Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Usikkerhed iforb. med job.
Forfatter: 
Dato:  05-01-2005 14:25

Vi har lige fået af vide uofficielt af min chef at der skal ansættes en ny pige som skal beskæftige sig med kvalitetskontrol. Hun var til jobsamtale her lidt tidl i dag og min chef var nærmest ved at gå i bro over for hende - holdt døren, tog hendes frakke, tjit-tjattede mv. ting han ellers aldrig plejer at gøre. (vidste godt at han var kvindeinteresseret meeeennnnnn alligevel…..)

Jeg må indrømme at jeg er blevet noget nervøs for min job situation, ikke så meget med om jeg bliver fyret, men mere med om mine arbejdsopgaver bliver ”overflyttet”.

Jeg har tidl. kæmpet en brav kamp for at fylde min arbejdstid ud og det er lykkedes meget godt de sidste ca. 9 mdr. Men det er kun i kraft af øget dokumentations krav fra kundernes side mv. Men hvis jeg ikke længere skal tage mig af den slags arbejdsopgaver, så ved jeg ærlig talt ikke hvad jeg skal få tiden til at gå med *SUK*

Jeg arbejder i en lille virksomhed som er et super godt sted at være, men desværre så er chefen ekstremt konfliktsky, og løser ofte konflikter ved at ignorere dem.

Så puha, det bliver vel nok spændende……Det er dog rart at det er en kvinde, da der er total mangel på kvinder i denne virksomhed :-)

-Trine SH
0
0
Svar på denne tråd

Det lyder
Forfatter: 
Dato:  05-01-2005 22:03
ærligt talt ikke særligt rart. Er der mulighed for at I kan alliere jer frem for at bekæmpe hinanden, og så deles om opgaverne? Hvorfor ansætter han egentlig hvis der ikke er opgaver nok til dig?

Céleste
Reiki healing af mennesker og dyr tilbydes.

Se evt. min præs. for flere oplysninger.
0
0
Svar på denne tråd

Tjah.....
Forfatter: 
Dato:  05-01-2005 22:57
..min chef er lidt "spøjs". F.eks. ansatte han mig i praktik og senere som fastansat, selvom der ikke var arbejdsopgaver til mig eller en stilling at bestride.

En af de andre her på kontoret har i 10 år dagligt læst avisen og diverse bøger i arbejdstiden, da hun selvom hun arbejder deltid ikke har nok arbejdsopgaver til at udfylde sin tid.

Men alligevel bliver "man" ikke fyret i denne virksomhed (håber det holder stik). Min frygt er at jeg skal havne i samme situation, da jeg virkelig kan mærke at jeg mentalt går i stå, i de perioder hvor der ikke er noget at lave. Jeg havde på et eller andet plan også håbet at dokumentationen havde været mit "springbrædt" til mere tekniskbaseret arbejde fremfor de typiske kontorfunktioner som jeg tidl. udelukkende lavede. (er uddannet til at bestride begge dele).

Jeg må indrømme at tanken skræmmer mig meget at sidde og glo ud i luften. Og "desværre" er lønnen så god at hvis jeg fandt et andet job, ville det medføre en løn nedgang på min. 6000 kr/mdr, og det har jeg ikke rigtig råd til.

-Trine SH
0
0
Svar på denne tråd

Orv, det
Forfatter: 
Dato:  05-01-2005 23:14
er da en PUDSIG situation at befinde sig i. Jeg kan GODT forstå at du gerne vil have noget at lave, men kan du ikke prøve at få det bedste ud af situationen alligevel? 6.000 kroner er IKKE at kimse ad! Jeg håber virkelig for dig at det løser sig hen ad vejen.

Céleste
Reiki healing af mennesker og dyr tilbydes.

Se evt. min præs. for flere oplysninger.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider