Du er vist bare ude på at skaffe dig noget billigt aftensmad
Jeg har ikke været ved at køre dyr ned for nylig - til gengæld havde jeg en noget vild køretur forleden nat da jeg var ude hos min søster.
Det øsregnede og da jeg satte mig i bilen på vej hjem skulle jeg småtisse (det skal jeg stort set hele tiden).
Jeg kører fredeligt igennem landsbyen men må op og hoppe på bremsen, fordi der væter en fuld mand ud gennem nogen træer og direkte ud forand bilen!... ikke godt for min blære!
Jeg fortsætter og når vel en lille km hvorefter LillePut planter et gevaldigt spark lige i min fyldte blære! Hvis ikke jeg havde været flittig med mine knibeøveæser havde jeg tisset på sædet, men jeg nåede akkurat at holde ind til siden og løbe ud af bilen.
Fik revet bukserne og plantet mig... tadaaa, under en lygtepæl lige ud for en hus hvor der var fest!
Drivvåd og rød om ørerne fortsatte jeg hjemad - mødte endnu en flok fulde mennesker på vejen, fik hoppet på bremsen men nåede hjem uden at have tisset i bilen eller kørt nogen ned!
Måtte lige have to lune boller og en kop cacao at styrke mig på inden jeg gik i seng