Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Ang. modtagelse af pakke
Forfatter: 
Dato:  28-12-2004 19:32
Jeg bestilte en DVD på amazone.co.uk men ønskede den ikke, da de ikke kunne oplyse mig, om filmen havde danske undertekster (hvilket jeg skrevi min mail til dem).
De forstod åbenbart ikke, og har nu sendt en bunke mails til mig, og de har også afsendt pakken fra UK. De har så pænt skrevet, at de har sat pengene ind på min konto, og at jeg skal sørge for at sende pakken tilbage til dem....
Meeen det er jo ikke helt billigt at sende den retur til UK. Så mit spørgsmål er om ikke man kan sige til posten, at man ikke ønsker at modtage pakken, og at den så ryger retur??? Pakken er nok desværre så lille, at den kan komme igennem brevsprækken, så hvis den kommer og jeg ikke er hjemme, kan jeg så gå på posthuset og sige, at jeg ikke ønsker den (og at den så ryger retur)???

hilsen Christel
0
0
Svar på denne tråd

På posthuset
Forfatter: 
Dato:  28-12-2004 19:34
Du kan gå ned på posthuset med pakken og nægte modtagelsen - så skal de sende den retur..

Julie

NOGEN DER ØNSKER TO SØDE PONYER?
BEGGE PONYER SÆLGES TIL DE RETTE PERSONER,
STED FØR PRIS

0
0
Svar på denne tråd

Minder
Forfatter: 
Dato:  28-12-2004 22:18
.. mig om da jeg handlede med Amazon.com altså den amerikanske.

JEG lavede en fejl, og ville afbestille. Men varen var allerede sendt afsted. De undskyldte mange gange at jeg havde haft svært ved at bruge deres system og refunderede mine penge. Filmene? ja dem måtte jeg beholde, da det ville blive for dyrt for dem at returnere dem til USA igen. Også bestilte jeg så de rigtige film

Déri var så to jeg ikke kunne afspille på min DVD-afspiller. Det fortalte jeg dem så, så de ikke solgte dem til europa igen. De mente så at det var filmene der var noget galt med, men de kan jo ikke tage 2 film ud af en 6 films æske, så jeg fik da bare lige en ny kasse. Uden beregning. Ikke engang told.

Se - det kalder jeg service :-)

Senere fandt vi så ud af at filmene ikke fejlede det mindste. Det var blot DVD-afspilleren der var sær...

Nu er de forskellige æsker fordelt på begge sider af min familie og jeg har én selv :-)

Men til spørgsmålet - ja du nægter bare at modtage pakken.

0
0
Svar på denne tråd

Amazon
Forfatter: 
Dato:  29-12-2004 08:35
Plejer at have en forrygende god service.

Hvis du blot nægter modtagelse, går pakken jo retur - så burde der ikke være noget problem i det.

Jeg har lige haft en laaaaang ventetid på en (længe ønsket) bog - og opdagede til sidst at det var mig selv der havde skrevet forkert postnummer :-(

Jeg ringede naturligvis til posthuset, og de sagde at hvis adressen stod som jeg havde sagt, ville den blive sendt videre så jeg fik den – men jeg fik aldrig min pakke.

Så jeg skrev til Amazon, der straks skrev tilbage at de ville sende en erstatningspakke med samme bøger (desværre nogen der skulle bestilles hjem, så det tog lidt tid – håber at de ligger derhjemme i dag!!!). Hvis den oprindelige pakke kom, skulle jeg give besked, men blot beholde den, da det ville være for dyrt at returnere den.

Den er desværre ikke dukket op – men jeg synes at det er god service :-)

*£isbeth & Baloo*
If you want to make enemies, try to change something.
(Woodrow Wilson)
0
0
Svar på denne tråd

Jeps...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2004 08:41
Amazon plejer at være supergode. Har handlet der mange gange før, og derfor er det også træls, at de ikke kan hjælpe med dette her. I én af de mails, jeg har fået, står der, at de har refunderet mine penge, og at jeg selv skal sørge for at returnere DVD'en, når den kommer. Samtidig skriver de også, at jeg måske bør tegne en forsikring (?), hvis pakken har en værdi af over 50 £. Det er bare super-træls...!!!

hilsen Christel
0
0
Svar på denne tråd

USA standard
Forfatter: 
Dato:  29-12-2004 22:46
Jeg har indtryk af at servise niveauet i USA er ENORMT meget større end i DK. Om det er af frygt for sagsanlæg kan man have sin begrundede tvivl om.

En ven af mig bestilte et par sko med postordre fra USA. Han fik skoene, men kort efter gik de i stykker. Han sendte et brev, og fik pengene tilbage - altså et par gratis sko, der var lige til at reparere.
Ikke noget med "lim dem selv" eller noget.

Det kribler i mig for at udnytte det, men jeg tør ikke, og har vist heller ikke samvittighed til det, når det kommer til stykket 8-)
/Louise

-søger job nær Maribo hvis du kan hjælpe så læs venligst min præsentation

Dyreværnsloven
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider