Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

hvad folk dog vil vise på TV
Forfatter: 
Dato:  30-09-2004 10:18
var der nogen der så det nye program i går ?? RENT HJEM i du milde tænker man så... hvem i hulen vil vise sit total tilgroede hjem frem ?? med sommer fuglelarver i badesvampen og tonsvis af hundehår og andre store og små ting liggende og flyde over alt.. jeg ville ikke lægge hus og navn til et kamera der mosede langs mine paneler, på trods af at jeg ikke bor til nærmelsesvis så ulækkert som de 2 søskende...
hvad får en mor til at indstille sine 2 store børn til et sådan program og hvad få folk til at deltage ??? ville I deltage for at få en hovedrengøring ??

Sussie

0
0
Svar på denne tråd

Aldrig i livet
Forfatter: 
Dato:  30-09-2004 10:22
om jeg ville deltage i sådan noget selvom guderne skal vide at mit hjem sikkert godt kunne trænge til det. Samtidig synes jeg at især den ene (oldfruen) var skrækkelig og patroniserende og hvis hun ikke var flygtet i rædsel herfra, var hun blevet smidt ud :-)

Nej, jeg synes efterhånden at mange af de programmer er for meget, men folk bestemmer jo selv og de sendes og laves ikke, hvis der ikke både er seere og medvirkende til det...

Wintec islændersadel sælges. Delvis monteret.

2000 kr, billeder kan mailes.
0
0
Svar på denne tråd

Så ikke det hele
Forfatter: 
Dato:  30-09-2004 10:24
havde travlt med at få manden dopet ( kæmpe fibersprængning i lænden , ja han har været ude og gå en tur ,tror jo ikke på boksro :-)

Hvad der får folk til det ???
Måske håbede fru mor på at de blev så pinlige at de ville gøre det bedre fremover .
Ellers så er min opfattelse at " folk " er blevet vildt skærmliderli.e .

Hans replik med at han gjorde ikke rent , fordi det var ikke spænende ??? Nej det ved vi sgu godt .
Viser jo også bare hvor bøvede han er ...

Illum
0
0
Svar på denne tråd

Ja jeg krummede
Forfatter: 
Dato:  30-09-2004 10:39
tæer! Hold da k... hvor var det pinligt!
Det var da heller ikke studenterhuen der havde gjort dem platfodet!
Nej, tænk at udstille sig på den måde! Og tro mig, der blir da heller ikke gjort rent fremover!

Øh, mon også de synes at det er kedeligt at gå i bad?

Stakkels hund! Tænk at bo i sådan en svinesti!
Rigtige kvinder er gift med en cowboy

Brudekjole sælges

0
0
Svar på denne tråd

jeg så det
Forfatter: 
Dato:  30-09-2004 10:40
og hold da kæft hvor var det klamt!!!

Ja vi har da heller ikke det reneste hjem, men vi har da ikke sådan et rod og slet ikke tilnærmelsesvis så beskidt!

Jeg synes det var så klamt med alle de hundehår OVER ALT, jeg mener vi har 4 indekatte, der fælder året rundt, og vi har sq da ikke så mange hår over det hele?

De havde da ikke støvsuget mindst et halvt år!

det mest ulækre var den der svamp der var helt brun og fyldt med larver, havde de virkeligt vasket sig med den *føj*

Puh, jeg sad bare og væmmedes, jeg håber da ikke de efterfølgende programmer viser noget der er værre, så er folk sq for ulækre!

Mvh Sofie Iversen

Hearing the music is just like
seeing the colors of trance
and feeling the power of acid

*Kai Tracid - Trance & Acid*
0
0
Svar på denne tråd

Selvom Vi godt kunne
Forfatter: 
Dato:  30-09-2004 10:41
Bruge en hovedrengøring, så ikke om jeg ville udstille mig for den måbende offentlighed på dén måde. Nej tak.

Jeg har godt nok også "system i mit rod" (det tog års slid at vænne mig til at lægge ting på plads, "hvor jeg ville lede efter dem" (I).

Men der er forskel på rod fordi, man bruger sine ting- også på snavs og skidt. Man må godt kunne se, at der bliver vasket gulv af og til.

Jeg ved ikke, hvad der får folk til at udstille hinanden på den måde, hvis man ikke har kunnet bibringe sine børn en idé om orden, så er det lovlig sent- og en akavet måde at gøre det på. Men de virkede nu heller ikke som om, de havde opfundet krudtet...

MVH
xtiny

* @Lan plays with his privates.
< Rintaun > ...
< @Lan > I got these new toy soldiers
< @Lan > They are really neat

bash.org

0
0
Svar på denne tråd

uuurrk...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2004 10:44

Jeg så ikke programmet, men jeres beskrivelser er nok til, at jeg kan se det for mig - bvadr.

Må dog indrømme at programmerne på BBC-prime, med dem som ikke kan rydde op og har fyldt huset med skrammel (life-laundry), syntes jeg er morsomme. Det er da godt at se at der er nogen som roder mere end mig ;-D

MVH Lisbeth
0
0
Svar på denne tråd

En fordel
Forfatter: 
Dato:  30-09-2004 10:47
var der i hvert fald ved det program.
Jeg plejer at synes, at der er ret beskidt hjemme hos os, med to store hunde og to katte. Juhuu, jeg har opdaget, at det slet ikke er så slemt. ;-D
Hilsen Helle - Mimi

De som er kloge og som har hjerne begriber aldrig nogenting.

Peter plys
0
0
Svar på denne tråd

fatter ikke
Forfatter: 
Dato:  30-09-2004 11:21
at man overhovedet laver et program i TV om at gøre rent? Jeg gad ikke tænde for det.

"Æsler er bare dejlige"
0
0
Svar på denne tråd

Så det godt
Forfatter: 
Dato:  30-09-2004 11:32
ADR.....selv om der pletvist i perioder godt kan ligne lidt hjemme hos os....vi tog selv den store rengøring for et par uger siden og "holder" det nu.
Man ernok ikke for god til normalt at komme helt ud i hjørnerne og om bagved osv når man gør rent til dagligt.

Men nøj hun skal ikke blande sig i om en hund der altid har været vant til at komme i møblerne må fortsætte med det. Det bestemmer ejerne.

Kunne godt tænke mig turen men ikke som et tv-program.

Hader også rengøring som pesten men jeg gør det da.

Mvh Tina
0
0
Svar på denne tråd

Hvad bliver mon det næste emne....
Forfatter: 
Dato:  30-09-2004 12:31
....for en programserie på tv ?? Synes næsten ikke det kan blive værre :-* Tænk at udstille sit eget afkom på den måde, det siger da en del om opdragelsen eller mangel på samme ?:-)
Vi har aldrig lidt af rengøringsvanvid, men jeg siger som flere også har skrevet, at man godt kan have det lidt "organiseret rodet" uden at der er møgbeskidt.

Hellere lidt skidt i krogene end et rent Helvede ;-)

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd

Noget lidt andet.. for.. HVEM...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2004 13:05
... er det der bor sådan??

Hvorfor er det "ok" at svine bare fordi man har dyr?

Mange opdrættere (hunde) bor simpelhen bare SÅ ulækkert - jammen så gør dog noget siger jeg bare - hvad er det for et hjem at vise frem til hvalpekøbere, sin familie og i særdeleshed selv bo i??

Forstår ikke hvorfor et pænt, rent og rytteligt hjem ikke er at foretrække..

Gitte
Uden for mine vinduer går den gule Balder og den broget Jack D. - det er da lykken at se på :-)

:-D Omgå dyr med hjertet på rette sted

KÆLEDYRSKOMPAGNIET
0
0
Svar på denne tråd

Gitte...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2004 15:03
Det har vel ikke en fløjtende fis med at gøre om man har dyr eller ej. Folk er bare forskellige og det kan og skal man jo altså ikke blande sig i.

Jeg bor ikke specielt rent, men det skal andre ikke blande sig i. Andre har det værre end mig og andre har det klinisk rent, så hyggen ligefrem vaskes væk. Det er deres valg.

Mine heste står rigtigt godt; skal jeg så blande mig i om folk muger hver dag, om de får 1 eller to baller halm eller så meget andet? Så længe dem, der skal bo der trives (mennesker eller dyr) så må det da være det vigtigste.

Personligt ville jeg vælge at købe hund fra et sted, hvor der var lidt beskidt og hundene var inde fremfor et pinligt rent sted hvor hundene ikke var en del af familien/huset på samme måde. Så findes der jo så igen de folk, der på magisk vis kan holde et hus med 4 hunde og små, rodende børn pinligt rent. Dem er der bare ikke så mange af og jeg er i hvert fald ikke en af dem.

Louise (som har set hundefolk der har haft det rent og folk uden dyr, der har haft det beskidt..og i det store hele er fløjtende ligeglad så længe de trives)

Wintec islændersadel sælges. Delvis monteret.

2000 kr, billeder kan mailes.
0
0
Svar på denne tråd

Hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  30-09-2004 21:52

Jeg har altid sagt, at man ikke bør have det værre - end man kan nå at ordne det på en times tid ....

Altså et arbejdshold på 8-10 mennesker. ;-D

Men efter at have set udsendelsen - så synes jeg faktisk slet ikke, at det er så "sjovt". ;-)

Een ting er, at jeg ikke FATTER, at folk kan trives med så meget skidt - men jeg fatter bestemt heller ikke, at man vil optræde i TV med sin elendighed. (n)

Men sår'n er der jo så meget ... 8-)

Venlig hilsen
Nina
0
0
Svar på denne tråd

Så det også
Forfatter: 
Dato:  30-09-2004 22:31
Så det også, af mangel på andet at lave, og tænkte, at de da bare skal blande sig helt uden om, hvorvidt hunden må komme i sofaen eller ej, og om der roder på en del af køkkenbordet.

Jeg er hamrende ligeglad med, hvor rent eller beskidt folk har det. Bare der ikke er levende, så miderne kravler ind til naboerne.

Det handler om at trives med det man bor i, ikke hvad andre synes man burde trives med. Jeg trives fx ikke i et klinisk rent hjem, hvor der ikke må rode, og der ikke må stå et thekrus i vasken, eller ligge en avis på bordet. Og sådan er vi alle så forskellige.

Life Laundry ser jeg også :-)

Det er et helt andet koncept. Der kommer de ind til sagens kerne. Om hvorfor, de medvirkende ikke kan få smidt de ting ud, der fylder huset helt op.

Ni ud af ti viser sig at være nogle stakler, der kompenserer for et manglende indhold tidligt i deres liv, ved at samle ting og sager og have 200 ens tørklæder, eller hvad de nu bare MÅ have hver gang de ser det.

Til dem der ikke kan se BBC Prime, er det nok på sin plads at oplyse, at imens der bliver sorteret og smidt ud og solgt fra på hhv. auktioner og loppemarkeder, bliver en del af huset sat i stand, så de kan bruge de rum, der hidtil har været fyldt op af skrammel. De penge der så kommer ud af det fra salg, får personen selvfølgelig. Ofte er det beløb med til at realisere en gammel drøm.

"Life Laundry" vinder klart over "Rent Hjem" :-)

Tina
If I hide myself wherever I go, am I ever really there? - BNL

0
0
Svar på denne tråd

Endnu engang...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2004 00:11
...kan man undre sig over fjernsynsudbuddet og hvad folk vil gøre for at blive en del af det..

Hold da op! hvor er jeg glad for at jeg har smidt mit fjernsyn ud - tænk alt det jeg ikke går glip af.

Næh, skal man rydde op, så prøv engang at kyle fjernsynet ud - se DET giver både tid og lyst til læsning og meget andet, som man ellers ikke gør, fordi man sidder klistret til skærmen...

BEFRI DIT LIV - SMID TV´et UD! (y)

PJ

"Det er en frygtelig Historie!" sagde en Høne, og det omme i den Kant af Byen, hvor Historien ikke var passeret. "Det er en frygtelig Historie i Hønsehuset! jeg tør ikke sove alene inat! det er godt at vi ere Mange sammen paa Hjalet!" - Og saa fortalte hun, saa at Fjedrene reiste sig paa de andre Høns og Hanen lod Kammen falde. Det er ganske vist!" (H.C.Andersen)
0
0
Svar på denne tråd

Ja, føj da hvor var det klamt...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2004 07:30
at nogen kan holde ud at have det så beskidt. Men det lykkedes mig faktisk at bruge denne udsendelse konstruktivt. Som mor til tre dejlige men bestemt ikke rengøringsglade unger, så kunne vi jo sammen se hvad der egentlig sker på ens værelse når skidtet får lov til at hobe sig op.
Jeg har altid sagt til ungerne at jeg godt forstår at det ikke er sjovt at gøre rent og rydde op. Man må tage sig i nakken og skrue op for musikken og så fortsætte til man er færdig - der er ingen andre udveje. Ungerne var virkelig rystede over den her svinesti, de her mennesker kunne holde ud at bo i. Så jeg tror godt de kunne se fidusen i at få fjernet nullermændende hen ad vejen.
Samtidig fik vi så også slået fast at vi ikke skal have hund. Det gider jeg simpelthen ikke igen. Jeg har engang haft en New Foundlænder - en dejlig hund, men pludselig kunne jeg erindre hvor meget den egentlig sviner med savl og lange sorte hundehår.

Og jeg fatter slet ikke hvad der får to unge mennesker til at stille op til skideballe af en selvhøjtidelig oldfrue for åben skærm. At udstille sit kiksede liv på den måde. med den baggrund de begge havde, folkeskolelærer og militærmand så må man undre sig. Militæret er det ikke noget med disciplin? Folkeskolelærer - kræver det ikke ordenssans og at være rollemodel for de små? Ja, jeg spørger bare.
0
0
Svar på denne tråd

Man behøver vel ikke
Forfatter: 
Dato:  01-10-2004 21:42
Man behøver vel ikke undre sig over hvorfor de laver der her programmer, for der er tilsyneladende seere til dem. Se bare hvor mange herinde der har set programmet ;-D

Jeg så kun de sidste 5 min. men jeg så nok til at vide at det var endnu et kopi program fra England. Det er vel 1 års tid siden det kørte derovre, kan bare ikke liiige huske hvad det hed nu 8-)

Men man kan da undre sig over folk her lyst til at udstille sit eget svineri på den måde

Camilla

Der er ikke noget jeg ikke kan, kun noget jeg ikke har lært endnu.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider