Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

de sjove børn
Forfatter: 
Dato:  26-10-2004 20:40

Jeg arbejder som pædagog i en børnehave og for nogle dage siden kom en af drengene grædende hen til mig og fortalte at Søren havde slået ham, jeg går med ham ind i det rum hvor Søren er og spørger hvorfor han har slået Mikkel, hvor til Søren glad svarer " jamen jeg spurgte jo først..."

Det var meget svært ikke at grine

- Har dit barn sagt noget sjovt som du sent glemmer så fortæl fortæl...????

(y)Man kan, hvad man vil (y)

Kh. Anja
0
0
Svar på denne tråd

Sjove børn
Forfatter: 
Dato:  26-10-2004 21:37
Jeg arbejde i en børnehave for et par måneder siden, og så var der en af pædagogerne, der for sjov sagde til en dreng, at han var en lille pestilens, efter han længe havde drillet hende.... Så vente han sig om og sagde.. du kan selv være en pisse nisse. Så ku' hun lære det!!

Vi lå alle flade af grin.
Længe leve livet, så længe det varer
{>
0
0
Svar på denne tråd

jo tak....
Forfatter: 
Dato:  27-10-2004 05:55
Passede for en del år siden en daværende 4-årig dreng.
En dag, da hans mor kom hjem, lød det fra purken..."Mor..Lene siger jeg er et sødt lille r..hul"
Moderen og jeg så paffe på hinanden !!
Fandt så endelig efter mange spørgsmål ud af, at jeg på et tidspunkt havde sagt "Du er et sødt lille vrøvlehovede"....pyha, og store grin....ak ja, de kære små...
0
0
Svar på denne tråd

For ikke
Forfatter: 
Dato:  27-10-2004 09:10
ret lang tid siden sad mine tvillingepiger på 5 år og snakkede sammen om at elske en.

Jeg kommer så ind i stuen til dem og kira vender sig om og siger; mor jeg elsker dig

(altid dejligt at høre)

Og sara siger så til kira; jamen du elsker også far.

Hvortil Kira svare; nej, ikke idag men måske imorgen.

0
0
Svar på denne tråd

Vores datter
Forfatter: 
Dato:  27-10-2004 09:37