Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Computeren logger mig ud!?!
Forfatter: 
Dato:  07-01-2005 18:22
Hej med jer!

Jeg har et teknisk problem (ud over det der sidder 40 cm fra skærmen 8-)), og efter at have forsøgt at leve med det i laaaaang tid, må jeg nok hellere spørge om der er nogle kloge mennesker herinde der kan hjælpe mig.

Mit problem er at selvom jeg er logget ind på hestenettet, så bilver jeg smidt af, hver gang jeg skifter til en anden side.
Altså på tidspunkter, hvor jeg burde kunne fortsætte uden at skulle logge ind igen.
Som regel lykkes det mig i ca. 10. forsøg at få lavet et indlæg. Fordi jeg trykker godkend - og bliver smidt af, hvorefter jeg trykker tilbage og prøver godkend igen.

Det samme problem gør sig gældende, hvis jeg forsøger at logge ind på e-bay og lign.
Vores netbank virker derimod aldeles glimrende ?:-)

Har du en ide til hvorfor det sker?

Og lige en ting mere:
Kan nogen fortælle mig hvordan jeg på det tyske e-bay kan finde en sælgers e-mailadresse?

Håber at høre fra jer.
Hilsner fra Mette-J ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Min computer...
Forfatter: 
Dato:  07-01-2005 19:10
...gjorde det samme med mig. Jeg skrev en e-mail ind til heste-nettet, og spurgte hvad der var i vejen. Først blev jeg henvist til deres problemløsningsside, men det hjalp mig ikke at gøre hvad der stod.
Så foreslog de mig at installere en anden browser der hedder mozilla net. Den bruger jeg nu hver gang jeg er på heste-nettet, for det er sq noget der virker. Jeg kan ikke huske hvordan jeg gjorde, men spørg heste-nettet.

Held og lykke med det.

Hestevrinsk fra Mette.
0
0
Svar på denne tråd

Mozilla Firefox
Forfatter: 
Dato:  07-01-2005 19:14
Du kan hente den her Mozilla Firefox

Jeg kører HN både på Explorer og Mozilla og har ingen problemer.

Mozilla fungerer fint og det er ikke så slemt at skulle omstille sig.
Det minder meget om Explorer, så man er ikke helt lost.

Mvh Jean

Formand for Græsk-katolsk blindesamfund

GKB

-Vi ser det klart-

::.¨ ¨..¨:..¨.

- ¨..::¨..:¨.-
0
0
Svar på denne tråd

cookieproblemer
Forfatter: 
Dato:  07-01-2005 21:20
Det lyder somom din explorer er sat op til ikke at ville godtage cookies.

En cookie er en lille fil som de fleste større sites bruger til at holde styr på hvad brugeren laver og hvad du har adgang til.

Hvis din explorer ikke vil modtage cookies kan siderne ikke holde øje med om du fx. er logget ind og du oplever det med at skulle logge ind hver gang du reloader en side, eller skifter til en anden.

Du kan se på dine cookieindstillinger i din explorer under: Tools -> internet options -> privacy.
Her står sikkerhedsniveauet, hvis det er for højt accepterer explorer ikke cookies og du får problemer.

Håber det hjalp lidt.

Derudover kan jeg klart anbefale firefox.

Susanne M-H

Always look at the bright side of life. :-0
0
0
Svar på denne tråd

Kender godt problemet....
Forfatter: 
Dato:  07-01-2005 22:52
Men det viser sig, at hvis jeg trykker på opdater, så er jeg alligevel logget på........

Tror bare, at det er fordi HN eller min computer ikke selv opdaterer hele tiden. Størrer er mit problem ikke, så prøv det først, det er en nem test.

Hvis det viser sig, at du alligevel er logget på, selvom det ikke ser sådan ud, så kan det jo være lige meget.........

Zapp-ejeren
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider