Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Kan ikke tænke
Forfatter: 
Dato:  23-09-2004 15:08
Jeg føler mig ret forvirret for tiden. Mærkeligt at skrive dette, men måske hjælper det lidt.

Jeg er en gift kvinde på 23 år, og jeg elsker da min mand, men....føler lidt at gnisten er væk og at vi ikke har så meget til fælles mere. Men ikke noget truende, bare lidt kedeligt og trist. Så er jeg jo startet på HF også er der jo denne her lærer. Ja det lyder som en kliche :-D....men jeg ved ikke hvad det er, han har bare et eller andet som jeg enormt godt kan lide. Jeg kan udfra hans opførsel gætte mig til at det er gensidigt...stort problem! For det er jo total "off limit", og jeg har ikke til hensigt at begynde på noget overhovedet. Min lærer giver mig bare en følelse jeg ikke har oplevet i rigtig lang tid. Han udstråler noget jeg savner rigtig meget fra min mand, og det er nok her det begynder at blive "kriminelt", når man savner noget, som man ikke får derhjemme 8-).

Jeg prøver helt bevidst at lade være med at tænke på ham, og sørger for ikke at udsende nogle signaler der kan misforstås. Men tager mig selv i at sidde i bussen på vej hjem fra skole, og smile for mig selv når jeg tænker på min lærer :-@....jeg er temmelig forvirret, for jeg elsker min mand, og føler vi har noget at bygge på. Men tit føler jeg alligevel et stort tomrum...paradoksalt!! Hvad skal jeg gøre for at få min lærer ud af hovedet?

Måske et mystisk indlæg, har det lidt mærkeligt med at skrive det. Men har lige brug for et godt råd her ;-)...

Hilsen Lisette og Flødebollen
(i) Intet er så dårligt at det ikke er godt for noget (i)

0
0
Svar på denne tråd

Nyd det
Forfatter: 
Dato:  23-09-2004 15:14
Der er intet så skønt som små sommerfugle og lyserøde skyer og en grund til at gå i skole....

Lad læreren gøre din hverdag lidt mere positiv så du smiler lidt mere...og så lad det blive ved det i lang tid.
Skoleåret er jo først lige begyndt og en forelskelse kan hurtigt dampe af.

Måske viser han nogen rigtigt trælse sider af sig selv lige pludselig eler det blomstrer op derhjemme.

Så i første omgang synes jeg bare du skal se om din interesse holder. Så bliver det måske klart for dig om du mener noget med det og så må du jo gøre hvad der nu skal gøres.

Men lige nu skal du bare nyde et solstrejf i hverdagen :-)

Mvh Tina
0
0
Svar på denne tråd

TinaStormy
Forfatter: 
Dato:  23-09-2004 20:47
Jamen det vil jeg da prøve på så.... hvis man dog bare ikke gik rundt med dårlig samvittighed 8-)...men egentlig har jeg jo ikke noget at have dårlig samvittighed over...

Eejj altså :-D...

Hilsen Lisette og Flødebollen
(i) Intet er så dårligt at det ikke er godt for noget (i)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider