Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

GRAVIDE - YES
Forfatter: 
Dato:  26-11-2004 09:54
Hej Allesammen,

Jeg har været her på HN i mange år, men har aldrig kigget så meget på Seniornettet, da jeg ikke følte mig så rollator-agtig, men de sidste par dage har da været for fede...

Jeg er gravid og skal føde først i April, og har ledt meget efter et debatforum for gravide, men der er jo ikke noget på nettet, hvos jeg føler jeg passer ind, men jeg skulle åbenbart have ledt under tanteskamlen for i er jo lige her!!!

Tak for at have udvidet min horisont alle i skønne gravide - (og andre der gemmer sig bag rollator og tanteskamlen).

Lene

PS. Jeg har det også sådan - at har man en hest - kan man jo ikke være helt blæst...vel - så godt I er her, jeg har ledt efter jer...
0
0
Svar på denne tråd

tillykke...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2004 10:11
stort tillykke til dig..

Sussie

0
0
Svar på denne tråd

Jamen velkommen :o)
Forfatter: 
Dato:  26-11-2004 10:16
Du skal da være så velkommen her i tanteklubben *ss*.

Jeg er selv 26 og venter mit andet barn, med termin om 80 dage.... ikke fordi jeg holder øje med det, fnis - ved ikke om jeg er gammel nok til at være en senior, men vi hygger os her i foraet, hihi!

Hvis du har brug for en god side, så er netbaby.dk helt klart et godt bud. Jeg er både medlem af den gruppe hvor min datter blev født (juni 03) og den gruppe der skal føde i februar 05.

Glæder mig til at læse mere fra dig ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Jammen..
Forfatter: 
Dato:  26-11-2004 10:32
Hjerteligt tillykke med *maven* Lene :-)

Ps. Der er en *del* debatfora derude for gravide og børneforælre ;-)

Venlig hilsen Pia...

*Stutteri Svendsbjerg søger staldhjælp, se præsentation *
0
0
Svar på denne tråd

Tak...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2004 11:18
- for modtagelsen.

TinaR - Jeg er også 26 og dette er også vores andet barn, i forvejen har vi Benjamin på 5½, som glæder sig til at blive storebror.

Desuden forventer jeg at blive reservemor til 4 føl i slutningen af april - midt i maj.

Jeg ved godt min præsentation er suverænt kedelig, men jeg synes ikke, jeg orker at uddele hele livshistorien lige nu. Jeg har været med på HN næsten altid, faktisk også på den andenside, da det hele startede, så det er vel rimeligt meget for ringe, at jeg ikke kan tage mig sammen til at få lavet en præsentation.

Ellers har jeg altid haft heste, "ku' ride før hun ku' gå" plejer min mor at sige, og det er da blevet til en helt masse.
Lige nu rider jeg ikke, havde lige købt en ridehest, da jeg blev gravid, desuden skiftede min mand job og ligger derfor og pendler, og så blev det hele lige en tand for besværligt, så hun er udlånt lige nu.

Desuden skal vi flytte til marts, så egentlig har jeg rigeligt at se til med også at passe 4 gravide hopper i løsdrift.

Mere du vil vide ?

Så sig bare til.

Lene
0
0
Svar på denne tråd

ej hvor skønt
Forfatter: 
Dato:  26-11-2004 11:40
tillykke da, men du er da allerede halv vejs så er du ikke???

min venidne som har har kendt i over 7 år nu men ikke har måtte have kontakt med pga hendes eks venter også barn til starten af april jeg syne sbare det er så fedt, det er det første for hende, og hold d aop hun er stor allerede nu, men hun er også ret lille i højden159cm høj.

har du prøvet www.min-mave.dk
mvh sandra.w
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider