... kun hvis man sidder indenfor, med guf, tæppe over benene, og ild i brændeovnen.
(og i øvrigt er jeg ved at komme i julestemning - så snart skal der også nisser til)
I dag synes jeg nu godt at jeg ville have haft mere lys. Det er ikke sjovt at famle sig rumdt i blinde for at lukke hesten ud, når dyrlægen har været på "natbesøg". Og da vores stald ikke er færdig, var det med at slæbe lamper ud fra stuen, for at han kunne se hvad der skulle ses.
Men det var da heldigt at jeg selv var hjemme i tide til at fodre i dagslys, så jeg kunne se at stakkels lille pusling stod med et tykt ben. Ikke noget seriøst, men der skal dog antibiotika til i 5 dage til for at sikre at det ikke BLIVER seriøst. Jeg hader at føle mig som jordens største pyllerhoved, men jeg VIL altså hellere tilkalde dr. dyr et par gange for meget end for lidt - og heldigvis var han da enig med mig i at det var bedre at forebygge en alvorlig infektion. Og jeg HADER at skulle stikke min hest - men det går jo nok... HESTEN tager det jo roligt nok - det er bare mig...
Men ud over det lille udbrud af jammer og elendighed, så kan jeg godt lide vinteren