Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 God og billig restaurant i Kbh.
Forfatter: 
Dato:  21-10-2004 20:40
Vi er netop hjemvendt efter et par hyggelige dage i København, og jeg må simpelthen anbefale en rigtig lækker og billig tibetansk restaurant i midt København. Vi spiste der sidste år og fandt så frem til stedet igen i år. Restauranten ser ikke ud af meget, men maden er meget lækker og spændende. Så hvis I skal til København, så besøg Samsara, Tibetansk Køkken, Herluf Trolles Gade 5 (det er ikke ret langt fra Nyhavn).
Vi gav 338 kr. for 2 forretter, 2 hovedretter, 2 fadøl, 2 store sodavand - billigt, ikke?
Anne
0
0
Svar på denne tråd
 
 der tror
Forfatter: 
Dato:  21-10-2004 20:44
jeg da at Michael og jeg skal spise, når vi 3/11 skal på tur til staden :)

Vi skal ind og se Herregården - 500 års drøm og virkelighed på Nationalmuseet.

Samsara




mvh PiaR
quantum in me fuit.


Links til artikler om hestemishandlingen


Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er
Forfatter: 
Dato:  21-10-2004 21:28
da uhørt billigt!

Det der Herregårdslink er da HELT hen i vejret, jeg kan kun læse forsiden resten er volapyk....Æv

C

Reiki healing af mennesker og dyr tilbydes.

Se evt. min præs. for flere oplysninger.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Celeste
Forfatter: 
Dato:  22-10-2004 14:21
Der må da være noget galt med din PC for jeg kan godt bruge linket.

Det lyder bare godt med Samsara, Tibetansk Køkken. Det tror jeg vi skal prøve næste gang vi vover os til staden!

Tak.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Merete
Forfatter: 
Dato:  22-10-2004 14:36
Nu er det sådan set ikke en pc jeg sidder ved og det er jo derfor siden ikke fungerer, der er nemlig RIGTIG mange programører der ikke tænker på at vi er en del Mac brugere ude omkring i landskabet og vi KAN ikke læse de sider der er programeret rent til pc. :-)

Céleste
Reiki healing af mennesker og dyr tilbydes.

Se evt. min præs. for flere oplysninger.
0
0
Svar på denne tråd
 
 er det sådan
Forfatter: 
Dato:  22-10-2004 16:48

det ser ud hos dig - for så er du bestemt ikke den eneste. Og jeg sidder endda ved en pc.

lling.Source = "SELECT tblExhibitionObjectsWeb.ExhibitionObjectId, tblExhibitionObjectsWeb.ObjectTextDK, tblExhibitionObjectsWeb.ObjectTextUK, tblStamThemeWeb.Theme, tblStamThemeWeb.SubLevelDK, tblStamThemeWeb.ThemeDk, tblStamThemeWeb.SubLevelUK, tblStamThemeWeb.ThemeUk, tblStamThemeWeb.Top_billede, tblStamThemeWeb.Billede FROM tblExhibitionObjectsWeb INNER JOIN tblStamThemeWeb ON tblExhibitionObjectsWeb.ThemeId = tblStamThemeWeb.ThemeId WHERE (((tblExhibitionObjectsWeb.ExhibitionObjectId)=" + Replace(RsUdstilling__varID, "'", "''") + "));"

Venlig hilsen

Zanne (den gamle) der stadig savner Bæ9
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja, nogen
Forfatter: 
Dato:  22-10-2004 23:27
lunde! Gad vide hvad sådan en programør tænker på?

C

Reiki healing af mennesker og dyr tilbydes.

Se evt. min præs. for flere oplysninger.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider