0
Svar på denne tråd

hvad fanden må man snart skrive!!
Forfatter: 
Dato:  14-01-2005 19:45
Mælk i sovsen??

Jeg plejer at bruge kartoffelvandet, eller vandet fra grøntsagerne..

Bruger alle i andre mælk i sovsen?

0
0
Svar på denne tråd

Tak......
Forfatter: 
Dato:  14-01-2005 22:07
Tak, det vil jeg forsøge imorgen. Jeg har nemlig planer om stegt flæsk og persillesovs og der skal altså mælk i.

Lille-pigen drikker desuden rismælk, som om hun aldrig har fået andet og jeg er ved at være god til at lave mad uden mælk. Og det bedste af det hele er, at hun indtil videre IKKE har haft virkelig dårlig mave siden og det på trods af et par smuttere i børnehaven. Så endnu engang tak for alle jeres råd i tidligere tråd.

Mette: Soyamælk fås både med vanilliesmag og uden smag. Jeg vil bruge den uden til sovsen :-D

Louise: Jeg synes nu heller ikke det lyder voldsomt spændende, men min datter er begyndt ikke at må få mælk og så må man jo finder alternativer ;-D

Camilla

Der er ikke noget jeg ikke kan, kun noget jeg ikke har lært endnu.

0
0
Svar på denne tråd

dejligt at høre
Forfatter: 
Dato:  16-01-2005 15:53
at de ændringer på kosten er til at hjælpe pigen. hvis hun ikke har en kraftig allergi, kan det godt være at hun kan tåle mælkevarer i småmængder.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider