Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

veer og bleer-mavebilleder
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 21:17
Hej gravide med-hestinder (eller sådan noget)
Jeg synes vi var så mange herinde som var gravide, er det ikke på tide med en update og billeder?? (enten af maver eller guldklumper)

Jeg kan starte:(håber det er ok at der lige er lidt bh med...) :-)
uge 21:

Katja

>o< Alt det, der irriterer os hos andre,
kan føre os til en forståelse af os selv
>o<

klik her
0
0
Svar på denne tråd

Jamen dog,
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 21:41
her iler jeg med to billeder: af maven samt det nyeste billede af min lille guldklump: Albert Philip.

Maven i uge 35:

Det nyeste billede af guldklumpen på fars skulder. Han er 15 uger gammel og er rigtig kær :-)

Din mave ser noget så fin ud, vinklen er lidt forkert for jeg synes maven ser mindre ud end det sidste mavebillede du har på din præsentation. Men yndig er den !

Babyknus fra
Beagle.
0
0
Svar på denne tråd

jo her
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 21:47
kommer mavebilledet:

jeg er nu i uge 34 (33+6) og går imorgen ind i uge 35...

så nu er der ikke længe til i skal se babybilleder :)

Og ja, det er dælme en stor vom jeg render rundt med nu, helt vildt at se billeder af maven ;)

Mvh Sofie Iversen

Hearing the music is just like
seeing the colors of trance
and feeling the power of acid

*Kai Tracid - Trance & Acid*

Tyreengen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Da jeg jo ikke længere
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 22:00
har en mave, så vil jeg da lige sætte et par billeder ind af, hvad der kom ud af maven! ;-)

Og så lige et fra i dag, hvor han ligger på maven.

Hilsen Tina >o<
0
0
Svar på denne tråd

orv manner
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 22:09
Beagle jeg sidder og regner og regner "hmm hvordan kan hun være 35 uger henne når hun har en søn på 15 uger..." Ja der gik lidt indtil jeg fandt ud af fidusen!!! (smarte mig) :-) :-) :-)

Jeg synes ellers min mave er stooor, den er vokset 20 cm i omkredsen og alle tror jeg skal have tvillinger...Jeg viser lige jeres billeder Sofie og Beagle!! Hold da op de er da store (især din Sofie)

Tina jeg håber vores guldklump bliver ligeså guldklumpet som jeres, hold fast en lækker baby!

Katja

>o<

klik her
0
0
Svar på denne tråd

Katja !
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 22:17
Du er helt sikker på vej til amme-hjerne. Du vil opdage jo tættere på fødslen du er, fungerer hjernen på en meget mærkelig måde. Ville bare blære mig med min mave, savner den uendeligt meget ! Det var skønt at være gravid, gør det gerne om igen !!

Vent du nu bare til du kommer til uge 28-30 stykker, så eksploderer maven bare (ikke sådan, men størrelsesmæssigt ja !). Jeg så ikke særlig gravid ud i de første 26 uger, så voksede maven i ryk til jeg endte med den dejlige mave i uge 35. Og den blev ikke meget større.

Sofie: din mave er meget stor. Tvillinger ?? Spøg til side, ved godt du er træt af at høre det dumme ???
Jeg tipper på det bliver en dreng :-) ;-)

Beagle.

0
0
Svar på denne tråd

castor the champ
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 22:19
det billede hvor hun er 35 uger henne var da hun var gravid og det er så vidundert der kom ud af maven, som nu er 15 uger.

på den måde hænger det sammen.

det er nu også en fin mave du har dig værd glad for den ikek er større end den er det kunen have været meget meget værre glæder du dig???

knus fra Sandra.W.

hoppe gerne DV.max 12år skal være rolig og tilredet. dressur:la. gerne lidt springglad.være 100%rask. trafiksikker.min 160 i stg. gerne grov af bygning. max 20.000kr kun sønderjylland
0
0
Svar på denne tråd

Beagle...
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 22:24
jo du kan tro jeg er træt af det spørgsmål ;)

og jeg tror nu osse selv det bliver en dreng, jeg har nemlig drømt det blev en dejlig lille lyshåret dreng :)

Spændende og se når han? kommer ud ;)

Mvh Sofie Iversen

Hearing the music is just like
seeing the colors of trance
and feeling the power of acid

*Kai Tracid - Trance & Acid*

Tyreengen.dk
0
0
Svar på denne tråd

heeeey jeg vil også
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 00:11
være med godt nok er jeg i uge 21 nu ....
og det her billede er jeg 15 uger henne .....

og jeg har taget 10 kg på nu....

værsgo .. og jaaa jeg led af jern manglen ...
så jeg er lidt bleg og træt at se på !!!
(MIN FAMILIE OG JEG ER DE HELDIGE EJERE AF DEN SMUKKE FØLBASSE SKOVLUNDEGÅRDS BECARDI..)
0
0
Svar på denne tråd

må lige opdatere
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 00:19
at det er barn nr tre jeg venter ,,,,,

her er den ene på 5 snart 6 år
jessica

Og her er isabella 8 snart 9 år ...

(MIN FAMILIE OG JEG ER DE HELDIGE EJERE AF DEN SMUKKE FØLBASSE SKOVLUNDEGÅRDS BECARDI..)
0
0
Svar på denne tråd

Her er
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 10:44
min mave...

Jeg er 31 uger + 4 dage henne. Undskyld kvaliteten men det er lidt svært at tage et ordentlig billede når man selv skal tage det.

0
0
Svar på denne tråd

rikke hej
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 11:42
hvornår begyndte du at få de stræk mærker..???
Jeg er i uge 21+0 idag .. og jeg har ikke nogen strækmærker endnu....

0
0
Svar på denne tråd

Louise, ang.
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 12:00
strækmærker. Jeg var gravid helt til 38+3 hvorså jeg blev forløst ved kejsersnit. Fik ikke een eneste strækmærke :-@ Gjorde intet for at undgå det. Maven passede sig selv og jeg sørgede for at have det godt og spiste sundt.

Min mor siger det er enten hormonelt betinget eller arveligt. Hun har set det fra 1. trimester til 38. uge.
Så det kan også være du slipper for det.........

Sjovt nok fik min storesøster viiiiildt mange grimme strækmærker og min mor fik ingen. Man kan ikke se på hende hun har fået 4 børn.

Ellers er det også en yndig topmave du har dig og sikken nogle hjerteknusere du har dig (dine to piger).

Kram fra
Beagle.
0
0
Svar på denne tråd

Louise
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 12:42
puha det er lang tid siden. Det var omkring samme tidspunkt som maven begyndte at vokse. Ca. uge 25. Jeg har altid haft problemer med strækmærker, hvilket min mor i øvrigt også har. Desværre er det jo noget man må leve med. De er alså ikke kommet fordi jeg har taget en masse på i vægt, har pt taget omkring 5 kilo på i det hele.

Min veninde som lige har født fik ikke nogen strækmærker overhovedet, heldige asen.

Det kan jo være at du er en af de heldige som slipper...
0
0
Svar på denne tråd

Mave-medley
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 14:31
Hejsa

Nu nærmer finalen sig for mit vedkommende. 3 uger til termin. Jeg indrykker lige et helt medley:

Uge 23 - haha jeg synes selv jeg var så tyk - nu er jeg blevet klogere :-)

Uge 27 - der sker en del på 4 uger

Uge 31 - fy for pokker, hvor bliver jeg stor

Uge 37 - billedet er taget i går. Heldigvis er jeg ikke blevet væsentligt meget større siden uge 31, det var lige ved at gå stærkt nok en overgang, men maven er sunket og navlen er poppet ud ;-)

KH

Katja
0
0
Svar på denne tråd

Louise...
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 16:31
Mht strækmærker...

Så er det ikke alle, der får dem...

Jeg fik ikke en eneste. Min mor har heller aldrig haft nogen, og hun har været gravid tre gange.

Nogen mener, at det er arveligt betinget, om man er disponeret for det eller ej, så prøv at spørg din mor :-)

Jeg brugte så også mavecreme fra Matas til min mave, så jeg vil da også gerne tro, at det har gjort en forskel.

Min veninde, der nu har en dreng på 8 måneder, gik 14 dage over tiden med fødslen - og hun fik først strækmærker to dage efter hendes terminsdato...

Så med lidt held får du dem slet ikke :-)

MVH Tanja
0
0
Svar på denne tråd

Også mig
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 17:24
Ja jeg fik aldrig lige taget nogle deciderede mavebilleder, da jeg virkelig haaader at se mig selv på billede. (det går dog lidt bedre efter jeg har smidt de første 23 kilo, selvom der stadig er et stykke vej endnu) Istedet lavede vi en gipsafstøbning af min mave. Jeg fik aldrig sådan en rigtigt stor gravidmave, jeg fik nærmest bare en bilring omkring livet. Øv.

Og, nåh ja, nu er det jo for sent at tage billeder af. Jeg har aldrig fået det skrevet herinde, men vi fik en lille pige den 16. juli. Hun er kommet til at hedde Líney Sif Sæmundsdóttir.

Jeg har lavet en hjemmeside til hende, hvis I er interesserede ville jeg da blive meget rørt over hvis i gad gå ind og kigge på den.

Den er her

Her er vores lille bebs
Með kveðju
Anne Thomsen
0
0
Svar på denne tråd

ammehjerne
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 18:18
Ja jeg ved jeg har fået ammehjerne, gisp jeg skal til eksamen om 2 uger og min hjerne kører kun på baby-frekvens...

Sandra: Ja jeg glæder mig helt vildt, 9 måneder er lang tid når man bare venter på DEN dag endelig skal komme...

Louise: Hvornår har du termin? Vi ligger da ret tæt tror jeg, jeg har 1 marts.

Katja: Jeg er stadig vild med din mave, håber også min bliver så flot som din, det er bare så spændende hvad der kommer ud! Ved i om det bliver en dreng eller pige??

Katja

>o<

klik her
0
0
Svar på denne tråd

Strækmærker
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 19:21
Jeg så en af landets førende hudlæger i "Lægens Bord" en dag og han forklarede at det IKKE er arveligt, at det ikke har noget med hormoner at gøre og at man IKKE kan forebygge eller behandle med nogen form for creme.

Det er et bestemt lag i huden der er mere eller mindre elastisk fra den ene kvinde til den anden - kan ikke huske hvad laget hedder, men jeg ved i hvert fald at det aldrig kan hele når først strækmærket er der.

Han fortalte en masse om forsøg med alverdens cremer og ikke et eneste af dem havde en beviselig virkning - faktisk var der flere af de kvinder der brugte de dyre cremer, der fik mange strækmærker og omvendt.

Jeg fik selv MANGE strækmærker under graviditeten med Filippa - håber min maveskind har strukket sig så meget, at jeg slipper billigt denne gang.

Mht. mavebillede, så vil jeg lige få Bo til at tage et nyt af mig om lidt...
0
0
Svar på denne tråd

Min mave
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 20:02
Her er så mit nyeste bud på en tyk mavse ;-) Det er lige præcis 7 min. gammelt og jeg går ind i uge 24 på mandag.

Det er Filippa der er med på billedet hvis nogen skulle være i tvivl - hun er 16½ md. Billedet er taget på hendes værelse, der er indrettet som en have med blomster, bier, blomster og det græs jeg selv har malet hele vejen rundt ;-)
Billedet hvor hun er med på er taget fra en forkert vinkel så man ikke ser maven så godt, men syntes I skulle nyde synet af mine to guldklumper sammen *ss*

0
0
Svar på denne tråd

Det kommer og går...
Forfatter: 
Dato:  17-10-2004 10:30
det med ammehjernen. Jeg var også ret skør en overgang, men nu har jeg ligesom fået nok og er begyndt at tænke på andre ting (ind i mellem). Jeg tror det er tegn på at jeg er "klar" og at alle indkøb og forberedelser er på plads. Det eneste jeg gerne lige vil nå er et arrangement om amning på jordemodercentret på onsdag.

Katja: Tak for komplimenten. Jeg har været heldig med min mave og har fået mange roser af alle mulige folk lige fra min chef til vildt fremmede. Jeg har (endnu?) ingen strækmærker og det er jeg selvfølgelig meget glad for. Vi kender ikke kønnet, så det er spændende. Som jeg skrev i et tidligere indlæg har jeg en fornemmelse af at det er en dreng, men jeg har kun drømt om kønnet én gang og da var det en pige. Jeg så endda hendes ansigt - spændende ikke?

Mht til strækmærker, så er min veninde er lige blevet opereret for hængende og ødelagt maveskind. Hendes mave lignede et månelandsskab efter to graviditeter. Hun er på ingen måde overvægtig eller har været det, men skindet hang bare, som en pose langt ud over trussekanten eller ud under trusserne ved benene afhængig af, hvor hun trak det hen!! :-(. Jeg er meget spændt på at se resultatet, når hun engang bliver pakket ud af alle forbindingerne og sårene er helet op.

Kh

Katja
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider