|
|
| endelig tyk! (mavebillede) |
| Forfatter:  |
klara |
| Dato:  |
18-09-2004 21:39 |
|
nu skal i altså se, hvor tyk jeg er blevet... for lige godt to måneder siden vejede jeg 64 kg med en talje på 73 cm, var i supersportsform, løb 5 km om dagen og svømmede hver anden dag foruden at jeg red... da vidste jeg selvfølgelig heller ikke at jeg var gravid...
nu... er jeg lige på vej ind i 18. uge og + fire kg fra oprindelig kampvægt... desuden plus25 cm i taljen og nu... har maven endelig fået så meget facon at folk ikke er i tvivl (er hun gravid eller bare ved at blive noget fed i det?)... ej, jeg synes den er så fin! men det er lidt som at være blevet klippet eller have fået nye briller. når jeg går forbi et sted og ser mit spejlbillede, så overrasker profilen mig! *LOL*
jeg har haft det så godt, og jeg mærker ikke maven, så det er lidt som om det er sat på uden at gå ud over mobilitet eller overskud... *LOL*
det var svært at blive gravid, men det er nemt at være det... piece of cake so far ! (ja, jeg ved godt, det nok skal blive drøjt til sidst, men lad mig nu lige juble over hvor godt det går lige nu! *SS*)

|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aii hvor fint |
|
|
Aiii Klara hvor er du bare fin!! Du er da mega stor, men det er bare flot.Jeg troede jeg var vokset meget med mine 12 cm og 1,5 kg, jeg går ind i uge 19 mandag, skal endda scannes imorgen. Hvornår har du termin? Jeg har 22 feb..
Her er min mave uge 18:
Katja Alt det, der irriterer os hos andre, kan føre os til en forståelse af os selv klik her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ha ha... tak castor.. |
klara |
18-09-2004 22:01 |
|
jeg har termin 28/2... jeg var sådan lidt... jesus allerede fire kg... og jeg har spist superfornuftigt... altså noget mere end ellers, men i cornflakes, ymer og rugbrødsmadder, ikke junkfood og sødt... så jeg synes måske det var vel meget i betragtning af hvor langt der er igen! men jeg læste! ... jubbbbiiiii... en bog af en jordemoder, en generel tommelfingerregel er at ved 20.-22. uge har man taget halvdelen på, af det der kommer på helt frem til termin (selvfølgelig forudsat at man var normalvægtig ved starten, og ikke har brugt de første tre måneder på at voldbrække sig ved hver given lejlighed og dermed har tabt sig!)... og så synes jeg ikke det er så slemt
din er også rigtig flot!, men lidt uhyggeligt billede... med sådan en hovedløs dame!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe nå ja |
|
|
Hehe nå ja der mangler da et hoved!  (det er jo heller ikke det vigtigste i denne sammenhæng)
Hvis den bog passer så skal jeg da snart til at tage på, jeg er snart i uge 20 og hvis jeg kun tager 3 kg på hele min grav. ja så er det da vist enten et dårligt tegn, eller ualmindeligt heldigt!!
(Ja man bliver lidt skør med de billeder, især nu hvor man ikke bare er "fed", det er skønt!!)
Katja Alt det, der irriterer os hos andre, kan føre os til en forståelse af os selv klik her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da helt op |
Diane Ellefsen |
18-09-2004 22:57 |
|
Det må jeg nok sige - hvis jeg ikke vidste det var dig er jeg ikke sikker på, at jeg kunne kende dig
Hilsner Diane Verden er ikke sort/hvid
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ih den er flot |
|
|
og osse din castor, men nu kender jeg jo "klara" og er vant til at se hende i den "slanke" udgave.
d. 28/2 niels var også sat til den dato, men da han var et planlagt kejsersnit og lægen skulle på ferie fik jeg lov at bestemme at det skulle være den 21/2.
i ønskes mange gange tillykke, jeg har vist ønsket dig det før men gør det gerne igen
hilsen beritLad være med at gå bag mig, jeg er ingen leder. Lad være med at gå foran mig, jeg er ingen taber. Gå ved siden af mig, for jeg er din ven. jeg har set lyset!! har du??hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sikke en |
Sofie*Herkules* |
19-09-2004 08:39 |
|
fin mave
jeg er selv i uge 31 nu, så render osse rundt med en ordentlig vom efterhånden
Glæder mig til alle de baby billeder der efterhånden vil afløse mavebillederne
Jeg skal da i hvert fald vise jer min baby når den er født
Mvh Sofie Iversen
Hearing the music is just like seeing the colors of trance and feeling the power of acid
*Kai Tracid - Trance & Acid*
Fjordhest sælges. Se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke alle |
jeanetteE |
19-09-2004 11:35 |
|
Jeg selv har termin om 7 dage, så jeg glæder mig helt vildt efterhånden. Plus 17 kg, weee men nu syntes jeg så godt nok heller ikke det er skægt at være gravid længere.
Mavebilleder skal nok komme på et tidspunkt, skal bare lige have scannet dem ind først.
JeanetteE & hendes welsh
Ingen er smukkere, end den som ser skønheden i andre
1 vallak & 1 hingst sh-ponyer byttes for en havetraktor eller et stævneskab..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *fniiis* |
|
|
Tillykke med maverne!
Men sidder bare og tænker, at sådan kunne jeg da også se ud, hvis jeg spilede maven godt ud *griner*
Held og lykke med graviditeterne!
Med venlig hilsen Lise Rohden
*** Enghøjs Ponyclub - den smukkeste ridelejr og de dejligste ponyer! *** ~~~ Amager Ponyklub/Amager Rideskole - der er kun minderne tilbage nu ~~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| He he Lise |
Lilar |
19-09-2004 14:35 |
|
Sådan ser jeg ud UDEN at spile maven ud - og jeg er altså ikke gravid!! Men jeg ér altså i gang med at tabe mig...
Tillykke til alle dem med maverne! Det er lidt spændende at følge med i
Linda.
Jeg har ikke altid ret - men jeg tager aldrig fejl Medlem af Pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere Medlem af FHK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| meget stor forskel |
klara |
19-09-2004 14:47 |
|
jeg vejer faktisk det samme nu, som jeg gjorde sidste vinter. jeg havde haft en skade og været inaktiv ret længe. så hele foråret gik med sport og en fornuftig kost, og så blev jeg rimeligt smækker (blev jo gift i juli og ville godt se godt ud ved den lejlighed) så den her vægt har jeg haft før... men da sad det sørme noget anderledes... på røv og lår og mave og arme, men noget mere blødt blævret og bøjeligt end den her hårde fodbold-mave der sidder lige midt på! bagfra kan man ikke se jeg er gravid, der går jeg stadigvæk pænt ind i livet.hesten kan også bære mig uden at klage... endnu! *S*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikke en fin |
|
|
mave du har...
Jeg går ind i min 28. uge i morgen og har taget 2,5 kilo på... men ok jeg er også ret overvægtig, så jeg må helst ikke tage for meget på. Det skal jo af igen...
Jeg må snart få taget nogle billeder af min mave...
Pøj pøj med maven
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| flot mave |
|
|
Tillykke, Sidse, sikke en flot mave du har.  Du må sætte nogen billeder ind af bebsen, når det kommer så vidt. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maver.. |
Bineline |
20-09-2004 09:58 |
|
Hejsa..
ja hvor jeg misunder jer... maver og bryster som er flotte og spændte.. Her er det deller og to nylonstrømper med hver sin 5 i... Fødte min lille guldklump for 2½ mdr siden og savner min mave.. men vil ikke bytte min lille knægt med nogen for det er det bedste der er sket.. men man mangler noget foran og man vil ta sig selv i mange gange at lige kæle kærligt for maven men den er ikke spænstig mer.. Nu kæmper jeg bare med de sidste 8 kg som jeg mangler at tabe.. tog 18 kg på under min graviditet..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit bidrag |
Katja |
20-09-2004 12:18 |
|
Hejsa
Hermed mit bidrag fra uge 31. Jeg er i uge 33 nu. Nyt billeder kommer snart. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
Hej .. Rigtig mange gange tillykke til alle jer med maverne..
Jeg fik selv en lille pige for 5 mdr. siden og gud hvor er hun dejlig. Jeg tog 18 kilo på og var en af dem der var heldig, jeg kunne tage hjem i mit eget tøj, fra før graviditeten.. Men ak og ve har tabt mere end hvad jeg vejede før.. Er ikke andet end en pind.. Det er ikke altid nemt.. Men til gnegæld er hun en lille tyksak.. Og jah bare hun har det godt..
Endnu engang tilykke. Nyd hvert sek og hvert lille spark..
Knusser Clara og Vicky
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|