Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

de sjove børn
Forfatter: 
Dato:  26-10-2004 20:40

Jeg arbejder som pædagog i en børnehave og for nogle dage siden kom en af drengene grædende hen til mig og fortalte at Søren havde slået ham, jeg går med ham ind i det rum hvor Søren er og spørger hvorfor han har slået Mikkel, hvor til Søren glad svarer " jamen jeg spurgte jo først..."

Det var meget svært ikke at grine

- Har dit barn sagt noget sjovt som du sent glemmer så fortæl fortæl...????

(y)Man kan, hvad man vil (y)

Kh. Anja
0
0
Svar på denne tråd

Sjove børn
Forfatter: 
Dato:  26-10-2004 21:37
Jeg arbejde i en børnehave for et par måneder siden, og så var der en af pædagogerne, der for sjov sagde til en dreng, at han var en lille pestilens, efter han længe havde drillet hende.... Så vente han sig om og sagde.. du kan selv være en pisse nisse. Så ku' hun lære det!!

Vi lå alle flade af grin.
Længe leve livet, så længe det varer
{>
0
0
Svar på denne tråd

jo tak....
Forfatter: 
Dato:  27-10-2004 05:55
Passede for en del år siden en daværende 4-årig dreng.
En dag, da hans mor kom hjem, lød det fra purken..."Mor..Lene siger jeg er et sødt lille r..hul"
Moderen og jeg så paffe på hinanden !!
Fandt så endelig efter mange spørgsmål ud af, at jeg på et tidspunkt havde sagt "Du er et sødt lille vrøvlehovede"....pyha, og store grin....ak ja, de kære små...
0
0
Svar på denne tråd

For ikke
Forfatter: 
Dato:  27-10-2004 09:10
ret lang tid siden sad mine tvillingepiger på 5 år og snakkede sammen om at elske en.

Jeg kommer så ind i stuen til dem og kira vender sig om og siger; mor jeg elsker dig

(altid dejligt at høre)

Og sara siger så til kira; jamen du elsker også far.

Hvortil Kira svare; nej, ikke idag men måske imorgen.

0
0
Svar på denne tråd

Vores datter
Forfatter: 
Dato:  27-10-2004 09:37
på 4 år sad i bilen med os på vej til jylland i weekenden, da hun pludselig siger " onkel Mikkel siger at mine kjoler er grimme" så går der lidt hvorefter hun fortsætter "men han er jo også bare en taber".

Det var skisme svært ikke at grine :-D
JeanetteE & hendes welsh

Ingen er smukkere, end den som ser skønheden i andre

1 vallak & 1 hingst sh-ponyer byttes for en havetraktor eller et stævneskab..
0
0
Svar på denne tråd

Min den
Forfatter: 
Dato:  27-10-2004 09:40
ældste på 5 år, sad i går morges i underbukser og man kunne se at hans lille tissemand strittede lige op i luften. Jeg siger så: "Hjalte hvorfor stritter din tissemand sådan?" Hvortil han svarede: "Det er noget jeg gør selv mor, når jeg sidder og puster så rejser den sig".

;-) Bianca
0
0
Svar på denne tråd

Min den bette
Forfatter: 
Dato:  27-10-2004 15:24
sagde her i sommers til en af pædagoerne "X vil du trække mine ærmer op så jeg kan trække vejret"
Eller når han står og kigger på en og siger " moooar elsker dig helt op over stjernerne, og mormor helt til skyerne" {> Eller en anden en " mooooooooar hvad hedder de der dimser du har på til brysterne.. jamen sønnike såen en hedder en BH.. Nåååååååååe en brystbeholder" (i)
:-Dwho intet vover intet vinder
0
0
Svar på denne tråd

Min veninde
Forfatter: 
Dato:  27-10-2004 18:41
Jeg har hest stående sammen med en der lige har fået lavet hendes bryster mindre.. Hun har en datter på 4 år.
Jeg kom så ned til hestene en dag.Hendes datter og min niece på 3 år sidder på trampolinen. Jeg går hen og spørger min venindes datter, hvordan det går med hendes mor.. Min niece svarer: nu har hun fået flere bryster... Hvortil hendes datter siger nej men nu har hun kun nogle bittesmå nogen... Det siger min far og han har også taget billeder af de gamle bryster.
Knus Anja
Hoppeplag sælges
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har ingen
Forfatter: 
Dato:  27-10-2004 23:30
... børn men jeg kan alligevel være med her :-)

En venindes søn var ved sundhedsplejersken - og havde selvfølgelig mor med.
Sundhedsplejersken vil så lige undersøge om stenene er faldet ned i pungen. Uden varsel griber hun så fat i de ædlere dele.
Knægten reagere ved at ville slå, men moren når at forhindre det. Hvortil knægten prompte svarer: "Jamen mor, du har selv sagt, at der ikke er nogen, der må røre mig dernede!"

0
0
Svar på denne tråd

ja der er
Forfatter: 
Dato:  28-10-2004 08:08
mange gode, når man arbejder i børnehaver, eller på anden vis har børn i den alder omkring sig. I vores bhv. lavede vi en guldkornsbog for hver af børnene, som de fik med sig når de holdte. Det var et hit, da det nogle gange er svært at huske efter nogle dage med mange gode !! Men en dag det regnede meget sagde en af drenge" se Marianne, det regner p is ned !!" Og ja, det pisseregnede !!
Mange hilsner
Marianne Frandsen

;-)machr@tele2adsl.dk

>
Vores præsentation
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider