|
|
| auto lakerings priser!? |
|
|
til jer der har fået malet jeres bil hvad har i måtte slippe for det!?
jeg har en ide om at vores dyt skal males mat sort, men jeg tør dårligt nok køre over til auto lakøren for at få et pris overslag, der er lidt rust der skal laves også......
men den ville da være pæn i mat sort ikke?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| automaling |
|
|
Mat sort ? så ser den da ud som om den er hjemmemalet, jeg er måske gammeldags, men jeg synes nu en bil skal have en vis glans, men det er jo smag og behag.
Hvis du kan regne i fortidskroner og momsomregning, kan jeg fortælle dig at jeg for 20 år siden fik malet min Datsun 100A van for 2500,kr bilen var flot rød, og prisen ORANGE
Det er også dyrere hvis bilen skal skifte farve, fordi dørstolperne indvendigt i bilen jo har en anden farve, mi nvar rød i forevejen.
Men du kan jo indhente forskellige tilbud, der er mange autolakere, og de er ikke alle lige dygtige, bed om at se et færdigt resultat.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg hvor den |
|
|
den skal males hvis den skal males, mat sort fordi det er lidt råt!! ellers skal vi helt over i en anden bold gade og havde den malet i en perlemors farve men det er nok lidt omsonst og penge ud af vinduet at male bilen i en maling som højest sandsynligt vil koste mere en selve bilen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi har |
|
|
vi har givet 12.000,- for min landcruiser og det var billigt, ellers var det 18.000 - 22.000 + moms de andre steder vi forhørte os.. mat sort ville være synd efter min mening, vælg en farve hvor kattepoter ikke ses med det samme.. hihi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| katte poter |
|
|
sjovt nok, så har vi endnu ikke set kattene på den endnu......tror den brøler for højt
er det godt nok så dyrt  til den pris kan jeg jo købe mig en hest mere
jeg havde en ide om at det nok ville koste omkring 8-10 stkér
hippie lee´
hvad farve fik din?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mørk grøn |
|
|
mørk grøn blev maleren og morten enigen om, jeg vaklede mellem mørk lilla og grøn
sussie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ja men det |
|
|
kan vi ikke regne med.. bilen kostede 20.500,- og vi har ofret ca 30.000,- oven i med lak og plader ol.. morten er selv pladesmed så arbejdslønnen skal oven i og han har været på den ca bob bob 200- 250 timer x ??
så det var noget af en udskrivning, jeg fik den i kobberbryllupsgave.. det var lidt svært at slå hihi..
måske er din bil ikke nær så rådden som min var, vi har lige købt en "ny" til morten.. en toyota hilux med ekstra cap.. motor kørt 10.000 bilen er fra 1990.. der har aldrig været noget på ladet og ikke kørt i mudder..ingen rust og nymalet for 22.000 alt dette + 4 ekstra fælge og dæk fik vi for 43.000 .. så nogen gange kan man være hel´dig..jeg VILLE bare have en landcruiser, det er fedt med turbo når man han 2 heste efter..man mærker det overhovedet ikke
Sussie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej den er ikke |
|
|
rådden der er lidt pletter hist og pist og john kan også selv en del.....men han gider ikke rode med bil!!
turboen er der, dog vil han gerne havde en intercooler på også, jeg har sat grænsen ved side pipes*GG*
der er ikke andet for end jeg må rundt og indhente priser, inden jeg tager over til den foretrukne og får indhentet pris.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det kan |
|
|
godt betale sig lige at tage bilen med rundt og få nogle priser, der kan virkelig være penge at hente, måske der så er til 4 alufælge hihi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Anbefaling |
|
|
Jeg fik min ikke-landcruiser lakeret ude hos Dencker på Mineralvej i Rørdal. Det var det umiddelbart billigste jeg kunne finde da jeg var rundt og lede. Og så er jeg meget tilfreds med servicen derude..
Mvh Jan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| autolakering. |
|
|
er møg hammerende dyrt uanset hvordan du vender og drejer det og der kommer altid noget oveni hatten. det ser ud som om på billedet at bilen er sort så hvis man ikke er ovenud perfektionist kan man nøjes med en udenvendig lakering, men det er dyrt alligevel da der er ufattelig mange timers arbejde i det at lakerer biler.. rent penge mæssigt skal det jo så kun værer fordi i interesserer jer for det for i får aldrig pengene ind igen og rent fagligt set er det det samme som at kaste pengene ud af vinduet, men det var noget jeg også selv ku finde på men fordi det interesserer mig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg tror |
|
|
at det vil koste 10-12000 at få den omlakeret.. min mand er autolaker... så jeg kan da høre ham af hvad prisen ca. vil være her på fyn... men det kan være lidt svært at prissætte.. uden at have set bilen.. mht. til buler, hakker mm. i bilen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| den er blå |
|
|
men jeg kan godt høre at det nok ikke lige bliver johns julegave i år  men pyt den kører lige godt afligevel.....
mettelinde : tænk sig at skal betale for at blive kørt over en taxa*GG*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er du sikker |
| Forfatter:  |
CMouritsen |
| Dato:  |
15-11-2004 19:19 |
|
Ikke for at kritisere, men har du tænkt på, at du måske skal af med bilen engang, og hvor mange tror du så vil købe en 4WD der er matsort fra midten af 90'erne og give ca 6000 ekstra, fordi den er nymalet.
Ked af det men jeg tror du kommer til at fortryde det, og du har jo også en lækker bil som den er nu
;-D Charlotte med Bugatti-hesten 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ih charlotte |
|
|
jeg vælger at tage det som et kompliment....4wd fra midten af 90érne......den er fra 1984*GG*
den bliver her til den døer altså skal den ikke sælges igen, den skal bare være "fin/lidt rå" og uden pletter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Matsort |
|
|
Matsort ER altså en fed farve... Og for eksempel så var vinderen af "Danmarks Flotteste Bil 2004" lakeret matsort..

Mvh Jan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jan....... |
|
|
den er for fed, tror du ikke det vil se godt ud på vores med nye fælger også!?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fælge.. |
|
|
Jo jeg havde forestillet mig nogle 20" chrome-spinners.. Så bliver det den nye gangsta-bil i Kærsholm *GG*
Mvh Jan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|