Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Mail programet scrippy
Forfatter: 
Dato:  30-11-2004 10:26
Hej herinde.

Er der ikke nogen af jer andre herinde der bruger programmet Scrippy til at skrive og designe mails med ??
Jeg laver stort set alle mine stationarys i Paint shop pro og bruger dem så i Scrippy til at lave mails med, da jeg synes en alm hvid mail er ret så kedelig. Selvfølgelig kommer det an på hvem der skal modtage den, men elsker selv at få flotte mails.
Tænkte på om nogen herinde ikke havde lyst til at dele lidt brevpapir/stationarys med mig. Jeg har mange at dele med, da jeg også henter en del færdige på nettet, men bestemt også mange hjemmelavet. Og elsker at designe nogen til dem jeg skriver sammen med.

Ved godt mange bruger andre mail programmer som fx incredimail, men det er lidt for nemt i mine øjne
0
0
Svar på denne tråd

HTML, nej tak
Forfatter: 
Dato:  30-11-2004 17:10
Jeg er så af den omvendte opfattelse; jeg gider ikke modtage HTML-mails.
HTML og billeder er til hjemmesider, ikke til mails.

Hos mig risikerer HTML-mails at blive fanget af spamfilteret, eller også kan det være yderst problematisk for mig at læse dem, da jeg ikke altid bruger en mailklient med HTML-understøttelse.

Du skal selvfølgelig bare fortsætte med dine HTML-mails til venner og bekendte, men det kunne være rart hvis flere tænkte sig lidt om, når de sender til "fremmede" :-)

[INFO] Lene Skov Mikkelsen • Privat: pivnu • Chat: HesteChattenAfkom og billeder af Welsh søges

0
0
Svar på denne tråd

Øhhhhh
Forfatter: 
Dato:  30-11-2004 17:31
Nu bruger jeg det altså også kun til venner og familie. Firma'er og den slags får alm hvide kedlige mails.

Formålet med indlægget var nu også mere om andre lavede sådanne stationary's og om de evt ville bytte lidt :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider