Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

I mit næste liv
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 15:47
vil jeg være Onslow!!

Fed og doven og rigtig mandschauvenistisk!!

Jeg vil gøre det til et mantra at lyve og bedrage og drikke mig stinkende stiv hver eneste dag!!

Pyhh, hvorfor er det lige man har giftet sig ?:-)

Jeg er simpelthen så SUR på min gemal i øjeblikket så jeg hele tiden skal tage mig selv i nakken for ikke at pande ham en med mukkerten :-*

- og tro mig i det her byggerod der er den ikke sat langt væk :-*

Hvad er det lige at en mand kan give som man ikke kan få andre steder ?:-)

Hvorfor er det lige at man "vælger" at blive hetero istedet for at finde sig en ligesindet veninde som kæreste/mand(kone) 8-)

Er der nogen der vil være med til at danne en mandehaderklub ?? ?:-) :-*

- så kan vi sætte en tarzandukke op midt i lokalet som vi kan tæve og afreagere på efter forgodtbefindende :-P

Efter et helt år hvor gemalen har været en dum skid, har han nu været "sig selv" i en HEL måned ... og så hoppede vi lige 500 km tilbage i processen og alt er meget værrer end det var :-(

Øv øv og 90 gange øv!!

og undskyld at jeg afreagerer på jer :-)

Med penge kan man:

Købe et hus, men ikke trivsel.

Købe en seng, men ikke søvn.

Købe et ur, men ikke tid.

Købe en bog, men ikke viden.

Købe en position, men ikke respekt.

Betale en læge, men ikke helbred.

Købe en sjæl, men ikke et liv.

Købe sex, men ikke kærlighed.

June

0
0
Svar på denne tråd

Jamen dog
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 16:10
Hvad kikser, June?

Selvfølgelig må du afreagere på os. Det er da en af grundende til vi alle kommer her.
Det giver også et fantastisk billed af, at der er andre end en selv der somme tider er ved at gå i spåner.

Jeg tror det er kedeligt at være Onslow, men jeg kan godt følge dig.
For en begrænset periode, må det være ret befriende!

Og ja, hvorfor har man giftet sig? Nogle af de store grunde er nok kærlighed og tryghed.
Måske der også er nogen der gifter sig, fordi "det gør man".

Men jeg ved godt at du i realiteten slet ikke spurgte om noget, men bare skulle have luft.

Jeg håber at tilstandende hjemme hos jer bliver bedre.
Livet er ikke altid en dans på tornefri roser....desværre.

Mvh Jean

Køber du foder hos Mogens i Tappernøje?
Han kører i en rød pick-up.
Jeg har mistet hans nummer, så vær sød at skriv til mig hvis du kender ham.
0
0
Svar på denne tråd

Hvad man kan få??
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 16:51
"Hvad er det lige at en mand kan give som man ikke kan få andre steder "

Tjaah - de kan tilsyneladende give anledning til de HELT store raserianfald....og måske også andre former for følelsesudbrud?
;-)

(I MIT næste liv vil jeg være en mandhaftig lesbisk engelsk hundeopdrætter...med 4 huntere stående i bokse med halvdøre, 2½ tønde land have...og en sød, morsom og ikke mindst HUSLIG samleverske :-D)

med venlig hilsen
atengstedt

Man skal aldrig slås med et svin.
Begge parter bliver beskidte, men svinet kan lide det!
(desuden er svinet ofte den stærkeste...)

Link til debatten om FMS!
0
0
Svar på denne tråd

TØR man..
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 16:59
...mon overhovedet at overholde den kaffeaftale på mandag??
;-)

Jeg risikerer ikke at træde ud i et blodbad med en muggertsvingende June bøjet over de sørgelige rester af manden i hendes liv, vel??
:-@

med venlig hilsen
atengstedt

Man skal aldrig slås med et svin.
Begge parter bliver beskidte, men svinet kan lide det!
(desuden er svinet ofte den stærkeste...)

Link til debatten om FMS!
0
0
Svar på denne tråd

Kender det kun alt for godt
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 18:57
det med at gå 2 skridt frem og så 3 tilbage.
0
0
Svar på denne tråd

Nu bliver i sikkert misundelige.....
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 23:59
....men tidligt mandag morgen kører jeg manden i lufthavnen og sender ham til Grønland for at arbejde i 3 uger ;-D og så glæder jeg mig til, at han kommer hjem igen :-)
Er der nogle, der har en STOR kuffert han skal medbringe, indeholdende en mand eller 2 (i)
Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd

Uha,ja
Forfatter: 
Dato:  17-10-2004 00:22
han måtte godt tage min mand med i 3 uger,gad godt have 3 uger alene.Men helt ærlig så ved jeg at jeg hurtig ville savne ham,for selom jeg ofte har lyst til at sende ham med en enkel billet til mars,så kan jeg vist alligevel ikke undvære ham.De mænd,de mænd hvad er der dog med dem.
Dorte.
0
0
Svar på denne tråd

Jamen June dog...
Forfatter: 
Dato:  17-10-2004 00:49
Hvad er det dog for noget...?

Er helt ked af det på dine vegne. Du er meget velkommen til at skrive hvis du vil.

Det er da det mindste jeg skylder dig efter din hjælp.

Tina & Badullen

0
0
Svar på denne tråd

I har da et HÅB om forandring
Forfatter: 
Dato:  18-10-2004 00:13
Og byggerod... SÅÅK...
Her sker der kun noget, når jeg gør det- og et par år med dårlig ryg/depressioner. Så...

Ja, manden valgte huset- det er fint, lækker natur, udsigt, det mangler bare en handyman og ½ milion!
Nu gider jeg ikke engang *skændes* om det, han vil have lavet: Jeg siger bare ja. Det bliver til ikke-og-en-bønne.

Jeg er ikke handyman, jeg kan lidt med håndværktøj, jeg har pudset væggene i stuen, malet (på trods af, jeg kun er god til *billeder*), men jeg kan ikke klare et nyt stuegulv, køkken og badeværelse. Min ryg vil ikke grave- og jeg kan ikke ordne rør.

June- må jeg låne mukkerten bagefter?! Jeg skal lige have ham til at tegne en STOR livsforsikring.

Jeg vil gerne rode i haven- min kamp mod brombær består. Jeg får fred i sjælen- også midt i den temperede jungle- men jeg vil også gerne have lidt- *have*. Ikke græsplæne (@!#$!!) men køkkenhave og frugthave- og træer. (Udover Ask (@!#$!) og Ahorn (@!#$!!) for ikke at tale om rødgran (@!#$!!!) ).

Nå, manden leder faktisk efter et sted, hvor vi kan låne PENGE. Den ros må han have.

MVH
xtiny

* @Lan plays with his privates.
< Rintaun > ...
< @Lan > I got these new toy soldiers
< @Lan > They are really neat

bash.org

0
0
Svar på denne tråd

Nu har jeg så.....
Forfatter: 
Dato:  18-10-2004 06:22
....kysset manden farvel i lufthavnen {> og sagt på gensyn om 3 uger.
Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd

jeg har fået
Forfatter: 
Dato:  18-10-2004 09:25
en åbenbaring :-)

så han lever endnu :-D

Efter vi i lørdags var til hver sin fest (utroligt sundt at komme ud og se alle de "sidste chancer" der står på lur derude ;-D )

så fik vi igår en god snak om verden og alle dens genvordigheder 8-)

Den fest han var til (herrefest) bestod af gamle skolekammerater og der har han simpelthen lagt kortene på bordet og fortalt om både sin depression og hvordan han har taklet det (eller IKKE taklet det - nærmere 8-) )

og så tog han lige en gåtur på 15 km hjem .. for lige at få tankerne til at falde på plads :-)

Så lige nu håber jeg at hans "andet jeg" er faldet ind under huden igen og visner helt væk ... :-P

og jeg folder så den 5 hovede drage tilbage i hylsteret og lader tingene gå sin gang ...

Og JO!! jeg HAR fortalt ham om ALLE de tilbud der kom i lørdags ;-D :-* og jeg HAR osse fortalt ham at vi var et par stykker der måtte løbe fra baren om morgenen :-P - det var næsten lidt for sjovt :-D

endnu engang tak fordi jeg måtte høre jeres version af "2 skridt frem og 500 tilbage" :-)

Med penge kan man:

Købe et hus, men ikke trivsel.

Købe en seng, men ikke søvn.

Købe et ur, men ikke tid.

Købe en bog, men ikke viden.

Købe en position, men ikke respekt.

Betale en læge, men ikke helbred.

Købe en sjæl, men ikke et liv.

Købe sex, men ikke kærlighed.

June

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt...
Forfatter: 
Dato:  18-10-2004 14:07
Det er dejligt at høre at fornuften hos ham sejrede og han fandt det "jeg" igen som du også kan leve sammen med.

Nogle gange skal der bare ikke meget til for at vælte os kvinder ud af kurs. Og ret ofte skal der temmelig meget til før mændene fatter det! ;-D

Tina & Badullen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider