Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Hjælp til pakkekalender (voksen)
Forfatter: 
Dato:  26-10-2004 22:03
Hejsa...

Der er vel ikke nogen, der har nogle gode ideer til hvad jeg give min kæreste i pakkekalender???

Nu har jeg lavet den til ham i to år med en lidt større ting til adventssøndagene (en duft, en bog eller andet) og så slik, strømper eller andre småting til hverdagene; men i år er han på selvvalgt "slankekur" - han tog lidt på sammen med mig under graviditeten, og det er han godt træt af nu. Er derfor begyndt at spille indendørs fodbold en gang i ugen og går med barnevognen en eller to gange i ugen.

Så derfor vil jeg jo helst ikke ødelægge hans meget fine initiativ med en hel masse slik i pakkekalenderen - selvfølgelig skal der være plads til lidt slik, men ikke hver dag - så jeg vil gerne have nogle alternativer - ikke for dyre, da jeg også skal lave til to lidt større børn og en baby (hvad giver man babyen? - han er til den tid tre måneder, når december begynder)

Håber på nogle gode ideer...

Tanja

Stor pony eller lille hest søges til låns til skovture

0
0
Svar på denne tråd

en god ide
Forfatter: 
Dato:  26-10-2004 22:15
Hvis han er øl drikker, er det et hit med en pakke kalender med en ny slags øl i hver dag... Det giver mulighed for ham at prøve nogle han ellers aldrig prøver..

Og så er det jo lidt mere voksen end små pakker med nips ting osv. i.

-----MARIA-----

:-) :-) smil det smitter :-) :-)

0
0
Svar på denne tråd

Desværre..
Forfatter: 
Dato:  26-10-2004 22:53
Ikke drikker af nogen art - det er yderst sjældent vi får et glas vin til maden, og ellers drikker han kun øl, når vi har gæster, der drikker øl.

Han ryger heller ikke, så cigaretter dur heller ikke. Og han bryder sig heller ikke om Gammel Dansk (kan huske, at min mor altid brugte de små "Gammel Dansk" og cigaretter i min fars pakkekalender.

Så det er derfor, det er lidt svært.

Han har heller ikke en hobby, hvor man kunne købe dimser til.

Han faktisk lidt kedelig i den retning ;-)

Tanja

0
0
Svar på denne tråd

jeg.......
Forfatter: 
Dato:  27-10-2004 07:45
får den bedste kalender: en undertøjskalender.... ja ja min mand er ikke nærig ;-D... oh lingeributikken syens det er sjovt når han julehandler.....

jeg giver ham noget mindre..... alt fra juleslik, til undertøj, strømer, nipsting, krakskort,små sedler med feks 1 times massage, jeg tager al opryd i en uge osv osv

Karina
.
0
0
Svar på denne tråd

alkohol = kalorier
Forfatter: 
Dato:  27-10-2004 08:10
hov hov - alkohol og slankekur er en dårlig cocktail. Det er vist godt han ikke kan lide den slags :-)

Er din gemal gør-det-selv mand? Hvad med lidt søm og skruer, en tommestok, en tømmerblyant o.s.v.

Eller er han mere til biler? Et vaskeskind, et bilblad, en autoshampoo, en bilvask (- evt. udført af dig)...

Måske er han mere kontormand: En smart rollerball, en pakke post-it, clips, en ny kalender 2005.

Karinae: nøøøøj, hvordan lokker man min Mikker til det, det er vist et eftertragtet eksemplar af en husbond du har der :-)

m.v.h.

Jette
0
0
Svar på denne tråd

Hvis man ikke vil/kan bruge
Forfatter: 
Dato:  27-10-2004 10:40
en formue på pakkekalenderen, kan man bla. købe krydderier, spændende pasta (både det der skal koges og det der skal blandes i mad ligesom krydderier) og andre lækkerier på glas og dåse.

Life is the essence of you.
0
0
Svar på denne tråd

Riskager
Forfatter: 
Dato:  27-10-2004 10:58
og andet godt slankemad.

Man kan købe en del spændende snacks, der ikke er så mange kalorier i.

Hvad med nogle lækre slankeopskrifter fra nettet og så et tilbud om at lave det til ham.

Små sedler med ting man kan gøre for hinanden.

Billeder af ham med børnene, hvis du har nogle.

Jeg købte lidt små juleting til lejligheden, det første år og det har vi sådan set endnu og børnene vil sikkert også synes det er sjovt at være med til at pynte (ark med kravlenisser koster jo ikke det vilde og der kan bruges noget tid på at klippe dem ud).

Bare lidt ideer.

Puskin
0
0
Svar på denne tråd

hvad med?
Forfatter: 
Dato:  27-10-2004 14:26
Hvad med blade/magasiner?

hihi enhver mands drøm : M-bladet?

Vent ikke på prinsen på den hvide hest...

RID SELV!

0
0
Svar på denne tråd

Babyen
Forfatter: 
Dato:  27-10-2004 14:34
Jeg kommer lige hurtigt ind med en bemærkning.

En god idé til er baby er puslespil. Det kan fylde flere gaver, hvis man kun giver en eller to brikker om dagen.

Babyen er jo ligeglad, bare den kan få lov at rasle med papiret og stoppe brikkerne i munden.

Mvh Jean
0
0
Svar på denne tråd

Mange tak
Forfatter: 
Dato:  27-10-2004 14:44
for de mange gode råd :-)

Og nej - desværre er han heller ikke hverken handy-man eller til biler - som sagt han er lidt kedelig i den retning ;-)

Men der er jo også mange andre gode ideer - det vil jeg straks arbejde på :-)

Jean: Det var dog en super-ide. For som du siger er baby jo ligeglad - det er mere fordi, at de store tror stadig det Julemanden, der kommer med pakkerne, så derfor er baby jo også nødt til at have noget - ellers bliver det svært at forklare ;-)

Tanja

0
0
Svar på denne tråd

Hvad med
Forfatter: 
Dato:  27-10-2004 20:01
at lade sig inspirere af enten de der 10 kroners butikker eller Søstrene Grene? De har lidt for en hver smag.

C

Reiki healing af mennesker og dyr tilbydes.

Se evt. min præs. for flere oplysninger.
0
0
Svar på denne tråd

iiih jeg bliver helt inspireret
Forfatter: 
Dato:  28-10-2004 00:21
nu skal manden min også have een!!!!

hm.. .hvad skal jeg dog finde på til ham?

han kan godt lide øl :-P

han er ryger :-P

Mac-nørd (apple i ved)

American by heart!?!

drømmer om at komme ind til marines

hm jeg kunen bliveved - nogen ideer?

:-P Karina82 :-P

;-D Møgkællinger har det sjovere! ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Gå i en fræk butik ....
Forfatter: 
Dato:  28-10-2004 07:56
Min mand fortalte mig forleden med stjerner i øjnene, at han havde hørt Suzanne Bjerrehuus i Mads og Monopolet fortælle, at hun havde købt 24 pikante ting i en fræk butik til sin mand Asger.
Uanset hvilken type din mand er, så er jeg sikker på at det vil vække begejstring.

Bettina ;-)
0
0
Svar på denne tråd

God tråd
Forfatter: 
Dato:  28-10-2004 11:33
følger nysgerrigt med, tager især de billige ideer til mig.

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

hi hi Jette
Forfatter: 
Dato:  28-10-2004 13:54
ja der er mange veninder der er misundelig på min pakkekalender. det første år vi var kærester blev jeg overrumplet efter en bytur med at den hang over sengen.......og tænk han gør det stadig her 15 år senere.

Iår har jeg dog foreslået ting til huset (som jo er helt nyombygget), men det vil han ikke høre tale om. Undertøj er lækkert, jeg er specielt god i Maria Jo + primadonna, men hånden på hjertet så mangler jeg intet pt.....

Karina
.
0
0
Svar på denne tråd

En baby-gave mere
Forfatter: 
Dato:  28-10-2004 16:32
Jeg har lige været i Dagli Brugsen.
Der fandt jeg en sød lysbrun bamse med en blå t-shirt. Inden i bamsen er der en varmedunk.

Vi har det ikke altid lige varmt her på gården, så den røg ned i kurven og hjem i skabet med kalenderpakkerne.

Den kostede kun 40,-.

Selvfølgelig kan det hurtigt blive dyrt hvis alle pakker skal have den pris, men det kan jo altid være en adventspakke, Hvis man plejer at give lidt større pakker der.

Mvh Jean
0
0
Svar på denne tråd

ØLkalender
Forfatter: 
Dato:  28-10-2004 18:35
Det var da en rigtig god idé med en (jule-)ølkalender. Den vil jeg straks tage til mig, og overraske min kæreste med den!
Tak!
0
0
Svar på denne tråd

basserne..
Forfatter: 
Dato:  29-10-2004 14:17
Jeg har også lavet en.

Det er dog kun en adventskalender.
Den første søndag i advent er så vidt jegh ar tjekket i november, så der får han en skrabe julekalender og en shokolade julekalender.
Næste får han et par blade, han elsker basserne og anders and ( legebarn? )
ellers har jeg ikke rigtig fundet på mere, så jeg høre også gerne efter flere gode forslag..

rikke

Lev mens du gør det, elsk mens du tør det.

Hvis du skal citere mig for noget, jeg ikke har sagt,vil jeg sætte pris på, at du citere mig korrekt :-DBilleder
0
0
Svar på denne tråd

Adventsgaver
Forfatter: 
Dato:  29-10-2004 14:43
Vi bruger ikke pakkekalender med gaver hver dag, vi har adventsgaver i stedet.

Michael skal have nogle Georg Jensen lysholdere, DVD'er (der er mange gode pt til 100 kr i bla Bog & Ide), noget weberudstyr og en CD med The Collins.

mvh PiaR
quantum in me fuit.

Links til artikler om hestemishandlingen

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd

Pixi-bøger
Forfatter: 
Dato:  29-10-2004 19:52
Hey..alle i der søger forslag til baby-gaver..pixi-bøger..de er så søde at have i en af de der små kufferter, og de koster mellem 5 og 15 kr, nogle gange får man en 3-4 stykker for en 20'er.så gør det ik så meget, hvis de bliver gnasket i stykker..

Og manden...har han bil? bil-shampoo, bil-vaske-børste-svamp.. boxer-shorts, en køleskabsmagnet med en eller anden sød tekst, fåes i imerco, dufte, en personlig nøglering...osv.......
0
0
Svar på denne tråd

jul jul jul jul jul jul jul
Forfatter: 
Dato:  01-11-2004 23:27
Puha - jeg skal også snart i gang...

Go ide med øl til kæresten... - han synes øl er spændende...

men det er ikke den eneste jeg skal lave - min mor plejer at få, fodermesteren plejer at få og min svigermor... - de sidste tre plejer nu bare at få en pose slik hver dag af dem, der koster 1 kr/stk.

så skal der bare pakkes 4x24 gaver ind :-P men det er jo en del af det sjove...

Mette

1 jordegern - 1 kanin - 1 hest

- de siger jeg har en zoo! - der er måske noget om det? :-)
0
0
Svar på denne tråd

Nej Mette B-F
Forfatter: 
Dato:  02-11-2004 23:33
Det er IKKE en del af det sjove!

Jeg skal pakke 120 gaver ind og jeg er allerede ved at bræ**e mig!

Men jeg gør det jo alligevel. Hver evig eneste år.

Ligesom jeg hver evig eneste år er ved at stresse op af det.

Men jeg elsker når vi når 1. december og børnene står op og med julelys i øjnene ser på deres funklende pakkekalender!

Mvh Jean

0
0
Svar på denne tråd

Skulle til at forslå det...
Forfatter: 
Dato:  03-11-2004 09:59
Er nemlig begyndt at samle øl til min kæreste..
Han kan godt lide en god øl i ny og næ, og så skal han dæleme få det, i op til flere varianter....

Hilsen Sanne.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider