Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

væske.....
Forfatter: 
Dato:  17-12-2004 17:12
ja, suk, efter at have taget 7kg på (på en uge - og ja du læste RIGTIGT), så er jeg MEGET plaget af væske/ødemer i hele kroppen.

Er simpelthen en omvandrende michellinmand (føler det i hvert fald sådan).

Mine anker eksisterer næsten ikke, mine håndled er hævede. Det samme gælder hoved, fingre, tæer og ben. Det er ikke til at holde ud, og det strammer i mine ben.
Mine led gør ondt, og følelsen af at være mega stor er ved at tage livet af mig.

Hvad dælen kan man gøre????

Udover at de skide 7 kg skal af igen, koste hvad det koste vil.

Celine er min nye dejlige stjerne. Billede på præsentation
0
0
Svar på denne tråd

har du ikke
Forfatter: 
Dato:  17-12-2004 17:16
været ved lægen, du må da kunne få noget vand drivende

hilsen berit

dansk tinker forening

vores hjemmeside
At kunne glæde´s med andre er en Glæde i sig selv
Jeg er GLAD idag
0
0
Svar på denne tråd

nej......
Forfatter: 
Dato:  17-12-2004 17:20
nej jeg vil ikke kunne få noget vanddrivende ved min læge. Hun vil bare sige at jeg skal lade kroppen selv finde ud af det. Og vanddrivende får jeg ikke så længe væsken ikke sætter sig på lungerne.

0
0
Svar på denne tråd

Nu mindes jeg
Forfatter: 
Dato:  17-12-2004 21:11
- At du har været indlagt for anoreksi på et tidspunkt... ?
Pas nu på dig selv, er du sikker på at det er så galt som du selv føler det? (Og hvordan hulen har du båret dig ad med at tage så meget på på så kort tid?)

Drikker du nok vand? Det modvirker og afhjælper væske i kroppen.

De bedste tanker til dig og dit helbred

hilsner
/Diane

Ytringsfrihed er ikke det samme som ytringspligt

Kan du lide Rock? Så lyt til det her:
Bleeding Paint

Læs mere om bandet her: www.wamusic.dk

Hør mere her: whyanonymous.mymusic.dk
0
0
Svar på denne tråd

Drik vand eller urtethe
Forfatter: 
Dato:  18-12-2004 05:22
Og spis madvarer, der indeholder Kalium (melon og banan fx). Skær ned på dit saltforbrug til ½-1 gram pr dag, salt binder vandet i kroppen. Undgå også smagsforstærkere (mononatriumglutaminat mfl).

Jeg døjer selv meget med ødemer, og tager Centyl Mite med kalium, men sandt at sige, så regulerer det sig bedst, hvis jeg ikke spiser for meget natrium, og drikker 2 liter vand/urtethe dagligt, og jeg samtidig spiser efter min kostplan.

Du kan ikke skide de kilo af- de skal tisses ud.

Lig højt med fødderne om natten (læg et par musten under sengebenene i fodenden)- og sid gerne med fødderne oppe.

Har du fået målt dit blodtryk? Ødemer som jeg har det, er en følge af for højt blodtryk.

MVH xtiny

<--!whitay> i just wanna kill mysql
<--!whitay> myself*
<--!heaika> that's an odd warning..
<--!whitay> mmm stupid reflex typing
bash.org

0
0
Svar på denne tråd

Hvad skal man gøre
Forfatter: 
Dato:  18-12-2004 13:42
Tage det stille og roligt og følge lægens råd. Din situation er en ganske særlig og din krop skal nok lige finde sig selv igen. Jeg læser af dit indlæg at de fysiske gener ved vandet er mindre end de psykiske ved de 7 kg??

Det er rigtig flot med de 7 kg. Hvordan gjorde du det?

God jul til dig :)

Knus fra Mette

Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok

"I virkeligheden som i drømme er intet helt som det synes"
0
0
Svar på denne tråd

Drik vand...
Forfatter: 
Dato:  18-12-2004 14:34
ja ved godt at det lyder ulogisk, men min mor døjede også med vand i kroppen og fik det råd af sin læge at hun skulle drikke 3 liter vand dagligt. Det gjorde hun så og det hjalp. Ind imellem kommer det tilbage og så må hun en tur på vandvognen igen...

En anden og aldeles harmløs ting du kan gøre er at drikke hybente. Man kan godt vænne sig til smagen, hvis det nu ikke lige er din kop the. Ha ha :-)

Men at have kilo på pga væske er bestemt ikke det samme som at være fed. Min vægt svinger også en del pga væske, men lad nu være med at sætte dig op til noget skrump hvis du tidligere har haft en spiseforstyrrelse, gør som din læge siger.

Misund aldrig nogen hans tilsyneladende lykke
Du kender ikke hans hemmelige sorger.
(indisk ordsprog)
0
0
Svar på denne tråd

super charlotte
Forfatter: 
Dato:  18-12-2004 23:21
det går jo fremad - og behold nu de 7 kg :-)

vædsken i kroppen kan du mindske ved bevægelse og ved at drikke rigeligt med vand.

The er vanddrivende hvis du har noget hot and cool fra blue hors kan det mindske at det værker og spænder - og vil også samtidigt lindre på vædske ansamlingerne.

Ja jeg ved godt det er lavet TIL HEST - men det er lige så godt på mennesker.

:-P Karina82 :-P

;-D møgkællinger har det sjovere ;-D

0
0
Svar på denne tråd

hvordan jeg bar mig ad.
Forfatter: 
Dato:  19-12-2004 19:11
...jo hvordan jeg bar mig ad med at tage så meget på. Begyndte bare atr følge den kostplan som min læge og diætist længe havde forlangt.

og når man åbenbart ikke har spist længe, så fatter kroppen minus og holder tilbage på alt. Det har bare resultateret i at jeg nu har taget yderligere 3 kg på. Og magter det virkelig snart ikke længere. Vil så gerne være tynd igen.

Men prøver det med at drikke en masse (bare ikke te - hader kogt vand).

0
0
Svar på denne tråd

Charlotte
Forfatter: 
Dato:  19-12-2004 22:08
hvor er det flot at du tager på. Mon ikke din krop lige skal have tid til at vænne sig til at den rent faktisk får føde? Drik gerne masser af vand, det er rigtig godt for mange ting. Håber at du passer godt på dig selv og dit helbred. Husk at det er vigtigt at blive ude af sygehuset så du kan ride.

Helbredende tanker

Céleste
Reiki healing af mennesker og dyr tilbydes.

Se evt. min præs. for flere oplysninger.
0
0
Svar på denne tråd

Giv tid...
Forfatter: 
Dato:  19-12-2004 22:13
Din krop skal lige vænne sig til den nye kost, det tager tid uanset hvordan man ændrer sin kost. Vand vejer meget, så selvom du synes det går alt for stærkt opad, så tænk på at det nok skal stabilisere sig igen :-)

Ang. the kan du prøve at lave en stærk kop earl grey, og så putte sukker og mælk i efter behag, så smager det ikke af kogt vand.

Bare hæng i, alt hvad angår vægt og helbred er en lang og sej kamp, uanset i hvilken retning man skal :-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider