|
|
| 2 jobs - kan det gå..? |
| Forfatter:  |
Vicksen |
| Dato:  |
25-09-2004 09:57 |
|
Hejsa..
Jeg skal til jan. starte på bygnings maler udd. efter efter 3 mdr skal jeg i praktik.
Jeg over vejer rimmelig meget og forts i kvickly hvor jeg er nu på fuldtid..
altså så vil jeg fortsætte på deltid ca 3 dage om ugen sådan at der stadig er tid til dyr og kæreste.
Er der nogen af jer der har erfaring med det om det kan gå eller hvad.. lige nu ser alt jo lysrødt ud og alt ser ud til og ville kunne gå, men en anden ting er jo realitet.
Håber på evt gode råd og erfaring..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis du ikke har |
AnjaFP |
25-09-2004 10:03 |
|
noget imod at nogle dage kun går med skole og arbejde, så kan det sagtens lade sig gøre.
Hilsen, Anja 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et svar fra en bygningsmaler. |
Susanne K |
25-09-2004 11:27 |
|
Det kan måske gå under uddanelsen,men jeg vil ikke fortrække det.
Det er ikke en speciel krævende uddanelse hvis man følger med fra starten,men man skal ikke misse ret meget før det går galt.
Du skal jo op til prøve i nogle forskellige fag efter hver endt periode og det er vigtigt du hænger godt i,ellers kommer man hurtigt bag efter og det giver bagslag i den sidste ende.
Jeg tog uddanelsen i aalborg og jeg troede at det var nemt, men jeg blev klogere det er nogle hårde folk der bedømmer ens ting,så hvis jeg var dig vil jeg konsentrere mig om uddanelsen og få nogle gode karakter.
Er der noget du vil vide om med henblik på uddanelsen, så spørger du bare.
Vh.Susanne.
"Det er ikke den erfarne træner,der kan få en hest til at optræde,det er den erfarne træner,der kan få en hest til at ønske at gøre det."
Lækker tophest sælges.(mere info på min præsentation.)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet