Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

de kære børn
Forfatter: 
Dato:  26-10-2004 11:30
Min datter på 7 år var til ridning i torsdags. synes lige jeg ville fortælle jer om det. Hun ville gallopere, og ridelæren sagde at hun måtte gerne prøve, men det var ikke sikkert hesten ville. Hun kom i gang. Det gik godt den første runde, men så røg hun af. Ridelæren kom styrtende og spurgte "- Hvad skete der" hvortil min datter svarede"- Jeg faldt af" 1-0 til Amalie. Hun kigger så op på mig og spø´r "- mor hvor mange gange mangler jeg nu"- jeg svarer nu er der kun 96 gange tilbage"....

dejlige hundehusk! En hund kan ikke tåle chokolade!!!!
0
0
Svar på denne tråd

århhh de kære børn
Forfatter: 
Dato:  26-10-2004 11:37
hvor kan de komme med mange sjove... skrald griner sim´pelthen..... :-D

-sanne

WV Passat Family Limo, 2,0 Med alt i udstyr, såsom Klima, startspærre, fartpilot, hækspoile, 15" alufælge, og meget mere. Skriv for Yderlig Info!
0
0
Svar på denne tråd

Hehe....
Forfatter: 
Dato:  26-10-2004 13:07
Det var da også et dumt spørgsmål af ridelæreren. Men man må jo sige din datter tog det i stiv arm...

0
0
Svar på denne tråd

Åh, jøsses...
Forfatter: 
Dato:  26-10-2004 20:52
...hvor jeg kender det. Jeg er ridelærer på en mellem-stor rideskole, og mindst en gang i ugen er der en af ungerne, som ryger af. Jeg har det lige dårligt hver gang, men jeg prøver at forklare dem (efter det er tjekket om de har slået sig) hvorfor hesten gjorde, hvad den gjorde. Oftest er der jo en god forklaring. Børnene godtager det oftest og hopper op igen, og er hurtigt tilbage i galop.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider