Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

2 dage til termin - noget er i gære
Forfatter: 
Dato:  21-11-2004 19:16
hejsa...

Ja nu er der jo kun 2 dage til min termin og noget er i gære ;-D

Jeg har siden fredag omkring spisetid haft on-off småveer 5-6 timer af gangen, ikke regelmæssige men temmelig smertefulde :{-(

Nu igår begyndte slimproppen at gå klatvis...

Det ligner store klatter tyk rå æggehvide *lækker detalje* :-P

Og hver gang jeg er på wc kan jeg tørre store slimbørger væk *yrk*

Jeg talte med en jordmoder igår som sagde jeg måtte tage en panodil inden sengetid så jeg kan få hvilet, da det var tegn på der sker noget, MEN at det altså stadig godt kan tage flere dage før der sker noget *ÆV*

Så kryds fingre for jeg snart føder, jeg vil bare SÅ gerne snart se babyen {>

Mvh Sofie Iversen

Hearing the music is just like
seeing the colors of trance
and feeling the power of acid

*Kai Tracid - Trance & Acid*

Tyreengen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Så er der da bare at.....
Forfatter: 
Dato:  21-11-2004 20:43
...ønske god fødsel (y) Selv om det er lidt over 20 år siden jeg prøvede det, så lyder det da som om, der så småt er ved at ske noget :-) Så god arbejdslyst!!
Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd

Gid det var mig!
Forfatter: 
Dato:  21-11-2004 21:14
Det lyder godt Sofie - det er helt sikkert tegn på noget, men husk at der kan gå "lang tid" endnu.

Min veninde fik veer i knap 2 døgn, så gik de væk og blev væk en uge - så fik hun veer en helt nat og de gik væk.
Hun fødte først 2 uger efter og med 76 timers veer og 5 timers presseveer!

Nå, det var nu ikke for at hyle dig ud af den - du skal nok få en gennemsnitsfødsel - mener de siger 8-12 timers veer og 1½-2 timers presseveer ;-)

Jeg går ind i uge 29 i morgen og syntes der er laang tid igen. Især fordi mit maveskind virkelig føler sig belastet nu - av hvor det hiver og slider i huden nu hvor maven rigtig vokser.
0
0
Svar på denne tråd

ihh altså
Forfatter: 
Dato:  21-11-2004 22:15
Hvor er det spændende!! Hold os lige orienteret, vi tror jo du ligger og føder hvis du ikke giver lyd.. Jeg krydser fingre for dig!! Jeg er i uge 27 og er ligesom Tina lidt misundelig over at du snart skal se din baby!! :-)

Katja

>o< Alt det, der irriterer os hos andre,
kan føre os til en forståelse af os selv
>o<

0
0
Svar på denne tråd

ja jeg er ogås bare misundelig
Forfatter: 
Dato:  21-11-2004 22:59
over ud snart ser din lille bebse.. : O)
Det er gode tegn med slim proppen...
og mine gode råd til dig .. er at holde dig igang..
hop lidt rundt... gå op og ned af nogen trapper eller tag et kanon varmt bad.. det satte min fødsel igang .. med barn nr 2 ----
jeg tror du føder her inden onsdag...
krydser fingre for dig...
:0)
( Ihh hvor jeg glæder mig til jeg har født i feb. 2005.. vi glæder os . rigtigt meget .Og jeg glæder mig også til at kunne tage mig af vores lille Bacardi.. )
0
0
Svar på denne tråd

vi venterrrrrr
Forfatter: 
Dato:  22-11-2004 09:39
på at høre mere.....

pøj pøj, fra en meget misundelig, ½vejs gravid

klem sanne

Skoda Octavia 1.8 T RS Med ALT i udstyr, Tonede ruder, spoiler, mm.
Årgang: 6/2001 KM:96000
Pris: 229500,- AFSLAG VED HURTIG HANDEL!!
Skriv for yderlig Info
0
0
Svar på denne tråd

småveer hele natten
Forfatter: 
Dato:  22-11-2004 09:46
og masser af det der slim, men ingen fødsel igang endnu :)

hvis intet er sket i morgen når jeg skal til jordmoder så beder jeg hende lige tjekke hvor meget der egentligt sker dernede... Noget må der da ske...

Håber sandelig ikke jeg skal gå med det her on-off småveer de næste 14 dage (n)

Mvh Sofie Iversen

Tyreengen.dk
0
0
Svar på denne tråd

uha uha
Forfatter: 
Dato:  22-11-2004 09:51
Sofie, masser VE_STØV er hermed sendt fra midt-jylland, nu vil vi jo gerne snart se billede af den lille trold du render rundt med i mavsen.

Vi venterrrrrrrrrr stadig ;-)

Klem og pøj pøj fra Sanne

Skoda Octavia 1.8 T RS Med ALT i udstyr, Tonede ruder, spoiler, mm.
Årgang: 6/2001 KM:96000
Pris: 229500,- AFSLAG VED HURTIG HANDEL!!
Skriv for yderlig Info
0
0
Svar på denne tråd

Jeg er IKKE misundelig
Forfatter: 
Dato:  22-11-2004 10:06
Hej Sofie

Det lyder godt nok som om at du meget snart har dit barn i armene. Det er et stort øjeblik. Glæd dig og tænk på det, når veerne når deres højdepunkt.

Jeg er IKKE misundelig på, at du står overfor en fødsel lige nu. Med min egen netop overstået kan jeg godt vente et par år med den næste. Nej, det er ikke for at skræmme dig. Jeg havde en rigtig god oplevelse med min fødsel. Det var et fint forløb, men det er stadig en voldsom oplevelse.

PØJ PØJ Sofie. Jeg glæder mig helt vildt til at høre fra dig, når det hele er vel overstået.

Knus

Katja
0
0
Svar på denne tråd

det der slim
Forfatter: 
Dato:  22-11-2004 10:31
sofie .. er det slim proppen tror du ... det kan da tænkes det er fostervandet der siver .. og blandet med lidt udflåd -- ???
Jeg håber hovede står fast ... når jordmoderen skal kigge på dig .. og så du føder inden onsdag.. : )
( Ihh hvor jeg glæder mig til jeg har født i feb. 2005.. vi glæder os . rigtigt meget .Og jeg glæder mig også til at kunne tage mig af vores lille Bacardi.. )
0
0
Svar på denne tråd

louise...
Forfatter: 
Dato:  22-11-2004 14:09
ja, det er slimproppen, jeg talte med jordmoderen i lørdags og hun sagde det var den :)

babyens hovede står fast, dvs jordmoderen kunne godt rokke en lille smule med det sidste uge men ikke noget der havde nogen betydning og jeg skal ikke komme liggende på fødegangen...

Så babyen er klar til at komme ud og jeg er mere end klar til at få den ud...

Gider ikke flere søvnløse nætter pga smerter...

Mvh Sofie Iversen

Tyreengen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Al mulig..
Forfatter: 
Dato:  22-11-2004 15:02
held og lykke med den forhåbenligt meget snart kommende fødsel (X'er fingre for du føder på babys termins dag)
Det bliver spændende at se hvad det er for en lille en der har gemt sig derinde - vi har jo fulgt med i hele graviditeten så det er vel også lidt VORES baby *SSS* ;-)

Pøj pøj...

Hygge - Lise :-)

"If Microsoft is the solution, I want my problem back."

"If you want to know what I think about bottled water, what does 'Evian' spell backwards?" (i)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider