Må og skal ud med det... wauuuuuuuuuuuuuuuuuu..... dagen oprandt hvor jeg skulle ud til Icewife og se EMMA.. Hvad skal jeg skrive/sige ud over at EMMA er ultimativet den STØRSTE tinker jeg har set og jeg har immervæk set mange heste incl. tinkere (hos bla. Jan og Lisbeth Holm) Jeg er selv en høj kvinde på 178 cm, men EMMA er en "kæmpe" men SÅ smuk i sine bevægelser og så flot i sine farver at jeg endnu flyver på den lyserøde sky.... med sine lidt over 3 år er Emma ved gud en lækker pige sød rar og frem for alt godmodig..
Da datteren og jeg kom derud så vi straks Emma tone frem på marken, vi glemte begge at vi faktisk burde være høflige og hitte Icewife + familie først.. he he
(gjorde vi altså også

)
At møde Icewife var lidt underligt egentligt for der var SÅ mange ting som var i lighed med mig selv at det var lidt uhyggeligt.. Icewife har fødselsdag tillige med min den yngste og vi er af samme årgang, samme smag i godt og vel ALT, og vi ku snakke

Håber ørene sitter endnu.. Især på manden stakkels ham he he he.... Vi takker for nogle dejlige timer hos jer og håber at et bånd er blevet skabt imellem os alle sammen, syntes det gik forygende nemlig...
Har endda besluttet at får jeg den ære at få tilbudt EMMA`S kommede føl takker jeg bestemt ikke nej, og slet ikke hvis Hurricane blir den udvalgte...

Vi måtte sige pænt tak for i dag da vi har aftale til anden side,selv om jeg kunne bruge flere timer endnu på snak og hygge og EMMA, hun er uha det er hun DEJLIG OG SMUK....