Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

tivoli...tog
Forfatter: 
Dato:  16-12-2004 22:06
Jeg har lige været i Tivoli mede min far og mine børn. Det er første gang jeg er i Tivoli ved juletid, men absolut ikke sidste gang :)
Jeg vil allerede spare sammen til al det jeg gerne vil købe. Nøj hvor jeg savlede over al det julestads man kan købe.
Her på landet kører man på arbejde og hvis man er heldig og skal handle noget specielt kører man i Kvickly.

Uha jeg har været ude at køre i tog, endda i de dobbelt-dækkere. Det er mange år siden jeg har prøvet det. På vej hjem fik vi nogle gode siddepladser ovenpå, men da konduktøren kom og så mine klip ville han have en tillægsbillet ?:-) Vi sad på 1 klasse så vi rejste os og gik nedenunder >:-(

Hvorfor kan det ikke være jul om sommeren, så man ikke blir så kold i "røven" at man opdager at toiletsædet er varmere end rumpen.
Jeanette HN afhængig
ejer af
Appaloosa"get spottet"
haflinger"golden alpequarter"
0
0
Svar på denne tråd

Vi var der også
Forfatter: 
Dato:  16-12-2004 23:08
Men det var i går.
Vi kørte også med det nye dobbeltdækkertog. Tænk vi sad også på 1. sal, men der kom ingen "billetmand"
Vi havde også alminde monkey billetter.
Sikke en oplevelse det er i tivoli. Helt sikkert heller ikke sidste gang vi har været der til jul, vi synes faktisk det var sjovere end om sommeren.
0
0
Svar på denne tråd

SUK, det savner jeg
Forfatter: 
Dato:  17-12-2004 09:41
Vi flyttede jo fra Stevns på sjælland i Feb, og savner julestemningen i KBH, og især Tivoli.

Vi er alle forskellige, også i vores meninger og holdninger
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider