Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

synes i det er for meget?(bilsalg)
Forfatter: 
Dato:  31-10-2004 10:13
hejsa her inde.

ja så er weekenden snart over igen øv øv, men jubiii så har vi snart onsdag hvor jeg skal starte til spring udnervisning jubiii.

okay vi vil sætte vores bil til salg nu , da der virklig ikke er plads til os alle emre, vi ahr to dejlige unger og de fylder virklig hele bagsedet selv, pga deres autostole., sp mandne vil sælge bilen nu, men jeg syne sprisen er lidt høj og så alligevel ikke, hvad syne si her er lige en lilel beskrivelse om bilen.

golf GTI turbo diesel.
årg 87.
2 døret.
synet 16/4.2004
grå metalik.
hel lidt rust(over falske) men virklig kun hel lidt man skal faktisk søge efter det.
4 nye dæk på. en del af moto er blevet skiftet ud, og den køre og starter i alt slags vejr.

inpoteret fra tyskland af 2002.
alle service overholdt.
som sagt kø're den som en drøm
mandne vil have 30.000kr for den syne si det er for emget eller er prisen fin nok???

mvh sandra.w
0
0
Svar på denne tråd

Det er jo en gammel bil......
Forfatter: 
Dato:  31-10-2004 10:33
og selvom den er importeret og dermed sikkert har en del mindre rust, afhængigt hvorfra i Tyskland den kommer, så vil den være slidt i låsninger mv.

Jeg synes den er for dyr.

Jeg har selv en gammel Golf fra '89 - og den ER sgi slidt uanset den kører godt.

Vi har valgt at beholde den, da den er billig at reparere på - selvom sen del reservedele faktisk ikke lige findes på værkstederne men skal skaffes fra Tyskland - men jeg er meget glad for den bil, og kan sagtens finde på at købe sådan en igen. Den e rdog ustabil som andre gamle biler - så min mand kører som regel i den - mens jeg hapser hans firmabil ;-)

Vi har faktisk for nyligt været rundt og kigge på importbiler igen - og golferne fra den årgang er under 30.000 nysynede og opshinede hos forhandlerne/importørerne.

Men kan I få den solgt så held og lykke ;-)

Hilsen May-Britt B-)

Opstaldning eller mindre stald søges: se præsentation tak :-)
0
0
Svar på denne tråd

bilpriser
Forfatter: 
Dato:  31-10-2004 10:37
Jeg ved ikke om det er for meget, prøv at kigge på bilbasen.dk eller dba, så kan i sammenligne med andre tilsvarende biler...

Vi har selv en Golf 3 1.4 til salg, den er fra ´92 og har også lidt rust ved dørene, kører ellers fint og skal synes til december. Den regner vi da med at skulle have 20-25.000 for, alt afhængig af om det bliver en ren eller en byttehandel med en ny bil..
Katja

>o< Alt det, der irriterer os hos andre,
kan føre os til en forståelse af os selv
>o<

klik her
0
0
Svar på denne tråd

Dyrt...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2004 11:25
Her hentet fra bilpriser.dk bemærk at der enda er tale om en noget yngre model:

01/1992 Volkswagen Golf
(1.6 GTD turbo, 3d, 5g, Diesel, 70 HK, 221.000 km)
Nypris i år 1991 kr 224.325
Solgt i perioden 1990-1991

Vurderet pris ved salg til forhandler
(Synet inden for de seneste 6 måneder)

Højeste pris uden samtidig køb af bil kr. 12.800 Højeste pris ved samtidig køb af bil kr. 20.200

;-D
0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes godt
Forfatter: 
Dato:  31-10-2004 11:27
Nok det er meget, vi har en forhandler her oppe som kun sælger impoterede golf og passat, de er alle fra efter 90 og priserne er fra 22ooo,- og opad, de er alle nysynet.

Vi har selv lige købt en Peugeot fra 86 for kun 2000,- den stod os i 8ooo,- nysynet så!!

Anne

Stald Sørig
0
0
Svar på denne tråd

prisen...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2004 12:41
er i mine øjne også for dyr... jeg vil sige max. 15000,-
Mange af de biler der hentes i tyskland, er slet ikke i så god stand... som det måske ser ud til...

Da den er så gammel som den er,,, så tror jeg han skal gå ned til det halve.

Mette
0
0
Svar på denne tråd

Alt for dyr.....
Forfatter: 
Dato:  31-10-2004 15:30
.... vil jeg mene for så gammel en bil, hvor meget har den kørt??
Generelt kører mange gamle biler som en drøm....lige indtil den dag de siger KAPOW og reparationsprisen siger "det hvide ud af øjnene"
Det er dyrt at reparere gamle dieselbiler (siger min mand) Specielt når det handler om reparation af motor.

At den kører som en drøm i dag, giver ingen garantier for hvad der sker i morgen.
Mvh. Lisbeth

PS. Måske i skulle ofre et værkstedstjek på den, så i ved hvilken stand motoren befinder sig i.

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd

alt for dyr
Forfatter: 
Dato:  31-10-2004 15:32
med mir kendskab til biler, vil jeg sige at den max kan koste 15.000

Opstaldning tilbydes 5 km fra Aalborg c . klik her
0
0
Svar på denne tråd

123123
Forfatter: 
Dato:  31-10-2004 18:06
Lad ham dog prøve at sælge den til den pris, så finder han da ud af om der er køber eller ej.

Hilsen Helle
0
0
Svar på denne tråd

tja vores
Forfatter: 
Dato:  31-10-2004 19:45
bimmer 316 fra 87, kun med rust i forskærmene ( de koster 485 kr pr stk) fik vi gratis.

Den havde kørt 206000, holdt i garage hele sit liv og køre og starter fint, med 12.8 km pr l.

Den skal synes til næste år. Gode svigerforældre vi har

Vores toyta corolla, 1,8 fra 85 gav vi 7000 for nysynet. Den havde kørt 213000 og var totalt renoveret, vi kender ham der havde solgt alle reservedelene.

man bør kunne grine af sig selv, før man griner af andre.
{>
0
0
Svar på denne tråd

vi har nu snakket om det
Forfatter: 
Dato:  31-10-2004 22:35
og vi beholder den som bil nr 2, jeg er skide glad ved den bil og vilel helst have en golf igen men manden er jo blevet en nørd(hehehe cheffen ahr en bimmer) og vil derfor altså bare have en bimmer.

jeg synes også selv at 30.000kr er for dyrt.

dog kan jeg fortælle motoren er i top vi ahr selv fåret en del skiftet ud på den, og bunden er også i top selvfølig ikek som en ny bil, men ham vi købte den ved den gang sætter biler i top stand.

mandne gav 45.000kr for den dengang der havde den kørt 100.000km og i dag har den kørt 231.000km, men det er jo ikke noget for en diesel bil, så længe de holdes ved lige.

jeg synes selv at en bimmer køre alt alt for lidt på litern,derfro vil jeg helst holde mig til en diesel, selvom prisern er ved at være lige så høje som på benzin idag.

men mange tak for jeres svar.

mvh sandra.w
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider