Vi har lige fået af vide uofficielt af min chef at der skal ansættes en ny pige som skal beskæftige sig med kvalitetskontrol. Hun var til jobsamtale her lidt tidl i dag og min chef var nærmest ved at gå i bro over for hende - holdt døren, tog hendes frakke, tjit-tjattede mv. ting han ellers aldrig plejer at gøre. (vidste godt at han var kvindeinteresseret meeeennnnnn alligevel…..)
Jeg må indrømme at jeg er blevet noget nervøs for min job situation, ikke så meget med om jeg bliver fyret, men mere med om mine arbejdsopgaver bliver ”overflyttet”.
Jeg har tidl. kæmpet en brav kamp for at fylde min arbejdstid ud og det er lykkedes meget godt de sidste ca. 9 mdr. Men det er kun i kraft af øget dokumentations krav fra kundernes side mv. Men hvis jeg ikke længere skal tage mig af den slags arbejdsopgaver, så ved jeg ærlig talt ikke hvad jeg skal få tiden til at gå med *SUK*
Jeg arbejder i en lille virksomhed som er et super godt sted at være, men desværre så er chefen ekstremt konfliktsky, og løser ofte konflikter ved at ignorere dem.
Så puha, det bliver vel nok spændende……Det er dog rart at det er en kvinde, da der er total mangel på kvinder i denne virksomhed
-Trine SH