|
|
| Ostebord - hvad hører sig til. |
|
|
... ud over ost, kiks, brød og rødvin (anden drikkelse)???
Gode råd søges - skal bruges inden fredag middag *ss*
Takker!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forslag |
|
|
Frisk frugt - druer/ananas/pærer/Litchi/ananaskirsebær
Smør
Radisser
Peberfrugt
mvh PiaR quantum in me fuit.
Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| en god.. |
|
|
..gang frugtsalat, med flødeskum og vanilje.
saltstænger.
øl og vand (ikke alle drikker vin)
Husk TUC kiks
måske lidt chokolade.
og som pia skriver frisk frugt.
En GOD hest har ingen bestemt farve eller race, men er et resultat af seriøs dokumenteret avl. Succes får du ikke af at stjæle andres ting og sager på nettet Sunde heste bruger en reg. beslagsmed med en RIGTIG uddannelse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| For mit vedkommende... |
|
|
... er det ikke et "rigtigt" ostebord, hvis der ikke er blegselleri. Den afpelses og skæres i "gnavebidder" på 5-10 cm længde. Så kan de kedelige vinterradisser for min skyld godt overvintre i køledisken
Med hensyn til kiksene, så SKAL der være TUC og Bornholmske Rugkiks (her er plads til en smiley med tungen ud af halsen)
Ellers er de ovenstående forslag helt OK (slurp).
Hilsen Sif
Har du en fjordhest? Så er fjordhesteavlens kurser måske noget for dig - se mere her: fjordheste-kurser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Alternativ |
| Forfatter:  |
Cruella76 |
| Dato:  |
13-01-2005 14:40 |
|
Når vi laver ostebord til gæster herhjemme - ås har vi altid et alternativ til osten - f. eks en god spegepølse eller noget
Ellers så det som de andre nævner.
De bedste hilsner ChristelMedlem af F.F.G.B.H Foreningen for gakkede baghave heste...Husk HN-Træf august 2005Hn-træf 2005
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvad tid |
ElseG |
13-01-2005 15:37 |
|
Mkh. Else. Man lugter ikke af hest, man dufter!
| "HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!
"Kunne du tænke dig at spare penge.. ????"  "Hvis ja, så skriv til mig...!!" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hyben? |
|
|
.. og så syltede? Det er jeg sku´ da aldrig hørt om før - hvor køber man dem? Eller laver Fru ElseG dem selv hjemme i madamblå køkkenet??
Beklager den manglende invitation - jeg har jo snart termin, så det var lige en hurtig indskydelse at få set et par af mine veninder/arbejdskollegaer inden baby "forstyrrer" resten af mit skønne liv *ggg*
Nøj - hvor min mave "larmer" og vokser i disse dage. Bare fra i går aftes til her i eftermiddags, kan jeg ikke længere lukke min heste/staldjakke *ggg*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tilbehør |
Mussemor |
13-01-2005 17:06 |
|
oliven, valnødder i flydende honning (lækkert til tørre oste og gedeoste)
selleristænger, røde/grønne/gule peber
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uhhhh nej det overlader vi til morfar at lave |
ElseG |
13-01-2005 17:21 |
|
Mkh. Else. Man lugter ikke af hest, man dufter!
| "HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!
"Kunne du tænke dig at spare penge.. ????"  "Hvis ja, så skriv til mig...!!" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvidløgsost |
|
|
De der selleristænger blive endnu mere lækre hvis der er noget hvidløgs flødeost at putte på dem!
En gang rygeostesalat med masser af radisser er også nam-nam.
Venligst Lone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har ikke |
Céleste |
13-01-2005 21:47 |
|
mere at foreslå! Men jeg sidder helt og bliver lækkersulten
C
Reiki healing af mennesker og dyr tilbydes.Se her eller evt. på min præs. for flere oplysninger.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jaaaah, jeg |
|
|
sidder også og savler heeeeelt vildt over tanken om et lækkert indbydende ostebord.
Hvornår er det ??? Jeg kommer gerne
Håber det bliver lækkert og hyggeligt ! Jeg kan ikke komme på mere til et ostebord...... (er heller ikke nogen ørn i køkkenet).
Jo, forresten. Prøv lige de der TUC´s med paprika ! Nammenums  Sjovt nok spiser vi TUC´s herhjemme som chips (det gør man i Holland; TUC´s og ost sammen: bdrvrrr  )
Beagle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej nu må I stoppe |
John_lundsgaard |
14-01-2005 12:01 |
|
RØDVIN og ost avdr
Det er da sådan set OK hvis man sidder et eller andet sted og har en flute og en "alm" ost - og gerne lidt sol og sommer 
Men men men til den opdækning der her er tale om, med syltede hyben (mums - dem laver min mor også), syltede valnødder og en masse andre lækre (søde) sager der passer rødvin altså ikke!!!!
Der skal portvin til - prøv det.
En rigtig god portvin, meget gerne en "vlb" Vintage Late Bottled. Det er gude mums.
hilsen John
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|