Har lige været hjemme hos sin far , og hans familie i en hel uge i sommerhus i jylland..
Normalt er hun glad, og fræk .. men igår da hun kom hjem . Sagde hun ikke ret meget . Jeg tænkte nej hun er nok træt.. Så kom hun tidligt i seng .. så hun kunne få den søvn hun mangled..
men her til morgen var hun ligesådan.. virkelig underlig... hendes øjne er helt triste.. Og jeg vil ikke udspørge hende om alt muligt ..
Hendes far har hun ikke været på weekendt hos hele sommeren .. pga mig og ham havde uoverenstemmelser. fordi jeg blev sur over at de lod hende ride uden ridehjelm ...
De har to heste hjemme.. Og så svigted han hende hele sommeren og så frem til nu ...
Han ringede ikke til hende eller noget ..
Og ligepludselig fik jeg brev.
at han ville godt se hende... og jeg som kunne se og høre på isabella hun var ked af hun ikke havde været hos hendes far .. i flere måneder.. Lod hende komme hjem til ham .fordi hun er jo også glad for at være der ...
Men det altså ubehageligt når man for sin datter hjem .. vildt underlig og ikke siger noget.. og er ked af det .. og trist..
Jeg ved ikke om det fordi hun ikke har været der i flere måneder, at hun så kommer med dem på ferie i en hel uge.
At det har været fgor stor en mundfuld på en gang...
jeg vil helst ikke udfritte hende.. hvis jeg spørge hende om der noget i vejen , siger jamen der er ikke noget mor...
Så jeg lader hende komme til mig nu hivs hun har brug for at snakke ....
men det ikke rart ..
havde det helt skidt med at sende hende i skole ...
Hilsen Louise