Tak for jeres søde indslag.
Det var rart lige at høre andres erfaringer med lignende symptomer.
Det er også dejligt at få bekræftet, at det vi begiver os igang med, ikke er helt hen i vejret.
Vi har selvfølgelig tænkt det grundigt igennem. Jeg vil være ca 53, når han eller hun skal konfirmeres, og det syndes jeg egentlig umiddelbart lød gammel. Men så kom jeg til at se på min mor, hun er 59, og hun er da en attraktiv, smuk og aktiv kvinde (overhovedet ikke spor bedstemor-agtig). Hun arbejder som mellemleder i en stor virksomhed, og hun er overhovedet ikke gammel!
Desuden er jeg kun 3½ år ældre end vores elegante UNGE kronprinsesse!
Min mand er 6 år ældre end jeg, men han vil formentlig stadig være under 60 den dag, den lille ny skal konfirmeres.
Vi føler begge to, vi har så meget overskud. Vi har en ok økonomi. Vi er færdige med at renovere gården. Vi har bygget ny stald samt ridehal inden for det sidste år, men hold da op hvor sparer vi meget tid på ikke at skulle ligge og køre hele tiden! Mens de forskellige bygge og istandsættelses projekter har stået på, har vi naturligvis brugt meget tid overskud på det, men nu er vi færdige!
Jeg har halvdags job på et gymnasie, og min mand har hjemme arbejdsplads som landbrugskonsulent. Han har selvfølgelig lidt travlt i perioder, da han selv passer det meste ved driften af vores 80 ha jord. Men de tider er faktisk der, han har den allerbedste kvalitetstid med vores yngste. Vores 10 årige var ikke ret gammel, da han begyndte at stå op kl halv 5 om morgenen, for at se om det var sprøjtevejr, så han kunne komme ud at køre traktor med sin far
Vi har desuden en barnepige lige ved hånden

. Vores datter har altid ønsket sig en lillesøster, det kan vi naturligvis ikke love hende, men hun er så kærlig og omsorgsfuld over for den mindste, og hun glæder sig til at skulle være storesøster igen.